huh? ben jij van Briggy Witgoed ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ander bestel je die koelkast maar bij mij![]()
Ik heb bij MM een nieuwe telefoon gekocht voor mijn moeder, die was gister jarig
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? ben jij van Briggy Witgoed ofzo?
heb je nog witgoedtips voor me? ik zoek een koelvriescombi. en moet zo'n ding tegen een muur staan of hoeft dat niet?quote:
Dat zal niet easy worden, gok ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga gewoon ff kijken en hoef niet zo dure. had ooit een Indesit en die beviel prima. en misschien koop ik em ook wel niet. moet dat ding thuis laten bezorgen dus moet op zn minst een verkoper te pakken krijgen..
Als je dat niet wilt dan hoeft dat niet, de achterkant is alleen meestal niet zo mooi...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je nog witgoedtips voor me? ik zoek een koelvriescombi. en moet zo'n ding tegen een muur staan of hoeft dat niet?
ow, een lelijke achterkant vind ik niet zo erg. maar heb je dan geen last van energieverlies ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt dan hoeft dat niet, de achterkant is alleen meestal niet zo mooi...
of je moet een designkast nemen, maar die zijn helaas wat duurder
Dan mis je de enige echte Bartquote:
Is geen probleem hoo,r ding moet je juist niet te dicht op een muur zetten,quote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, een lelijke achterkant vind ik niet zo erg. maar heb je dan geen last van energieverlies ofzo?
dank je voor info, als ik er 1 van max 60cm breed neem heb ik nog een goed plekje tegen een muur en anders komt met zn achterkant richting de woonkamer te staan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Is geen probleem hoo,r ding moet je juist niet te dicht op een muur zetten,
dus vrij neerzetten kan je gewoon doen
Succesquote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je voor info, als ik er 1 van max 60cm breed neem heb ik nog een goed plekje tegen een muur en anders komt met zn achterkant richting de woonkamer te staan.
ik ga een poging wagen. als ik voor PSradio niet terugben mogen jullie de politie bellen!
tot later!
Volendam met 10. Nog een kwartiertje en Telstar wint voor de tweede keer op rijquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Volendam met 10. Nog een kwartiertje en Telstar wint voor de tweede keer op rij
Sterkte!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je voor info, als ik er 1 van max 60cm breed neem heb ik nog een goed plekje tegen een muur en anders komt met zn achterkant richting de woonkamer te staan.
ik ga een poging wagen. als ik voor PSradio niet terugben mogen jullie de politie bellen!
tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |