Maak er dan 150 van.quote:Op zondag 30 januari 2011 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Buig voor de master! 149 posts
Nu ontbijten
daar heb ik wel iets vanquote:Op zondag 30 januari 2011 08:46 schreef Stokstaart het volgende:
Placebo mag ook dragems als je die koud hebt staan
Puikquote:
ik kijk wel eens rond bij onzin voor je leven rest eigelijk nietquote:Op zondag 30 januari 2011 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
maar dragems kom jij verder dan nooit op FOK! behalve ONZ Radio?
Precies.quote:
hij zit al volquote:
Qua symboliek een veel mooier aantal iddquote:
jup dat welquote:Op zondag 30 januari 2011 08:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Qua symboliek een veel mooier aantal idd
quote:Op zondag 30 januari 2011 08:50 schreef Stokstaart het volgende:
Classic trouwens deze track
Als je dit op waarde weet te schatten hou je vast ook van Deep Purple
jupquote:Op zondag 30 januari 2011 08:57 schreef EggsTC het volgende:
Wat was er dan dragems, ging trolololol ineens off ofzo? dat je er zomaar weer op kon
mag ik tot 9.40 wil ff wat klassiekers laten horen dan mag je van mij ook wat langer dan een uurquote:Op zondag 30 januari 2011 08:57 schreef EggsTC het volgende:
Wat was er dan dragems, ging trolololol ineens off ofzo? dat je er zomaar weer op kon
laat ook maar ik ga wel na jou als er niemand anders wilquote:Op zondag 30 januari 2011 08:58 schreef dragems het volgende:
[..]
mag ik tot 9.40 wil ff wat klassiekers laten horen dan mag je van mij ook wat langer dan een uur
het is 9 uur ga slapen manquote:Op zondag 30 januari 2011 08:59 schreef EggsTC het volgende:
het duurt ook niet echt lang meer voordat ik ga slapen heb ik het idee, maar kijk maar ff
jaaa ik ken ze wel hoorquote:
jupquote:Op zondag 30 januari 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
Burn van DP is ook mooi. Vooral die solo
huh? hoequote:
ik denk hetquote:Op zondag 30 januari 2011 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Spam-records
150 posts - Ajacied422 - [ONZ RADIO] #556 - Waar Dragems en Ajacied422 rondspoken
136 posts - Knetterkrankjorum - [ONZ RADIO] #533 Tussen slapen en wakker zijn..
112 posts - Huppelmuts - [ONZ RADIO] #553 -Satisfaction door je glasvezel
109 posts - JJH - [ONZ Radio] #421 met een bazen dj en bazen muziek voor de die hards
109 posts - Knetterkrankjorum - [ONZIN RADIO] #319 Met 11 luisteraars de diepe nacht in
Volgens mij heb ik er nog een post bijgetikt in het topic toen piles weer verversde
wat?quote:
hoezo?quote:Op zondag 30 januari 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet even muziek op je allerhardst
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:10 schreef dragems het volgende:
volgens mij heeft eggs hem weer kapot gemaakt
ik ben toch zo wegquote:Op zondag 30 januari 2011 09:12 schreef dragems het volgende:
jup eggs heeft hem kapot gemaakt met zijn 112 kbps
nee je hebt hem kapot gemaakt met je 112kbpsquote:
jaaaaa de server kan geen 112 aanquote:
server is door jou downquote:
??? wat bij jou maar je internet was toch ruk?quote:
die 112 was puur op mn eigen broadcast.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:14 schreef dragems het volgende:
[..]
??? wat bij jou maar je internet was toch ruk?
staat je eigen broadcast nu ook op 112 kbps?quote:Op zondag 30 januari 2011 09:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
die 112 was puur op mn eigen broadcast.
DAT KAN NIET MEER WANT HIJ IS DOWNquote:
Nee, 192 staat het naar de server, voor mn eigen server was het 112quote:Op zondag 30 januari 2011 09:15 schreef dragems het volgende:
[..]
staat je eigen broadcast nu ook op 112 kbps?
Stream is downsyndroom hebbendequote:Op zondag 30 januari 2011 09:16 schreef dragems het volgende:
[..]
DAT KAN NIET MEER WANT HIJ IS DOWN
jaquote:
waarom had je eigen server op 112 staan dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 09:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, 192 staat het naar de server, voor mn eigen server was het 112
Omdat mn eigen server mn eigen bandbreedte gebruikt voor het aantal users wat erop connect... en ik maar 1 maal 192kbps kwijt ben als ik naar die server connect. daarom.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:17 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom had je eigen server op 112 staan dan?
Lekker bezigquote:Op zondag 30 januari 2011 09:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat mn eigen server mn eigen bandbreedte gebruikt voor het aantal users wat erop connect... en ik maar 1 maal 192kbps kwijt ben als ik naar die server connect. daarom.
wat de neuk gebeurde er dan. ik ging er af. hoorde de wisseljingle en down ging hijquote:Op zondag 30 januari 2011 09:17 schreef EggsTC het volgende:
wat een server is dat dan jonge... eerst gaat iemand met een automatic bot erop zitten, daarna gaat het down om whatever reason tijdens een switch?
lol dan hat je je eigen server op 32 moeten zetten omdat hij de hele tijd bleef bufferenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat mn eigen server mn eigen bandbreedte gebruikt voor het aantal users wat erop connect... en ik maar 1 maal 192kbps kwijt ben als ik naar die server connect. daarom.
nou niet dusquote:Op zondag 30 januari 2011 09:20 schreef EggsTC het volgende:
6MBIT up gast, dat is genoeg voor 20 luisteraars op 112.
pizzaluchtquote:Op zondag 30 januari 2011 09:20 schreef EggsTC het volgende:
Gaat dat fucking ding weer downwie kan dat ding resetten
jaa is goeie seriequote:
wachten tot pizzalucht wakker isquote:
laatste gezien voor 21:00quote:
6MBIT geeft 10% overhead, maakt m tot 5,4 MBITquote:
lol weet ik ook wel maar toch werkte hij niet echt goedquote:Op zondag 30 januari 2011 09:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
6MBIT geeft 10% overhead, maakt m tot 5,4 MBIT
is een upstream van 650KB/s en 112kbps zijn kilobits ipv kilobytes.
650 * 8 / 112
ja maar stream niet das normaalquote:
jup daarom moet je altijd connecten met 128, behalve ikquote:Op zondag 30 januari 2011 09:33 schreef EggsTC het volgende:
Wat is dat voor brakke streaming server dan, als 1 iemand dus op een foute bitrate zou connecten, ligt dat ding op zn gat?
hoe moet hij dat doen dan?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:42 schreef EggsTC het volgende:
hij heeft vast het nr van die pizzahut, dan bellen we m
Ik lig op een luchtbed bij iemand te logeren en typ vanaf mijn telefoonquote:
je stream deed raar vanmorgenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:43 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik lig op een luchtbed bij iemand te logeren en typ vanaf mijn telefoon
de server moet voorbereid zijn op de bitrate waarmee je connectquote:Op zondag 30 januari 2011 09:44 schreef EggsTC het volgende:
maar sowieso, een broadcastserver die down gaat vanwege verkeerde bitrate is wel te sicktriest sad voor woorden
wel connected maar geen geluidquote:Op zondag 30 januari 2011 09:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gevalletje polderinternet gok ik? Wat deed ie dan?
Autosensing noemen ze dat in de moderne wereld.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:45 schreef dragems het volgende:
[..]
de server moet voorbereid zijn op de bitrate waarmee je connect
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Autosensing noemen ze dat in de moderne wereld.
Dan zal er iets fout zijn gegaan bij het genereren van de playlists.quote:
jewel maar het heeft niks met hardware te makenquote:
mocht niet van jimquote:Op zondag 30 januari 2011 09:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan zal er iets fout zijn gegaan bij het genereren van de playlists.
Wel lief om mijn 06 te vragen in een topic
Software is ook autosensing als het goede software is.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:50 schreef dragems het volgende:
[..]
jewel maar het heeft niks met hardware te maken
zo kun je het overal wel voor gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2011 09:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Software is ook autosensing als het goede software is.
En terecht, en alsnog lag ik te pitten/naar het huis van een vriend te slingerenquote:
gelul. overal wel voor gebruiken, het is gewoon een brak stuk software als het down KAN door user inputquote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef dragems het volgende:
[..]
zo kun je het overal wel voor gebruiken
mijn lul is ook auto sensing
hahaha lol je mag ook niks van jimquote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
En terecht, en alsnog lag ik te pitten/naar het huis van een vriend te slingeren
hahahahahahahahahahahahahahahaha dan zin wel heel veel stukken software brak (zijn het ook)quote:Op zondag 30 januari 2011 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
gelul. overal wel voor gebruiken, het is gewoon een brak stuk software als het down KAN door user input
Ja, als server software down kan door userinput, is het slechte software, simple as that.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:53 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahaha dan zin wel heel veel stukken software brak (zijn het ook)
Ik heb dat hele topic niet gezien/gemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 09:53 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha lol je mag ook niks van jim
ok lol of hij is er niet op voorbereidquote:Op zondag 30 januari 2011 09:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, als server software down kan door userinput, is het slechte software, simple as that.
weet ikquote:Op zondag 30 januari 2011 09:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb dat hele topic niet gezien/gemaakt
wat is het verschil, zodra server software down kan door userinput, whatsoever, is het slechte software.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ok lol of hij is er niet op voorbereid
ok dus ook DDOSquote:Op zondag 30 januari 2011 09:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat is het verschil, zodra server software down kan door userinput, whatsoever, is het slechte software.
Servers only brought down when meant to (C) NOVELL
Nee, DDoS is een attack, geen "userinput" op de daadwerkelijke software. Dat is gewoon flooding van 1 destination.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:58 schreef dragems het volgende:
[..]
ok dus ook DDOS
is ook userinput
als je als user iets down wil hebben wil dat echt wel.
lixus is dan brak
windows is brak
mac is brak
heel internet is brak
doe is niet alsof je de koning van de wereld ben dat deed je laatst ook alquote:Op zondag 30 januari 2011 09:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, DDoS is een attack, geen "userinput" op de daadwerkelijke software. Dat is gewoon flooding van 1 destination.
Ga deze discussie svp niet met me aan, zeker neit op zondag ochtend, ik werk midden in die business
dat bedoel ik dus. hou daar is mee opquote:Op zondag 30 januari 2011 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Nou kom maar met je tegen argumenten dan, als je dan toch de discussie aan wil.
is ook brakquote:Op zondag 30 januari 2011 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Sidenote : bijna heel internet draait op UNIX, en dat is niet brak inderdaad.
Met wat, vragen naar valide argumenten op je posts?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:01 schreef dragems het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. hou daar is mee op
Je hebt geen idee waar je het over hebt manquote:
volgens jou beredenering is unix ook brakquote:Op zondag 30 januari 2011 10:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met wat, vragen naar valide argumenten op je posts?
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt man
Nee, een DDoS is geen userinput op bepaalde server software. Dat is gewoon een flooding van een destination zoals ik net ook zei.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:03 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens jou beredenering is unix ook brak
DDOS is gewoon userinputquote:Op zondag 30 januari 2011 10:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, een DDoS is geen userinput op bepaalde server software. Dat is gewoon een flooding van een destination zoals ik net ook zei.
Dan ben je admin, geen user.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:04 schreef dragems het volgende:
als ik unix op een server gooi en ik haal een belangrijk bestand weg dat doet hij het toch ook niet meer
Op een ander niveau. Het is een layer 3 attack terwijl de server software op layer 4 draait.quote:
dan ben je admin ooh en als je connect met een shoutcast server waar je ww voor nodig bent ben je wel een gewone user???????quote:Op zondag 30 januari 2011 10:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ben je admin, geen user.
[..]
Op een ander niveau. Het is een layer 3 attack terwijl de server software op layer 4 draait.
het was toch layer 5,6 en 7 ??? is ook lang geledenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ben je admin, geen user.
[..]
Op een ander niveau. Het is een layer 3 attack terwijl de server software op layer 4 draait.
edit: layer4 en hoger.
Ja, een user kan met user credentials inloggen op een server. Net zoals je op een Win2K netwerk kan inloggen als client met username en password zonder dat je admin bent.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:09 schreef dragems het volgende:
[..]
dan ben je admin ooh en als je connect met een shoutcast server waar je ww voor nodig bent ben je wel een gewone user???????
layer heeft niks je maken met het zijn van userinput.
Google nog ff door, dan zitten we op dezelfde golflengte.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:09 schreef dragems het volgende:
[..]
het was toch layer 5,6 en 7 ??? is ook lang geleden
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Google nog ff door, dan zitten we op dezelfde golflengte.
maakt ook niet uit maar idd de shoutcast server is niet berekend op 112kbps. dat is niet erg handig maar om de software dan meteen brak te noemenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, een user kan met user credentials inloggen op een server. Net zoals je op een Win2K netwerk kan inloggen als client met username en password zonder dat je admin bent.
Het heeft er alles mee te maken, ik doel op userinput naar SOFTWARE, wat op layer 4 en hoger draait.
een DDoS, is een attack op layer 3, dat heeft niets met elkaar te maken.
Mwa, slechte software. simpel.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:16 schreef dragems het volgende:
[..]
maakt ook niet uit maar idd de shoutcast server is niet berekend op 112kbps. dat is niet erg handig maar om de software dan meteen brak te noemen
wie zegt dat het aan de software ligt en niet aan de gene die het ingesteld heeft??? die heeft misschien als bedoeling gehad om met 192 of 128 te connecten en niet 112. vorige ging er uit omdat iemand met 96 kbps ging connectenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mwa, slechte software. simpel.
Niet dat dat voor nu wat uitmaakt, want we hebben geen radio. Maar software die down kan door specifieke userinput is gewoon slecht, klaar.
Dat is een 2e optie, dat het slecht geconfigureerd is. Maar dat maakt de software er niet beter op dat het gelijk in zn totaal down gaat.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:19 schreef dragems het volgende:
[..]
wie zegt dat het aan de software ligt en niet aan de gene die het ingesteld heeft??? die heeft misschien als bedoeling gehad om met 192 of 128 te connecten en niet 112. vorige ging er uit omdat iemand met 96 kbps ging connecten
ja dat is dan ook wel weer zo maar toch heb jij ook iets geprogrammeerdquote:Op zondag 30 januari 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is een 2e optie, dat het slecht geconfigureerd is. Maar dat maakt de software er niet beter op dat het gelijk in zn totaal down gaat.
Maak dan channelings in je software... en geef een error als je niet op die bitrate kan connecten. Gewoon een simpele error:quote:Op zondag 30 januari 2011 10:22 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat is dan ook wel weer zo maar toch heb jij ook iets geprogrammeerd
wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeg, wat heb jij een mooie grafische kaart
ik denk niet dat dat via php gaatquote:Op zondag 30 januari 2011 10:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maak dan channelings in je software... en geef een error als je niet op die bitrate kan connecten. Gewoon een simpele error:
If bitrate != "192" {
echo "yuooooooooo cant connect on other than 192kbps hihi;
exit
}
of whatever.
volgens mij een robot pickup linequote:
is geen c maar phpquote:Op zondag 30 januari 2011 10:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is meer een C code die ik daar zet, hoewel die ook niet helemaal klopt.
je mag ook best wel veel van iets weten maar ga niet mensen behandelen alsof ze niks weten. zelf als dat niet de bedoeling is komt het wel zo overquote:Op zondag 30 januari 2011 10:28 schreef EggsTC het volgende:
en ik heb geen hekel aan je hoor dragems, en probeer ook niet de koning van de wereld te zijn, ik ken mn vakgebied alleen wat beter wat toevallig aansluit op dit verhaal.
Doe ik ook niet, ik zeg dat de serversoftware slecht is. jij gaat daarop in.... ik vraag om argumenten en zo komt het tot discussie.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:30 schreef dragems het volgende:
[..]
je mag ook best wel veel van iets weten maar ga niet mensen behandelen alsof ze niks weten. zelf als dat niet de bedoeling is komt het wel zo over
volgens mij gebruik je bijna nooit echo in Cquote:Op zondag 30 januari 2011 10:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
PHP is dan ook de webvariant van C. Het lijkt op elkaar.
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met wat, vragen naar valide argumenten op je posts?
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt man
quote:
dit zijn 3 voorbeelden van jouw arrogantie zelfde als de discussie over GOAquote:Op zondag 30 januari 2011 09:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, DDoS is een attack, geen "userinput" op de daadwerkelijke software. Dat is gewoon flooding van 1 destination.
Ga deze discussie svp niet met me aan, zeker neit op zondag ochtend, ik werk midden in die business
ik zou me er buiten houden als ik jou wasquote:
Met die 2?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me in 2 zinnen uitleggen wat gebeurde?
eggs ging connectenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Snuf. het volgende:
Kan iemand me in 2 zinnen uitleggen wat gebeurde?
1. Als je unix brak noemt weet je niet waar je het over hebt. Dat is gewoon een onomstotelijke zaakquote:Op zondag 30 januari 2011 10:37 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit zijn 3 voorbeelden van jouw arrogantie zelfde als de discussie over GOA
omdat de server er niet op voorbereid was is het brakke softwarequote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Snuf. het volgende:
O god weer iemand de server gesloopt. Ik las het topik door en hIj geeft de server de schuld
Mja ik heb m geslooptquote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Snuf. het volgende:
O god weer iemand de server gesloopt. Ik las het topik door en hIj geeft de server de schuld
Nou niet zozeer de server, meer die software die er op draait spoort niet als het bij een user input uberhaupt down KANquote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Snuf. het volgende:
Goeie vraag jaquote:Op zondag 30 januari 2011 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het ook voor elkaar?
Die discussie lees ik geen eens.. ik wilde alleen maar leuk de radio luisteren.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vond het wel toepasselijk, kijk wat dragems en eggstc allemaal neerzetten
1. ik noem unix ook niet brak maar jij als je zegt dan alle software brak is.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1. Als je unix brak noemt weet je niet waar je het over hebt. Dat is gewoon een onomstotelijke zaak
2. Ik vraag alleen of je de term niet kent, na je "emo.gif" wat nogal over komt alsof ik degene ben die niet weet waar het om gaat.
3. Geen arrogantie, meer een afgifte dat ik snap wat ik zeg als ik zeg dat het brakke software is. ELKE software is brak zodra het door user input down kan.
Dan kom jij met een voorbeeld over DDoS wat to-taal de plank mis slaat als het gaat over userinput op een applicatie, in dit geval serverapplicatie.
Vond je m'n cyberflirt niet lief?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die discussie lees ik geen eens.. ik wilde alleen maar leuk de radio luisteren.
ik vond hem wel lief hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 10:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vond je m'n cyberflirt niet lief?
Ja, ik zeg dat alle serversoftware die een total server failure geeft of totaal down kan gaan door single user input slechte software, dat is de hele discussie. Alleen men schijnt het niet met me eens te zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 10:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waren jullie daar net niet over aan het discussieren?
deze post bestempel ik als arrogantquote:Op zondag 30 januari 2011 10:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat alle serversoftware die een total server failure geeft of totaal down kan gaan door single user input slechte software, dat is de hele discussie. Alleen men schijnt het niet met me eens te zijn
Moeten zij weten verder.
arrogantquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat alle serversoftware die een total server failure geeft of totaal down kan gaan door single user input slechte software, dat is de hele discussie. Alleen men schijnt het niet met me eens te zijn
Moeten zij weten verder.
Jawel, wel origineel ookquote:Op zondag 30 januari 2011 10:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vond je m'n cyberflirt niet lief?
lol was het niet dat ik hem eerder op twitter had gezienquote:
Ik zit niet op twitterquote:Op zondag 30 januari 2011 10:57 schreef dragems het volgende:
[..]
lol was het niet dat ik hem eerder op twitter had gezien
ik zou het doen. hij is een leuke jongenquote:
geeft maar is aan dat je tegenwoordig niks nieuws kan verzinnen. alles is al gedaanquote:
dan heb je de goeie streamquote:
yup eggs heeft hem geslooptquote:
waarschijnlijk geconnect met 112 kbpsquote:
Hij penetreerde zijn 3,5mm input met z'n piemel toen hij aan het uitzenden was. Voor de lulz I quessquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij penetreerde zijn 3,5mm input met z'n piemel toen hij aan het uitzenden was. Voor de lulz I quess![]()
Dan doe je het nietquote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
Hallon schatjens van me, ik moet vandaag gaan leren, en daar heb ik geen zin in
1. trolololo had hem op de autoconnect staat dus toen ik er om +/- 7 uur af ging ging trolololo er op.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe kom je er op om te connecten met 112 kbps
arme jongenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
Hallon schatjens van me, ik moet vandaag gaan leren, en daar heb ik geen zin in
en jij dan het is toch jou server?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Pizzalucht het volgende:
De hele server ligt plat, niet alleen shoutcast...
Koelkast kan hem namelijk restarten, maar nu dus niet.
maar hebben we dan geen noodserver?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:38 schreef Pizzalucht het volgende:
De hele server ligt plat, niet alleen shoutcast...
Koelkast kan hem namelijk restarten, maar nu dus niet.
Ben ik mee bezigquote:Op zondag 30 januari 2011 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar hebben we dan geen noodserver?
Oh, dan kan het weer op jouw serverquote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef Pizzalucht het volgende:
Is al gefixt, server lag er toch niet helemaal uit, shoutcast was wel gecrasht.
Zal even voor meer mensen een account maken voor adminpanel.
weet je het zeker?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga jij maar, dan ga ik wel met de server bezig
Ja, probleem was dat alleen koelkast en ik bij dit kunnen:quote:Op zondag 30 januari 2011 11:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh, dan kan het weer op jouw server.
kan je via vlc draaien dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom vraagt ie in vlc om http audenticatie?
Omdat niemand uitzendquote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef ElmoFan het volgende:
Waarom vraagt ie in vlc om http audenticatie?
doe dat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, probleem was dat alleen koelkast en ik bij dit kunnen:
[ afbeelding ]
Wakker is wel heel erg overdreven hoorquote:
mag in in de middag nog een uurtje heb een leuk request achtig ideetjequote:
ik zet hem net aan en jaquote:
hahaha heb je al koffie voor me gezet?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wakker is wel heel erg overdreven hoor
Nope. Was ik niet van plan te gaan doen ookquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha heb je al koffie voor me gezet?
gimme shelter van the Stonesquote:
Rustig, van het genre "het is zondagochtend en mensen zijn brak"quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig, van het genre "het is zondagochtend en mensen zijn brak"
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een lekker rockplaatje waarbij je lekker los kan gaan, iets van muse ofzo
aaaahquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Was ik niet van plan te gaan doen ook
lag aan de server zei hijquote:Op zondag 30 januari 2011 11:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat iemand shoutcast kan laten crashen
ikke niet ben al 9 uur wakkerquote:Op zondag 30 januari 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustig, van het genre "het is zondagochtend en mensen zijn brak"
Shoutcast was anders wel gecrasht, en ik snap niet dat iemand dat voor elkaar krijgt door een foute instellingquote:
NEUHquote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef ElmoFan het volgende:
ik ga weer even wat oldskool rap draaien
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef ElmoFan het volgende:
ik ga weer even wat oldskool rap draaien
Ja maar jij was 's middags naar bed gegaan alquote:
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij was 's middags naar bed gegaan al
En dit is geen van beidenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, alleen eminem kan er bij mij in, en kanye west
Mogguh ajaciedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |