Jij hebt alle wijsheid in pacht hoor ik?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:14 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Laat hem gewoon nog even in de waan. En het mooie is, hij zal er nog succes mee hebben ook. Omdat hij vanaf het begin aangeeft dat hij een meisje leuk vindt. De meeste meisjes zullen daar niks van moeten hebben, maar diegene die hij sowieso toch wel zou scoren wel.
Ik ben het wel met je eens dat deze technieken veel effectiever zijn op 15 jarige smatjes en vrouwen die minder bedeeld zijn qua IQ.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Kabolter het volgende:
Kom op, gast. Jij gaat er dus blijkbaar vanuit dat je wijsheid hebt verzameld, want je legt hier meteen de vergelijking op, ipv op mijn onderbouwing in te gaan.
Het nadeel van deze tactieken is dat het nep, geforceerd en onpersoonlijk is.
Het voordeel van deze tactieken is dat mensen die normaal niet zo snel op een meisje af durven stappen dit wel gaan doen omdat ze ook nog echt geloven dat dit werkt.
En dan hebben ze logischerwijs meer succes.
Ik denk dat jij nog wat jonger bent dan mij en ik kan mij voorstellen dat het bij 16 jarige meisjes zo af en toe best kan lukken. En waarschijnlijk ook nog wel bij naïeve, domme vrouwen.
Onzin. Het gaat niet specifiek om deze routine (die ook werkt), maar de hele methode werkt gewoon. Jij denkt dat chicks dissen op grappige manier, of goed bedachte routines niet werken? Hoe moet het volgens jou dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Kabolter het volgende:
Kom op, gast. Jij gaat er dus blijkbaar vanuit dat je wijsheid hebt verzameld, want je legt hier meteen de vergelijking op, ipv op mijn onderbouwing in te gaan.
Het nadeel van deze tactieken is dat het nep, geforceerd en onpersoonlijk is. Als je met vrouwen in contact kan komen zonder dit dan moet je dat zeker doen. Je maakt het door dit allemaal veel moeilijker voor jezelf.
Het voordeel van deze tactieken is dat mensen die normaal niet zo snel op een meisje af durven stappen dit wel gaan doen omdat ze ook nog echt geloven dat dit werkt.
Ik denk dat jij nog wat jonger bent dan mij en ik kan mij voorstellen dat het bij 16 jarige meisjes zo af en toe best kan lukken. En waarschijnlijk ook nog wel bij naïeve, domme vrouwen.
Ze geloven dat het werkt, en het werkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Kabolter het volgende:
Het nadeel van deze tactieken is dat het nep, geforceerd en onpersoonlijk is. Als je met vrouwen in contact kan komen zonder dit dan moet je dat zeker doen. Je maakt het door dit allemaal veel moeilijker voor jezelf.
Die is wel slechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
Deze chickcracker is ook goed.
Je schrijft op je hand/filtje het getal 7 zonder dat zei het zien. Je vraagt ze onverwachts een getal onder de 10 te zeggen. Ze moeten gelijk antwoorden, laat ze niet nadenken. 1 van de 2 zegt hoe dan ook 7, misschien wel beide. Doe het een keer bij je zusje, nichtje, moeder en je zal zien dat 70% (!) 7 zegt, door de onverwachte factor, en het aandringen van jou. Als ze het geraden hebben, zeg je dat je via mind-blowing jou gedachte naar haar stuurde, ze zullen je aanbidden.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gozer, vragen naar hobby`s ? dat gaat m niet worden vriend.
Wat ben je toch godverdomme een baas he!quote:
Laat maar had alleen de OP gelezen =)quote:
Topic heeft een wending gekregen+ hobbie gebeuren heeft goed uitgepakt. Heb haar nu al aardig ver.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Laat maar had alleen de OP gelezen =)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Topic heeft een wending gekregen+ hobbie gebeuren heeft goed uitgepakt. Heb haar nu al aardig ver.
Douchebags als jij verdienen een nekschotquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Topic heeft een wending gekregen+ hobbie gebeuren heeft goed uitgepakt. Heb haar nu al aardig ver.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
Deze chickcracker is ook goed.
Je schrijft op je hand/filtje het getal 7 zonder dat zei het zien. Je vraagt ze onverwachts een getal onder de 10 te zeggen. Ze moeten gelijk antwoorden, laat ze niet nadenken. 1 van de 2 zegt hoe dan ook 7, misschien wel beide. Doe het een keer bij je zusje, nichtje, moeder en je zal zien dat 70% (!) 7 zegt, door de onverwachte factor, en het aandringen van jou. Als ze het geraden hebben, zeg je dat je via mind-blowing jou gedachte naar haar stuurde, ze zullen je aanbidden.
Tja, en die hebben niet zo'n topic nodig. Die hebben vanuit zich zelf uitstraling, zien er leuk uit (ook qua kleding) en doen niet alsof ze op de markt staan en zoveel meisjes moeten benaderen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
Lach er maar om, maar ervaren pua's versieren je moeder,zusje of je vriendin waar je bij staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |