quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef afcajos het volgende:
4. Surrogate Touching:
This is something that most people don't know about: Before we start touching each other, we often look to touch stuff the other person owns. If she touches some object that is yours or that she associates with you (could also just be your bottle of beer or something along those lines), it's almost like she's testing the waters to see how you'd react to direct touch.
Man man. Een wereld gaat voor mij open. Als ik al die punten bekijk had ik nog veel meer meiden kunnen hebbenMaar meestal ben ik te lam en heb ik het niet door.
Pijnlijk herkenbaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]dit soort shit idd.
En dan ook als je wat ouder bent, en je dan van een 18 jarige hoort hoe ze op haar 14de helemaal knettergek op je was. En dan kijk je terug naar de signalen en denk jefuck, een plaat voor de kop hebben
Ik had ooit een vriendin, als die tegenover mij zat aan een tafeltje met een glas bier, dan ging ze met haar vingers onbewust op en neer langs dat glas alsof ze iemand aan het aftrekken was.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef afcajos het volgende:
4. Surrogate Touching:
This is something that most people don't know about: Before we start touching each other, we often look to touch stuff the other person owns. If she touches some object that is yours or that she associates with you (could also just be your bottle of beer or something along those lines), it's almost like she's testing the waters to see how you'd react to direct touch.
Man man. Een wereld gaat voor mij open. Als ik al die punten bekijk had ik nog veel meer meiden kunnen hebbenMaar meestal ben ik te lam en heb ik het niet door.
Op mijn vijftiende of zo had ik een liefje, we hadden al wat gezoend en zo. Plots vertelt ze me (zonder dat ik er ook maar enigszins naar geinformeerd had op dat moment) dat ze wel de pil nam, "maar dat dat niet betekende dat ze ook met jongens naar bed wil".quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]dit soort shit idd.
En dan ook als je wat ouder bent, en je dan van een 18 jarige hoort hoe ze op haar 14de helemaal knettergek op je was. En dan kijk je terug naar de signalen en denk jefuck, een plaat voor de kop hebben
Is good boek, gaat ook veel over de karakters zelf, ook mooi verhaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef afcajos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002616520/index.html
Geniaal boek lijkt me datquote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef afcajos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002616520/index.html
Je moet ook de lekkerste appels van de boom plukken. Veel shit werkt ook niet iddquote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef John_Q het volgende:
Oeps wat heb ik aangericht met mijn PUA post.
Heb The Game nooit gelezen maar het lijkt mij dan ook niet het beste wat er is.
Veel indirecte troep met negs, opinion openers en alles volgens mij. Iets te gemaakt allemaal.
Ah, jij hebt geen Hyves nodig om sociaal contact te hebben, hoe goed van jouquote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Self-Catering het volgende:
chick hosselen via hyves![]()
X 10
Hyvesx 5
Leest niet fijn. Zodra ik m heb mooi voor k ga slapen mooi op bed stukje lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:48 schreef gnilrednoz het volgende:
trouwens, n00bs, allemaal dat boek bestellen terwijl het makkelijk op internet te vinden is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |