quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef afcajos het volgende:
4. Surrogate Touching:
This is something that most people don't know about: Before we start touching each other, we often look to touch stuff the other person owns. If she touches some object that is yours or that she associates with you (could also just be your bottle of beer or something along those lines), it's almost like she's testing the waters to see how you'd react to direct touch.
Man man. Een wereld gaat voor mij open. Als ik al die punten bekijk had ik nog veel meer meiden kunnen hebbenMaar meestal ben ik te lam en heb ik het niet door.
Pijnlijk herkenbaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]dit soort shit idd.
En dan ook als je wat ouder bent, en je dan van een 18 jarige hoort hoe ze op haar 14de helemaal knettergek op je was. En dan kijk je terug naar de signalen en denk jefuck, een plaat voor de kop hebben
Ik had ooit een vriendin, als die tegenover mij zat aan een tafeltje met een glas bier, dan ging ze met haar vingers onbewust op en neer langs dat glas alsof ze iemand aan het aftrekken was.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef afcajos het volgende:
4. Surrogate Touching:
This is something that most people don't know about: Before we start touching each other, we often look to touch stuff the other person owns. If she touches some object that is yours or that she associates with you (could also just be your bottle of beer or something along those lines), it's almost like she's testing the waters to see how you'd react to direct touch.
Man man. Een wereld gaat voor mij open. Als ik al die punten bekijk had ik nog veel meer meiden kunnen hebbenMaar meestal ben ik te lam en heb ik het niet door.
Op mijn vijftiende of zo had ik een liefje, we hadden al wat gezoend en zo. Plots vertelt ze me (zonder dat ik er ook maar enigszins naar geinformeerd had op dat moment) dat ze wel de pil nam, "maar dat dat niet betekende dat ze ook met jongens naar bed wil".quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]dit soort shit idd.
En dan ook als je wat ouder bent, en je dan van een 18 jarige hoort hoe ze op haar 14de helemaal knettergek op je was. En dan kijk je terug naar de signalen en denk jefuck, een plaat voor de kop hebben
Is good boek, gaat ook veel over de karakters zelf, ook mooi verhaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef afcajos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002616520/index.html
Geniaal boek lijkt me datquote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef afcajos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002616520/index.html
Je moet ook de lekkerste appels van de boom plukken. Veel shit werkt ook niet iddquote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef John_Q het volgende:
Oeps wat heb ik aangericht met mijn PUA post.
Heb The Game nooit gelezen maar het lijkt mij dan ook niet het beste wat er is.
Veel indirecte troep met negs, opinion openers en alles volgens mij. Iets te gemaakt allemaal.
Ah, jij hebt geen Hyves nodig om sociaal contact te hebben, hoe goed van jouquote:Op maandag 31 januari 2011 22:50 schreef Self-Catering het volgende:
chick hosselen via hyves![]()
X 10
Hyvesx 5
Leest niet fijn. Zodra ik m heb mooi voor k ga slapen mooi op bed stukje lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:48 schreef gnilrednoz het volgende:
trouwens, n00bs, allemaal dat boek bestellen terwijl het makkelijk op internet te vinden is
Ik probeerde het topic enkel te redden van een slotje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef John_Q het volgende:
Mods die dit onzin vinden
Hosselen is geen onzin, het is een levensstijl.
Ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
wie gaat er hier wekelijks uit? Kunnen we shit uittesten en ervaring delen. whos in?
I'm inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
wie gaat er hier wekelijks uit? Kunnen we shit uittesten en ervaring delen. whos in?
Dit geldt alleen voor mensen die wekelijks uitgaan. 9 van de 10 zaterdagavonden blijf jij autisten achter je pc.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:10 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
I'm in
Morgen krijg k boek binnen als t goed is
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor mensen die wekelijks uitgaan. 9 van de 10 zaterdagavonden blijf jij autisten achter je pc.
Zo'n zelfde vragenlijst heeft mijn vriendin een keer gehad, maar dan zelfs nog met het voorstel/vraag bij vraag 5 voor een drankje. Die heeft ze zelfs afgewezen, en haar reactie was niet positief.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik ga zaterdag the five question bet routine bij een vrouw doen. Deze heeft een maat van mij paar x gedaan. Werkt bijna altijd
Succes.
Moeilijkheidsgraad 2/10
Succes ratio: 95.7%
Die gaat als volgt.
Na een tijdje met haar gesproken te hebben
zeg je het volgende:
Jij: Zullen we een weddenschap doen
Zij: Ja, wat voor weddenschap?
Jij: Ik ga je 5 vragen stellen, en alles wat je hoeft te doen is elke vraag verkeerd beantwoorden. Als ik win dan [insert weddenschap voorstel]. Als jij wint dan [instert weddenschap voorstel]
Zij: Hmm oke.
Jij: En maak je antwoord zo surrealistisch mogelijk, zodat ik zeker weet dat je liegt.
Zij: Ja is goed.
Jij: Oke vraag 1 . Hoe heet jij ? (soms zeggen ze hun echte naam en heb je al meteen gewonnen)
Zij: Bert
Jij: Oke wat is de naam van dit cafe (2)
Zij: Super De boer
Jij: Oke in welke stad zijn we nu (3)
Zij: Madurodam
Jij:Oke dus.,,, [pauze+bedenkelijk kijken en switch tonatie van je stem] Hoeveel vragen waren dat tot nu toe?
Zij: [wanneer ze "3" antwoordt win jij] Als ze je doorheeft, dan verder gaan naar laatste vraag.
Jij: O kut zooi je hebt me door. Heb je dit spel eerder gespeeld ofzoo?
Zij: whahah nee.
Jij: ha ik heb je. Bedankt voor de [instert weddenschapvoorstel]
hier nog filmpje om beter te begrjipen.
Dan heeft de persoon in kwestie iets fout gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zo'n zelfde vragenlijst heeft mijn vriendin een keer gehad, maar dan zelfs nog met het voorstel/vraag bij vraag 5 voor een drankje. Die heeft ze zelfs afgewezen, en haar reactie was niet positief.
Ik denk dat het belangrijk is dat je hem snel genoeg zegt, zodat ze te weinig tijd heeft om er goed over na te denken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dan heeft de persoon in kwestie iets fout gedaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat de insteek fout is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dan heeft de persoon in kwestie iets fout gedaan.
Je moet het ook niet doorzichtig doen, en ze moet je al beetje kennen+leuk vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:06 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de insteek fout is.
Het is geforceerd, voorbedacht, niet impulsief en absoluut niet persoonlijk.
Bij mij als man zou al de gedachte opkomen: dit doet hij vast de hele avond/weekend.
Het zal wellicht aan mij liggen maar zo'n plan van aanpak om een dame in je nest te lullen komt op mij "nogal" sneu over. Een beetje vrouw prikt daar zo doorheen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
Je moet het ook niet doorzichtig doen, en ze moet je al beetje kennen+leuk vinden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het zal wellicht aan mij liggen maar zo'n plan van aanpak om een dame in je nest te lullen komt op mij "nogal" sneu over. Een beetje vrouw prikt daar zo doorheen.
Niet om je nest in te lullen, maar de aantrekkingskracht te versterken. Wanneer ze je al redelijk ziet zitten speelt ze dit spel vrolijk mee. Geloof me, ik heb dit mensen zien doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het zal wellicht aan mij liggen maar zo'n plan van aanpak om een dame in je nest te lullen komt op mij "nogal" sneu over. Een beetje vrouw prikt daar zo doorheen.
Laat hem gewoon nog even in de waan. En het mooie is, hij zal er nog succes mee hebben ook. Omdat hij vanaf het begin aangeeft dat hij een meisje leuk vindt. De meeste meisjes zullen daar niks van moeten hebben, maar diegene die hij sowieso toch wel zou scoren wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |