Dit, shit is going to hit the fan now.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als zelfs zenders nu gesommeerd worden om geen live beelden meer door te zenden, kan men verwachten dat er een groot offensief van het leger uitgevoerd gaat worden. Men wil wellicht voorkomen dat dit voor de buitenwereld te zien is.
Als dat echt zo is, dan ben ik wel heel benieuwd naar de reacties daarop van Amerika en Europa. Dan wordt dat wel een moment van de waarheid mbt alle praatjes over vrijheid en democratie enzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat Mubarak het toch proberen?
Dan wordt dit groter dan het midden oosten.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan ben ik wel heel benieuwd van de reactties daarop van Amerika en Europa. Dan wordt dat wel een moment van de waarheid mbt alle praatjes over vrijheid en democratie enzo.
AymanMquote:Op zondag 30 januari 2011 11:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
iemand enig id of het leger bij het volk zit, of nog bij de president?
quote:NRC Live:
Turkije stuurt twee vliegtuigen naar Egypte om Turken uit het land te evacueren, mocht dat nodig zijn. (Reuters)
quote:NRC Live:
De menigte op de 6 Oktoberbrug in Kairo is aan het groeien. Het is op het moment nog kalm daar. Erg veel leger op straat.
Veel bedrijven zijn dicht. Ze hebben zeker wat anders te doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, ja kan het je niet veroorloven ontslagen te worden omdat je bij een revolutie betrokken bent.
http://www.nu.nl/media/24(...)nder-al-jazeera.htmlquote:Op zondag 30 januari 2011 11:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
waar kwam de info vandaan dat aljazeera niet meer mag uitzenden .. ik heb nu live beelden van vanochtend??
Je zegt het zelf. Beelden van vanochtend, niet live dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
waar kwam de info vandaan dat aljazeera niet meer mag uitzenden .. ik heb nu live beelden van vanochtend??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |