Heb je Mertens ooit zien falen omdat hij klein is? Ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef peaceman het volgende:
Mertens... tja leuke voetballer, maar we hebben al zoveel kleintjes.. Dost is wel groot. Ik heb liever Dost dan Mertens.
Dat niet, maar we kunnen best wat body+lengte gebruiken en dan moet je toch echt niet bij Mertens zijn. Daarbij hebben we zat buitenspelers.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je Mertens ooit zien falen omdat hij klein is? Ik niet.
Voor lengte moeten we middenvelders zoeken. Als we een buitenspeler gaan kopen is Mertens voor mij #1. Voor het middenveld hebben we idd body nodig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat niet, maar we kunnen best wat body+lengte gebruiken en dan moet je toch echt niet bij Mertens zijn. Daarbij hebben we zat buitenspelers.
Barcelona heeft toch ook veel "kleintjes" die doen het toch ook goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:49 schreef peaceman het volgende:
Mertens... tja leuke voetballer, maar we hebben al zoveel kleintjes.. Dost is wel groot. Ik heb liever Dost dan Mertens.
Hoe komen jullie in godsnaam aan Vitessequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goedzo, je bent goed bezig. Nu alleen nog in de Vitesse-topic
Check 'm snel editten dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie in godsnaam aan Vitesse
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe komen jullie in godsnaam aan Vitesse
Ja maar die hebben ook kwaliteit en om dat van de middenvelders van Ajax te zeggen dit jaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Barcelona heeft toch ook veel "kleintjes" die doen het toch ook goed?
Mertens is niet nodig, zou wel een leuke versterking zijn. Maar een spits hebben we niet in de jeugd, dus die moeten ze kopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Kopen, kopen, kopen...Dacht dat ze dat nu wel gehad hadden ?
Ons Ajax met Barca vergelijken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Barcelona heeft toch ook veel "kleintjes" die doen het toch ook goed?
En waarom hebben we een buitenspeler nodig dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor lengte moeten we middenvelders zoeken. Als we een buitenspeler gaan kopen is Mertens voor mij #1. Voor het middenveld hebben we idd body nodig.
Twentequote:
Je moet wel kopen voorin zijn er amper mensen die een goal kunnen maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:54 schreef Gizmo112 het volgende:
Kopen, kopen, kopen...Dacht dat ze dat nu wel gehad hadden ?
Groningen? Daar kun je ook weer weglopen als ze volgend jaar weer 7de staan.quote:
Ik weet niet waarom we een buitenspeler nodig hebben. Maar zo te zien wil De Boer een buitenspeler kopen, dan zou ik ook voor Mertens gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ons Ajax met Barca vergelijken...![]()
Als onze kleintjes nu allemaal dezelfde kwaliteiten hadden als die bij Barca dan had je wel gelijk...
[..]
En waarom hebben we een buitenspeler nodig dan?
Ja, oké daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ook kwaliteit en om dat van de middenvelders van Ajax te zeggen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |