Goedzoquote:TD Vitesse: Kans klein dat Lasse Nilsson naar Feyenoord vertrekt
Feyenoord heeft zich gemeld voor Vitesse-aanvaller Lasse Nilsson. De kans dat de transfer rondkomt is echter klein. Dat laat technisch directeur Ted van Leeuwen van Vitesse zaterdag weten."Het lijkt mij niet zo'n grote kans dat dit gaat lukken", aldus Van Leeuwen. Nilsson wilde zelf geen mededelingen doen over een mogelijke transfer naar Feyenoord.
Lasse Nilsson mag vertrekken bij Vitesse. De Zweed gaf eerder aan vanwege gezinsredenen of in Arnhem te blijven, of terug te keren naar zijn oude club Elfsborg in Zweden.
Bron: Omroep Gelderland
Feyenoord moet Luc gewoon een nieuw contract aanbieden nu, desnoods met een clausule dat hij voor een bepaald bedrag weg mag als Inter aanklopt. Want anders zie ik het ook wel weer gebeuren dat een van de grootste talenten weer gratis de deur uitloopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
We zijn overigens aardig aan het lijntje gehouden door Inter. Het zou me niet verbazen als Treffers eens onder 4 ogen met die Branca heeft gesproken en ze in de zomer een transfervrije overstap gaan proberen te forceren.
Naast dat Inter ondertussen die Pazinni worden er nog 2 aanvallers genoemd die ze van de zomer willen halen, dus ze hebben volgens mij helemaal geen interesse in Castaignos als er voor betaald moet worden.
Vroeger Feijenoord maar omdat dat in sommige buitenlanden wat lastig valt uit te spreken is het nu Feyenoord.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:31 schreef Rickazio het volgende:
Wat is het nou dan?
1- Feyenoord
2- Feyenooit
3- Feijenoord
Klopt. In de Jaren 70 werd besloten tot de naamsverandering, omdat men in het buitenland de 'ij' niet uit kon spreken.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:34 schreef Agüero het volgende:
Vroeger Feijenoord maar omdat dat in sommige buitenlanden wat lastig valt uit te spreken is het nu Feyenoord.
Als ik me niet vergis.
Dat kunnen we nu wel weer terugdraaien, voorlopig gaan we toch niet meer Europa inquote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klopt. In de Jaren 70 werd besloten tot de naamsverandering, omdat men in het buitenland de 'ij' niet uit kon spreken.
quote:Beroerd unicum dreigt voor Feyenoord in Enschede
Met competitienederlagen tegen Ajax (2-0) en De Graafschap (0-1) is Feyenoord slecht aan het nieuwe jaar begonnen. Indien de Rotterdammers zondagmiddag in Enschede ook van FC Twente verliezen, is een negatieve primeur een feit.
Sinds de start van de Eredivisie in het seizoen 1956/57 leed Feyenoord nog nooit drie opeenvolgende nederlagen bij het begin van een nieuw kalenderjaar. De huidige mini-serie van twee verliespartijen op rij is een evenaring van de start in 2008. Toen had de ploeg van toenmalig trainer Bert van Marwijk het nakijken tegen achtereenvolgens PSV (0-1) en Excelsior (2-1).
Feyenoord verloor dit seizoen precies de helft van zijn twintig competitiewedstrijden. Met nog veertien speelronden op de wedstrijdkalender is de kans groot dat de ploeg van trainer Mario Been een negatief clubrecord uit het seizoen 1957/58 evenaart of zelfs aanscherpt. In die jaargang leden de Rotterdammers liefst vijftien nederlagen in 34 competitieduels.
Bron : VI
Bahia is inderdaad niet nodig, ik vind de Vrij met bal veel beter en verdedigend niet veel slechter.. Verder gaat Bahia in de zomer toch weg en Stefan zal nog wel even blijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef PIETR het volgende:
Nah, Bahia hoeft er wat mij betreft niet in. Zorgt juist vaak voor onrust. Hij kan best ervaring hebben, maar dat heeft ie nog nooit overgebracht op anderen.
Liever 2-0 verliezen met Bahia dan dat het idd weer een nederlaag van 5 of 6-0 gaat worden met die jonkies.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:11 schreef PIETR het volgende:
Nah, Bahia hoeft er wat mij betreft niet in. Zorgt juist vaak voor onrust. Hij kan best ervaring hebben, maar dat heeft ie nog nooit overgebracht op anderen.
Ah, heeft VI weer een nieuw onzinnig negatief statistiekje gevonden?quote:
Dat is inderdaad het enige goeie wat hij nog wel eens doet ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:01 schreef Hamilcar het volgende:
Daarnaast kopt Bahia er nog eens een corner in.
Transfervrij was hij.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aankoop? Feyenoord mag geen spelers aankopen. Dus het gaat om huur of hij is transfervrij.
dus exit Been na weer 2 nederlagenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:31 schreef Freudie het volgende:
Gisteren gesprek tussen v. Hanegem en Been. v Hanegem geen interesse in wat Been zou willen. Nu dus helemaal klaar.
Klopt. Feijenoord hoeft helemaal niks te betalen aan Beenhakker, maar doen het toch uit beleefdheid of zoiets.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:39 schreef macca728 het volgende:
overigens net bij RR een gesprek waarin ook gezegd wordt dat als Gudde Beenhakker had ontslagen na de persconferentie van LB Feyenoord geen geld had moeten betalen als ontslagpremie omdat LB de club in discrediet had gebracht.
En als 'Feyenoorder' zijnde zou Beenhakker dat natuurlijk netjes moeten weigeren. Als er iemand weet hoe Feyenoord er financieel voorstaat is hij het wel ..quote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Feijenoord hoeft helemaal niks te betalen aan Beenhakker, maar doen het toch uit beleefdheid of zoiets.
Lol whutquote:Op zondag 30 januari 2011 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Klopt. Feijenoord hoeft helemaal niks te betalen aan Beenhakker, maar doen het toch uit beleefdheid of zoiets.
Owzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Freudie het volgende:
De verwachting is dat Feyenoord niets zou hoeven betalen aan Beenhakker vanwege in diskrediet brengen van de club, maar dat zou dan wel moeten worden uitgevochten voor de rechter. En ik geloof dat Feyenoord daar geen zin in heeft, zou te veel negatieve publiciteit opleveren, etc.
Hij is weer begonnen met trainen!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Voetbalt Dani Fernandez nog voor ons eigenlijk?
Heel begrijpelijk. Als je iets bespreekt en afspreekt dat niet naar buiten te brengen, en de volgende ochtend de precieze details in de krant terugleest dan houdt het op natuurlijk.quote:Mario Been liet bij Eredivisie Live weten dat het verhaal Van Hanegem inmiddels volledig van de baan is. Willem van Hanegem zou het aanbod van de Feyenoord trainer om na de wedstrijden van Feyenoord die wedstrijd samen te bespreken hebben afgewezen.
Blijven verrassen!!quote:zo 30 jan 2011, 13:40
Feyenoord verrast met Meeuwis
ROTTERDAM - Marcel Meeuwis vertrekt naar Feyenoord. De 30-jarige middenvelder komt over van Borussia Mönchengladbach waar hij niet op een basisplaats kon rekenen en gaat op huurbasis voor de Rotterdammers spelen. Meeuwis moet maandag op de laatste dag van de transfermarkt nog wel medisch worden gekeurd.
Meeuwis stond in de belangstelling van een groot aantal clubs: NAC Breda, Willem II, VVV-Venlo, ADO den Haag, Alemannia Aachen en Polonia Warschau wilden de Brabander inlijven.
Nja zo'n fucked up Leonardo die zich wil bewijzen kan wel wat.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
LeonardoEn dan de cirkel is rond zeker
Dat is omdat Beenhakker ook een aantal maanden gratis voor Feyenoord heeft gewerkt omdat hij nog bij Polen bondscoach was.quote:
Feijenoord is gewoon de grootste, hè.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef TC03 het volgende:
Marcel Meeuwis een trending topic op Twitter...
Ja, zou kunnen. Al zal de opstelling van Been dan zijn dat Wijnaldum onder de aanvallers staat (4-3-3).quote:Op zondag 30 januari 2011 13:55 schreef PIETR het volgende:
Fer - Meeuwis - Mokotjo - Wijnaldum
Castaignos - Simon
Nog een half uurtjequote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Toilutpaper het volgende:
Hopen dat het vanmiddag wat wordt...
nee daar hebben ze te lang mee gewacht, je gaat niet eerst nog een week samenwerken als je dat vind.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Freudie het volgende:
De verwachting is dat Feyenoord niets zou hoeven betalen aan Beenhakker vanwege in diskrediet brengen van de club, maar dat zou dan wel moeten worden uitgevochten voor de rechter. En ik geloof dat Feyenoord daar geen zin in heeft, zou te veel negatieve publiciteit opleveren, etc.
Ik zag het ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef TC03 het volgende:
Marcel Meeuwis een trending topic op Twitter...
Tief eens op hier.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Rickazio het volgende:
Waarom sluit die kakkerlak-mod WvdW nou weer?
[FAQ en FB] #107 - Komkommertijdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Rickazio het volgende:
Waarom sluit die kakkerlak-mod WvdW nou weer?
Natuurlijk, we moeten toch zorgen dat Twente zeker is van de overwinning? Straks helpen we dat joodse tuig nog.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef WethouderHekking het volgende:
De warming up van Feyenoord ziet er volgens MegaStad niet echt professioneel uit, blijft bij wat rekken uit strekken, terwijl Twente actief bezig is.
Na 16.15 ook weer, ja...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef john-x het volgende:
http://twitter.com/#!/search/Marcel%20Meeuwis
Zie het ook hard gaanWe zijn in elk geval het voetbalnieuws van het weekend
Maar dan nog positiever als we Twente even met 0-3 hebben opgeroldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
ajax wordt sowieso geen kampioenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef john-x het volgende:
[..]
Natuurlijk, we moeten toch zorgen dat Twente zeker is van de overwinning? Straks helpen we dat joodse tuig nog.
warming up is een lachertje volgens Megastad.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Been doet me de laatste weken een beetje denken aan Dick Advocaat toen hij nog bondscoach van Nederland was. Verkrampt, achterdochtig, snel geïrriteerd. Ik ben benieuwd hoe lang hij nog blijft.
Idd, hij maakt niet eens grapjes meer. Maar aan de andere kant zou dat momenteel ook niet toepasselijk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Been doet me de laatste weken een beetje denken aan Dick Advocaat toen hij nog bondscoach van Nederland was. Verkrampt, achterdochtig, snel geïrriteerd. Ik ben benieuwd hoe lang hij nog blijft.
quote:Been klaar met Van Hanegem
Mario Been heeft gisteren een afsluitend gesprek gevoerd met Willem van Hanegem. De trainer heeft aangegeven geen rol voor de clublegende te zien weggelegd bij Feyenoord. ,,Wij gaan door met de mensen waar we het nu ook mee doen."
Van Hanegem uitte de laatste weken kritiek op het presteren van de huidige nummer veertien in de eredivisie, maar gaf ook aan dat Feyenoord hem aan het hart ging. De 'Kromme' bood zijn hulp aan.
In een gesprek op de golfbaan praatten Van Hanegem en Been bij over het onderling bekvechten in de media. De kou leek uit de lucht, totdat het gesprek tussen beiden de volgende dag uitlekte in het AD, de krant waar Van Hanegem een column voor schrijft. Been was hier verbolgen over.
Been had Van Hanegem voorgesteld om zijn visie op het spel van de Rotterdammers toe te lichten en te beginnen met het duel tegen FC Twente van vandaag. Die rol is nu dus alweer van de baan, zo liet Been weten tegen Eredivisie Live. ,,Er is gebleken dat er geen rol voor Willem mogelijk is bij Feyenoord. We gaan door met onze eigen mensen."
Dost dus voorlopig ook niet naar Ajax. Toch blij dat hij niet gekomen is als hij zo graag naar Amsterdam wil.quote:Dost: Ajax krijgt 'nee' verkocht
Ajax deed deze week een bod op Bas Dost. SC Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra liet vandaag weten dat het de Amsterdammers een tegenvoorstel heeft gedaan. ,,Afgesproken is dat er vandaag opnieuw contact is, indien een van de clubs daar aanleiding toeziet. We hebben een goed en eerlijk contact met Rick van den Boog."
De Friese club wil zes miljoen euro voor de jeugdinternational. Ajax heeft laten weten dat het niet aan die vraagprijs wil voldoen.
Heerenveen nam de 21-jarige Dost afgelopen zomer voor 3,5 miljoen euro over van Heracles. De spits heeft een moeizame relatie met trainer Ron Jans en mag zich ook geen basisspeler bij de Friese club noemen. Dost wil zijn loopbaan dolgraag in Amsterdam vervolgen.
quote:Juventus richt pijlen op Royston Drenthe
Royston Drenthe staat in de belangstelling van Juventus. De Italianen zouden zich volgens Voetbal International al hebben gemeld bij Hércules Alicante, de club waar de Rotterdammer door zijn werkgever Real Madrid aan verhuurd is.
Juventus zou de voormalig speler van Feyenoord eerst voor de rest van het seizoen willen huren van de club uit Alicante, om hem daarna eventueel definitief over te nemen. De technisch begaafde speler heeft inmiddels een transferverzoek ingediend bij de clubleiding, maar die wil Drenthe niet tussentijds laten gaan. Samen met zaakwaarnemer Sigi Lens probeert hij het bestuur nog over te halen.
Drenthe is de laatste tijd veel in opspraak geweest, zo weigerde hij in december nog te trainen voor Hércules. De 24-jarige speler was niet gediend van het feit dat hij zijn salaris niet tijdig ontving. Ook werd hij afgelopen zaterdag buiten de selectie gehouden voor het duel met FC Barcelona.
quote:Ruud Heus verlengt contract bij LRC Leerdam
Ruud Heus zal ook volgend seizoen aan het roer staan bij hoofdklasser LRC Leerdam. De voormalig profvoetballer van Feyenoord en AZ probeert zich momenteel met zijn club te handhaven in de hoofdklasse.
Na verschillende gesprekken tussen het bestuur van LRC Leerdam en Heus is er besloten om met elkaar door te gaan. Het contract van de 47-jarige trainer, die eerder werkzaam was als coach bij de beloften van FC Dordrecht, is met één seizoen verlengd.
Heus begon in 1982 zijn profcarrière bij AZ'67, waarna hij vier jaar later de overstap maakte naar Feyenoord. De linksback verliet vervolgens na tien jaar De Kuip om terug te keren bij de club uit Alkmaar.
Leerdam is gewoon absoluut nog niet klaar voor het niveau eredivisie.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me af of Mokotjo iets verkeerd heeft gedaan ofzo, het is toch ongelofelijk dat je Leerdam opstelt als je Mokotjo hebt ?
Mario weet het zelf ook allemaal niet meer volgens mij.quote:Feyenoord neemt Meeuwis over van Mönchengladbach
Feyenoord heeft zich versterkt met Marcel Meeuwis. De 30-jarige middenvelder van Borussia Mönchengladbach ondergaat maandag een medische keuring bij de Rotterdamse club. Dat maakte trainer Mario Been zondagmiddag voor de camera van Eredivisie Live bekend.
Meeuwis, die in het recente verleden uitkwam voor Willem II, VVV-Venlo en Roda JC, heeft een contract getekend voor de rest van het seizoen. 'Marcel is een goede speler en brengt ook veel ervaring met zich mee', verklaart Been. Meeuwis stond ook in de belangstelling van NAC Breda en ADO Den Haag.
Over het aantrekken van een nieuwe spits is de Rotterdamse leermeester ook duidelijk. 'Eidur Gudjohnsen is niet meer haalbaar. Bas Dost willen we graag hebben maar Heerenveen neemt geen genoegen met ons bod. Hij is te duur voor ons'.
Been deed ook uitspraken over de eventuele samenwerking met Willem van Hanegem. 'Dat is nu helemaal klaar. Ik heb ook geen behoefte om daar verder over te praten. We moeten ons nu focussen op het veld. Zelfs het linkerrijtje is op dit moment niet de prioriteit, we moeten weg uit de degradatiezone.'
Wedstrijden kunnen hier besproken worden: Live Eredivisie verslagen #101 Hé Ali, houd jij me tassie ff vast!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef Typisch het volgende:
Oh oh, dit word ook gewoon helemaal niks..
Aye, kom hier niet zo vaak. Thanx.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Wedstrijden kunnen hier besproken worden: Live Eredivisie verslagen #101 Hé Ali, houd jij me tassie ff vast!
Dus nog 18 miljoen schuld.quote:JanDirkStouten (Jan Dirk Stouten)
Blokland cs hebben 25 miljoen euro opgehaald voor #Feyenoord. En voor nog miljoenen aan toezeggingen.
Klopt, net zoals Twente-thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Sloggi het volgende:
We spelen heel aardig. Jammer dat we toch weer verliezen.
Toen ik nog voetbalde was ik ook altijd op m'n best als we te laat aan kwamen en een warming up hadden van 5 minutenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef WethouderHekking het volgende:
De warming up van Feyenoord ziet er volgens MegaStad niet echt professioneel uit, blijft bij wat rekken en strekken, terwijl Twente actief bezig is.
Onbegrijpelijk inderdaad. Mokotjo was een van de betere voor de winterstop.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me af of Mokotjo iets verkeerd heeft gedaan ofzo, het is toch ongelofelijk dat je Leerdam opstelt als je Mokotjo hebt ?
Dat zou wel een prestatie van formaat zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
men hoopt zelfs schuldenvrij aan volgend seizoen te kunnen beginnen.
Ja, als CV veel beter dan als RB...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef dakraam het volgende:
Ik denk dat De Vrij over een aantal jaar wel een topspeler is, want hij is nu pas achtien(volgende week 19) en hij doet het uitstekend.
Ja, ik kan ook gaan hopen op een meevaller van 18 miljoen, zegt nietsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
men hoopt zelfs schuldenvrij aan volgend seizoen te kunnen beginnen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Merkie het volgende:
Erg goed gehandeld deze winterstop. Simon, Swerts en Meeuwis zijn directe versterkingen voor de basis. Maar goed, weg met het bestuur he![]()
![]()
.
Ik denk dat het geklaag meer gaat over de afgelopen jaren...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Merkie het volgende:
Erg goed gehandeld deze winterstop. Simon, Swerts en Meeuwis zijn directe versterkingen voor de basis. Maar goed, weg met het bestuur he![]()
![]()
.
Voor de wedstrijd?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef jooboo het volgende:
Heeft iemand gifjes of een link daar naar toe?
Ik zit op me telefoon, en heb al ff gezocht, maar vond nog niks...
Ze zijn nu eindelijk eens goed bezig, en dan al dit gezeik over Van Hanegem en directieleden die op moeten stappenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:14 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik denk dat het geklaag meer gaat over de afgelopen jaren...
Leuk dat je die directe versterkingen hebt en in de eredivisie blijft, maar als straks Castaignos, Fer en Vlaar voor niets/een fooitje de deur uitlopen is de situatie nog steeds dramatisch hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Merkie het volgende:
![]()
.
Als dat gebeurt is dat de schuld van Beenhakker die de contracten niet tijdig verlengd heeft, en volgens mij hebben ze die al de laan uit gestuurd. Ik zie werkelijk niets wat het huidige bestuur in dit seizoen fout heeft gedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef john-x het volgende:
[..]
Leuk dat je die directe versterkingen hebt en in de eredivisie blijft, maar als straks Castaignos, Fer en Vlaar voor niets/een fooitje de deur uitlopen is de situatie nog steeds dramatisch hoor.
Goed bezig? Goed bezig zijn ze als ze Fer, Wijnaldum, Vlaar en Castaignos nu voor 2 jaar extra vastleggen en de zwarte cijfers in zicht gaan komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zijn nu eindelijk eens goed bezig, en dan al dit gezeik over Van Hanegem en directieleden die op moeten stappen.
Dan moeten ze dat nu alsnog doen. Bovendien viel Beenhakker onder hun verantwoording, net als Bosz. 2 TD's op rij voor 60 miljoen aan schade aan laten richten (als je alle dure spelers als Makaay meerekent en de transfersommen die je mist loopt) is niet goed te maken door 3 modale eredivisiespelers te halen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is dat de schuld van Beenhakker die de contracten niet tijdig verlengd heeft, en volgens mij hebben ze die al de laan uit gestuurd. Ik zie werkelijk niets wat het huidige bestuur in dit seizoen fout heeft gedaan.
Gaan ze nu niet meer doen he.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:27 schreef john-x het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat nu alsnog doen. Bovendien viel Beenhakker onder hun verantwoording, net als Bosz.
De Vrij is de grootste kerel van de selectie sinds zijn debuut.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef dakraam het volgende:
Ik denk dat De Vrij over een aantal jaar wel een topspeler is, want hij is nu pas achtien(volgende week 19) en hij doet het uitstekend.
Ja, zo kun je al je fouten wel met 'gaan we nu niet meer doen' afdoen. Zeiden ze na Bosz ook...quote:
Ik heb het over dat de spelers nu niet meer gaan verlengen. Dat is een gepasseerd station, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef john-x het volgende:
[..]
Ja, zo kun je al je fouten wel met 'gaan we nu niet meer doen' afdoen. Zeiden ze na Bosz ook...
Dan nog is dat een fout van Feyenoord. Het is geen toeval als geen enkele speler wil verlengen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het over dat de spelers nu niet meer gaan verlengen. Dat is een gepasseerd station, dat snap je zelf ook wel.
Dat heeft twee oorzaken:quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Dan nog is dat een fout van Feyenoord. Het is geen toeval als geen enkele speler wil verlengen.
Hoax, we maken geen doelpunten.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Hamilcar het volgende:
De Vrij en Fer zijn de echte bazen van de jeugd. Leerdam wordt vind ik onderschat, Wijnaldum zwaar overschat. Martins Indi is denk ik niet goed genoeg, maar wat nog niet is kan nog komen..
Voor de rest spelen we best goed. Als we zo het hele seizoen blijven spelen dan eindigen we wel in het linkerrijtje.
Jij begrijpt het. Volgens mij de enige die het precies zo ziet als mij hier.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Hamilcar het volgende:
De Vrij en Fer zijn de echte bazen van de jeugd. Leerdam wordt vind ik onderschat, Wijnaldum zwaar overschat. Martins Indi is denk ik niet goed genoeg, maar wat nog niet is kan nog komen..
Voor de rest spelen we best goed. Als we zo het hele seizoen blijven spelen dan eindigen we wel in het linkerrijtje.
Leerdam is mentaal sterk, maar een beetje heel erg een ongeleid projectiel. Wijnaldum is echt wel die topper in spe, maar gaat compleet kapot in dit team zoals het draait. Indi heb ik nog niet genoeg van gezien maar hij heeft de neus de goede kant opstaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Hamilcar het volgende:
Dat ontkent niemand, maar tegen de lager geklasseerde ploegen moeten we gaan winnen, en dat wordt lastig als je geen doelpunten maakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef Hamilcar het volgende:
Er wordt gecombineerd, we zijn voor Feyenoord-doen balvast en we krijgen kansen. Als je 0-0 uitspeelt bij Twente, dan is dat gewoon een goed resultaat. Twente heeft met Douglas en Wisgerhof twee van de beste verdedigers in Nederland staan - en Mikhaelov is gewoon een rete goede keeper. Onbegrijpelijk dat Liverpool die gratis heeft laten gaan, ook al hebben ze Reina in het doel.
Castaignos doet dat altijd wel goed maar niemand ziet dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Freudie het volgende:
Jammer dat niemand kan lopen. Biseswar staat continu stil zonder bal. Trek nou eens gaten e.d.
En als ie eens stilstaan krijgt ie ineens wel een passquote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Castaignos doet dat altijd wel goed maar niemand ziet dat.
Hij ging in de korte hoek, had niks met sprongkracht te maken in dit geval.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:04 schreef Mwanatabu het volgende:
Mulder komt weer niet ver genoeg. Geen sprongkracht
Ik zag toch echt meerdere malen een keeper die niet of niet ver genoeg van zijn plek af komt hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij ging in de korte hoek, had niks met sprongkracht te maken in dit geval.
Wat valt er door te trekken? Als je dit doortrekt speel je nog steeds in de JL volgend jaar hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Freudie het volgende:
Even afgezien van de uitslag (GVD), maar dit moeten ze doortrekken zo.
Doen ze niet. Dit is nog een hardere klap dan met 5-0 verliezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Freudie het volgende:
Even afgezien van de uitslag (GVD), maar dit moeten ze doortrekken zo.
Niet mee eens. Ik heb goede aanvallen gezien. Fel op de bal, leuk spel. Niet verkeerd hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat valt er door te trekken? Als je dit doortrekt speel je nog steeds in de JL volgend jaar hoor.
Volgende week gewoon winnen bij Vitessequote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Hamilcar het volgende:
Uitslag was niet terecht, maar we hebben iig laten zien dat we het kunnen. Nu nog kansen af gaan maken en we komen er wel weer bovenop..
Nee, gevochten als leeuwen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Ruud het volgende:
![]()
Laat me raden, laf achteruit hangen na de 0-1?
We. Scoren. Niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Freudie het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb goede aanvallen gezien. Fel op de bal, leuk spel. Niet verkeerd hoor.
Niet echt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Ruud het volgende:
![]()
Nee. Integendeel. Zwaar onterecht. Twente is gewoon veel effectiever met kansen omgegaan...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Ruud het volgende:
![]()
Goeie spitsen zijn gratis jaquote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef john-x het volgende:
Haal godverdomme nu eens een spits erbij.
De Koef.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goeie spitsen zijn gratis ja. We hebben gewoon geen geld voor een goede spits klaar.
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef john-x het volgende:
Mulder heeft ons dit seizoen zonder te overdrijven al zo 9 punten gekost.
Helemaal niet, het zit altijd tegen uiteindelijk. Vroeger winden we nog wel eens met slecht spel, wij winnen niet eens met goed spel.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
Nja er was tenminste inzet. En strijd. En gewoon goed spel.
Helaas geen beloning deze keer maar als je zo bij Vitesse speelt win je gewoon dik.
We. Scoren. Niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
Helaas geen beloning deze keer maar als je zo bij Vitesse speelt win je gewoon dik.
Juist niet, ze hebben nu gemerkt dat zelfs met 200 % inzet je nog met lege handen staat...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
2-1 verloren. Dus dan scoor je wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
We. Scoren. Niet.
Niet tegen Willem II, niet tegen Excelsior, niet tegen VVV, niet tegen Vitesse.
Inderdaad, dit is een hardere klap dan een (verwachte) terechte 3-0 van Twente...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef john-x het volgende:
[..]
Juist niet, ze hebben nu gemerkt dat zelfs met 200 % inzet je nog met lege handen staat...
Een lucky shot.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2-1 verloren. Dus dan scoor je wel.
Er is nog wel een verschil tussen het niveau van Twente en Vitesse, natuurlijk. Dus als ze de komende week eens gaan trainen op afwerking, scoren ze misschien wel wat vaker in Arnhem!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef john-x het volgende:
[..]
Juist niet, ze hebben nu gemerkt dat zelfs met 200 % inzet je nog met lege handen staat...
Snap niet dat Vlaar hem er op de eerst volgende training er even per ongeluk 'uitwerkt' voor de rest van het seizoen. Moet je als verdediger toch gek van worden hiervan ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen.
Volgende week beginnen ze weer gebroken aan de wedstrijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen het niveau van Twente en Vitesse, natuurlijk. Dus als ze de komende week eens gaan trainen op afwerking, scoren ze misschien wel wat vaker in Arnhem!
Dat snap je niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef john-x het volgende:
[..]
Snap niet dat Vlaar hem er op de eerst volgende training er even per ongeluk 'uitwerkt' voor de rest van het seizoen. Moet je als verdediger toch gek van worden hiervan ?
Ergens wel ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een hardere klap dan een (verwachte) terechte 3-0 van Twente...
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat snap je niet?Als je dat niet snapt, klik dan even hier.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen het niveau van Twente en Vitesse, natuurlijk. Dus als ze de komende week eens gaan trainen op afwerking, scoren ze misschien wel wat vaker in Arnhem!
Dat verwachtte ik na de nederlaag tegen de Graafschap van vorige week ook, maar toch begonnen ze gemotiveerd en vol vertrouwen aan deze wedstrijd. Dus waarom zou dat volgende week dan niet kunnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef john-x het volgende:
[..]
Volgende week beginnen ze weer gebroken aan de wedstrijd.
Aantal gescoorde goals nu en vorig jaar is niet eens zo bizar veel slechter (-2). We krijgen er alleen 3x zoveel om de oren.quote:
Vorig jaar scoorden we ook al bijna niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aantal gescoorde goals nu en vorig jaar is niet eens zo bizar veel slechter (-2). We krijgen er alleen 3x zoveel om de oren.
Dat ziet Mario blijkbaar niet, en dat is ook een van de redenen dat ie weg moet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer ziet Mario het nou eens? Mulder kan er niks van.
Maar toen werden we 4e.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig jaar scoorden we ook al bijna niet.
Als Darley en van Dijk geblesseerd zijn, blijven er alleen weinig opties over.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer ziet Mario het nou eens? Mulder kan er niks van.
Nee hoor, Mulder hield een paar houdbare balletjes tegen en voor de rest heeft ie ons als vanouds weer de punten gekost.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
Mulder deed het voor de rest goed hoor
Ja laten we alles maar gelijk helemaal omgooien, we hebben het deze wedstrijd zo slecht gedaan.quote:
Niet omgooien, gewoon de betere spelers die fit zijn weer in de basis zetten...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja laten we alles maar gelijk helemaal omgooien, we hebben het deze wedstrijd zo slecht gedaan.
Niet mee eens. Je kan het de keeper niet helemaal verwijten als de verdedigers voor je de aanvallers vrij laten inschieten en koppen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef john-x het volgende:
[..]
Nee hoor, Mulder hield een paar houdbare balletjes tegen en voor de rest heeft ie ons als vanouds weer de punten gekost.
Precies.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet omgooien, gewoon de betere spelers die fit zijn weer in de basis zetten...
Ik had wel een wereldgoal van Tiendalli of Landzaat verwachtquote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef john-x het volgende:
Ook echt weer typisch dat Ruiz, die er al sinds november uit lag nu net weer terugkeert en scoorthoe kun je als club zoveel pech hebben?
Ze laten die gast vrij inkopen, logisch dat hij met zijn kwaliteit de mogelijkheid aanpakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef john-x het volgende:
Ook echt weer typisch dat Ruiz, die er al sinds november uit lag nu net weer terugkeert en scoorthoe kun je als club zoveel pech hebben?
Het zit echt zo ongelofelijk tegen. Nooit eens een lucky penalty, een onterechte rode kaart voor de tegenstander, een buitenspelgoal die goedgekeurd wordt...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef john-x het volgende:
Als hij niet was ingevallen hadden we hem gewonnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze laten die gast vrij inkopen, logisch dat hij met zijn kwaliteit de mogelijkheid aanpakt.
Ja en dat doe je dan door gewoon heel het middenveld in één keer om te gooien.. Wijnaldum en Bruins vond ik gewoon goed spelen hoor, leerdam zou wel vervangen kunnen worden door 1 van die 3.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als dat boven op die 18 miljoen is zijn we een eind uit de schulden.quote:Pim Blokland heeft inmiddels 25 miljoen euro opgehaald
Volgens RTV Rijnmond verslaggever Jan Dirk Stouten heeft Pim Blokland, de woordvoerder van de vrienden van Feyenoord , inmiddels 25 miljoen euro opgehaald door verschillende investeerders, verder heeft hij een toezegging van nog 1 miljoen euro.
Wat dacht je van spelers belonen voor het spel dat ze vertoond hebben? Deze 11 hebben aangetoond het te kunnen, te willen en het uiteindelijk ook te doen. Wat mij betreft is dit volgende week weer de basiself.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste positie die vervangen moet worden is die van de keeper.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en dat doe je dan door gewoon heel het middenveld in één keer om te gooien.. Wijnaldum en Bruins vond ik gewoon goed spelen hoor, leerdam zou wel vervangen kunnen worden door 1 van die 3.
Jonge, als jij Fer en Meeuwis hebt. Dan zou ik die er gewoon inzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en dat doe je dan door gewoon heel het middenveld in één keer om te gooien.. Wijnaldum en Bruins vond ik gewoon goed spelen hoor, leerdam zou wel vervangen kunnen worden door 1 van die 3.
Tegen dat vreemdelingenlegioen dat het nu ineens hoog in de bol heeft na 1 overtuigende wedstrijd?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch jammer, volgende week gaan jullie wéér onderuit in Arnhem
Ja precies.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dacht je van spelers belonen voor het spel dat ze vertoond hebben? Deze 11 hebben aangetoond het te kunnen, te willen en het uiteindelijk ook te doen. Wat mij betreft is dit volgende week weer de basiself.
Wat betreft Mario wacht ik het nog even af. Aan al dat ongenuanceerde boe-geroep, zelfs nu er met goed spel en een geweldige instelling een wedstrijd in de laatste minuut verloren is gegaan, wens ik niet mee te doen. Dat is zo makkelijk.
Ja want Fer moest er voor zijn blessure niet uit van het halve legioen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef dakraam het volgende:
[..]
Jonge, als jij Fer en Meeuwis hebt. Dan zou ik die er gewoon inzetten
Na 1 wedstrijd? Heeft Biseswar vanmiddag laten zien dat hij iets kan?? Voor iemand die het niet gezien heeft klinkt dat ongelofelijk..quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dacht je van spelers belonen voor het spel dat ze vertoond hebben? Deze 11 hebben aangetoond het te kunnen, te willen en het uiteindelijk ook te doen. Wat mij betreft is dit volgende week weer de basiself.
Ja en ? Sommige hebben een andere mening.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja want Fer moest er voor zijn blessure niet uit van het halve legioen.
Wat een domme opmerking is dit zeg. Ruiz stond gewoon tussen 2 man in...gewoon een goede kopbal op een perfecte voorzet. Kun je vrij weinig aan doen...belangrijkste is het vertoonde spel.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ze hadden die Ruiz gelijk een tik moeten geven. Nee vrij laten opkomen en inkoppen.
Ik vond Biseswar wel goed spelen eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd? Heeft Biseswar vanmiddag laten zien dat hij iets kan?? Voor iemand die het niet gezien heeft klinkt dat ongelofelijk..
Dat is dan z'n eerste goede wedstrijd in 2 jaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vond Biseswar wel goed spelen eigenlijk
Bullshit, hoe is het mogelijk dat iemand tussen 2 verdedigers de bal krijgt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking is dit zeg. Ruiz stond gewoon tussen 2 man in...gewoon een goede kopbal op een perfecte voorzet. Kun je vrij weinig aan doen...belangrijkste is het vertoonde spel.
Fer wil ook weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en ? Sommige hebben een andere mening.
Is een vermoeidheidskwestie...in de eerste helft ging dit gewoon goed. Maarja, we kunnen niet wisselen want wie zit er op de bank die het elftal niet slechter maakt? Niemand.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef Toilutpaper het volgende:
Oke, het verdedigen kan miss beter. Maar als je even kijkt, die voorzet mag niet gegeven worden. Bruins had er veel strakker op moeten zitten. Valt we wel vaak op, dat wij niet snel genoeg druk zetten op die bal en dat wij schoten en voorzetten gewoon moeten gaan blokken.
Dat is ook werkelijk het enige wat je bezighoud, hèquote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef john-x het volgende:
In elk geval de joden niet geholpen, kreeg alweer bedank-smsjes toen het lang 0-1 bleef.
''Ja en'' ik vind het echt bullshit, spelen ze eindelijk een keer naar behoren met strijd worden ze volgende week weer op de bank gezet..quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en ? Sommige hebben een andere mening.
Door de lucht?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Bullshit, hoe is het mogelijk dat iemand tussen 2 verdedigers de bal krijgt.
Als de normaal gesproken betere weer 100% fit zijn zet je die erin.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ja en'' ik vind het echt bullshit, spelen ze eindelijk een keer naar behoren met strijd worden ze volgende week weer op de bank gezet..
Hij was goed gekopt maar er moet gewoon 1 iemand tegen Ruiz aanstaan die het hem lastig maakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door de lucht?![]()
Heb jij de wedstrijd überhaupt wel gezien, vriend?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef john-x het volgende:
In elk geval de joden niet geholpen, kreeg alweer bedank-smsjes toen het lang 0-1 bleef.
Mokotjo is 100% fit en stond er niet in, zal vast een reden hebben. Het hele middenveld vervangen naar een goede pot vind ik gewoon nergens op slaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als de normaal gesproken betere weer 100% fit zijn zet je die erin.
Goh.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door de lucht?![]()
Heb jij de wedstrijd überhaupt wel gezien, vriend?
Ruiz kan dat gewoon klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Hij was goed gekopt maar er moet gewoon 1 iemand tegen Ruiz aanstaan die het hem lastig maakt.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mokotjo is 100% fit en stond er niet in, zal vast een reden hebben. Het hele middenveld vervangen naar een goede pot vind ik gewoon nergens op slaan.
Dude...ik heb het over de basiself die er nu stond. Het ging prima. Feyenoord speelde tegen de landskampioen, was een flink aantal keer gevaarlijk en speelde met inzet en de wil om elke bal te hebben. En jij wilt dat weer lekker omgooien? Wat een oppurtunisme...eerst zeiken over Been die de opstelling telkens verandert en vreemde wissels maakt. Nu staat het een keer goed en wordt er fatsoenlijk gevoetbald, is het weer niet goed.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd? Heeft Biseswar vanmiddag laten zien dat hij iets kan?? Voor iemand die het niet gezien heeft klinkt dat ongelofelijk..
Fixed.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mokotjo is 100% fit en stond er niet in, zal vast een reden hebben. Het hele middenveld vervangen naar na een goede pot vind ik gewoon nergens op slaan.
Ja tuurlijk manquote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is ook werkelijk het enige wat je bezighoud, hè
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..], jij degradeert liever dan dat je Ajax boven Twente ziet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |