trusten suikertjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn laptop-op-schoot-plekje doet zeer, dus ik ga lekker slapen.
Dag snoetjes![]()
Goeie redenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Boodschappers doen, broekies halen en een niet-slaap-kind in toom houden![]()
Maar op een weekend-dag kan ik wel een keer zeggen tegen de papa: HIER, je zoon. Nou, dag!
En dan kom ik
Kan TJ dat aan?quote:
poor guyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dat is waar
En TJ was in shock gisteren, hij had er ineens drie van mij en kon geen enkele discussie meer winnen![]()
slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
Als ze weten welk weekend, dan kan ik TJ misschien gezelschap houden als hij uit de keuken geweerd wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goeie reden
En ja, gewoon doen
[..]
Kan TJ dat aan?
Welterusten suikersnoetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
dat gaat hij nodig hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze weten welk weekend, dan kan ik TJ misschien gezelschap houden als hij uit de keuken geweerd wordt.
Welterusten liefjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
Hij is onsterfelijk toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goeie reden
En ja, gewoon doen
[..]
Kan TJ dat aan?
en dan had ie gister nog mazzel dat ik er niet ook wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze weten welk weekend, dan kan ik TJ misschien gezelschap houden als hij uit de keuken geweerd wordt.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetjes![]()
Barretjequote:
Nee, want jij zou misschien nog terugkomenquote:
hoiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan had ie gister nog mazzel dat ik er niet ook was
postaantalquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten liefje
[..]
Hij is onsterfelijk toch?![]()
met meneer Chep gaat het primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Barretje
Hoe ist met meneer Barretje?
Ja inderdaadquote:
elleeuhhquote:
en zo hoort het ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met meneer Chep gaat het prima
hij is zelf in bad geweest want ik was er niet
hij had wel last om uit bad te komen, maar het is em gelukt
nu ben ik terug en hij is weer zielig
Zo zijn mannenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met meneer Chep gaat het prima
hij is zelf in bad geweest want ik was er niet
hij had wel last om uit bad te komen, maar het is em gelukt
nu ben ik terug en hij is weer zielig
ik ben geen man geloof ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo zijn mannen
Ben wel blij dat het goed gaat![]()
ik ook..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo zijn mannen
Ben wel blij dat het goed gaat![]()
quote:
Tot 9.15pm is bekendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaadWil wel eens weten hoeveel precies, welke site was dat ook alweer?
mazzel noemt ze datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan had ie gister nog mazzel dat ik er niet ook was
Ik ben pas hooguit 10 minuten onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk al waar blijf je nou(zag je online op hyves
)
Ja behoorlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee Bos
jezus man dat was op het nippertje
Jaaah die was hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot 9.15pm is bekend
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want jij zou misschien nog terugkomen
quote:
Heus welquote:
Mja, je zult wel geschrokken zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
het kan altijd slechter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |