is dat een pacemaker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdrijf je niet een beetje. Het kastje is maar klein:
[ afbeelding ]
Zoiets zal ik volgende maand ook wel halen denk ik. Ik ben er in ieder geval al 6 niet aanwezigquote:
Ja, maar jouw hart kan niet stoppen weet je nog? Eigenlijk ben je een soort van superheldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
overdrijf je niet een beetje. Het kastje is maar klein:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jouw hart kan niet stoppen weet je nog? Eigenlijk ben je een soort van superheldIk vind dat je als superheld opgenomen moet worden in die wiki
En als het wel stopt, is het een kwestie van startkabels aan zijn tepels klemmen en de auto startenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jouw hart kan niet stoppen weet je nog? Eigenlijk ben je een soort van superheldIk vind dat je als superheld opgenomen moet worden in die wiki
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als het wel stopt, is het een kwestie van startkabels aan zijn tepels klemmen en de auto starten.
Weet nu al dat je die 6 dagen in de rest van de maand in gaat halenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoiets zal ik volgende maand ook wel halen denk ik. Ik ben er in ieder geval al 6 niet aanwezig
en het wordt nog kleiner aldus mijn arts!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, pacemaker
Dat ze zo klein zijn
Gister welquote:
Nee hoor, daar is de lol vanaf. Was alleen even om deze maand een record neer te zetten. Daarnaast is de lol er sowieso alweer een beetje vanafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet nu al dat je die 6 dagen in de rest van de maand in gaat halen
Dat zeggen mensen toch altijd: Je moet niet schrikken maar ons huis is net afgebrand enzulksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gister wel
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis "
yeah right!
gelukkig reed het niet echt door, dus kon ik ook niet racen
dat ken ik helaas maar al te goed...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gister wel
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis "
yeah right!
gelukkig reed het niet echt door, dus kon ik ook niet racen
quote:Stuart
Datum: 28-01-2011 Aantal posts: 684
Datum: 22-01-2011 Aantal posts: 749
Datum: 21-01-2011 Aantal posts: 860
En dan nog presteren om er een stomp op te geven hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, pacemaker
Dat ze zo klein zijn
Nee de 21e danquote:
Ja, die was nog actiever en de 1e was het zelfs 1200quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee de 21e danLekker bezig geweest
auwquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
En dan nog presteren om er een stomp op te geven he![]()
![]()
dat is op zich wel knapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
En dan nog presteren om er een stomp op te geven he![]()
![]()
Ik zag hetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die was nog actiever en de 1e was het zelfs 1200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |