Dat is gewoon puur natuur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes foundation heeft ze op?
Hier meteenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
waar kan ik me inschrijven??:P
Jaloezie is een bitchquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
nou...... dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
turks klinkt wel veel leuker dan marokkaans. turkse vrouwen kletsen alsof je kleine tsjirpende vogeltjes hoort. marokkaanse vrouwen klinken alsof ze moeten overgeven.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef Poemgirl het volgende:
Rook jij ook? Bijna alle Turkse meiden bij mij op de opleiding rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
uuuuh okequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
turks klinkt wel veel leuker dan marokkaans. turkse vrouwen kletsen alsof je kleine tsjirpende vogeltjes hoort. marokkaanse vrouwen klinken alsof ze moeten overgeven.
Jij wilt niet bij een groep theedrinkende Turkse vrouwen in een woonkamer zitten. Écht niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
Ik geef de cursus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Cursus? Is het dan ook meer voor de grammatica e.d., of kan je de hele taal gewoon niet?
Nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rook jij ook? Bijna alle Turkse meiden bij mij op de opleiding roken
quote:
Dat nog steeds denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dat als je een Marokkaanse neukt je ballen hebt, want als de familie er achter komt ben je de LUL
Mooi meisjequote:
jahoor alsof iedereen zo isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind dat als je een Marokkaanse neukt je ballen hebt, want als de familie er achter komt ben je de LUL
dat valt wel mee en ze houden hun mond stijf dicht. zeker als je niet besneden bent. dat is dan wel weer een nadeel, steeds maar klaarkomen in die kont.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef TwyLight het volgende:
Echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef Taartjeh het volgende:
Nederlandse jongens die woorden gebruiken als Wollah - Zemmah..
Echt in en in triest.![]()
Dan denk ik echt Grow Up wannabe's
Wollah, wat is jouw probleem zina?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef Taartjeh het volgende:
Nederlandse jongens die woorden gebruiken als Wollah - Zemmah..
Echt in en in triest.![]()
Dan denk ik echt Grow Up wannabe's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |