Dat waar hij was hoort niet bij turkije?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dan moest ie naar het noord-oosten gaan.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:48 schreef Ragboer het volgende:
Als ik in Marokko wil zijn ga ik naar Anaaleiland.
Als ik in Turkije wil zijn ga ik naar Anaalstraat.
Marrakech is wel tof hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:49 schreef zoalshetis het volgende:
doe mij maar marokko rond casablanca. het noorden lijkt wel een derde wereld land. armoede troef, haast middeleeuws, en veel opdringerige mensen die een aparte geitenlucht rond zich dragen.
Jawel. Maar bij Rize e.d. is de temperatuur volgens mij lager dan bij Izmir, Antalya en in het midden van het land.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat waar hij was hoort niet bij turkije?
Mattie, ik ga voor die Marokkaanse. Anders moet ik weer naar Hoog Catharijne op donderdag.quote:
Je hebt de smilies ontdektquote:
was vandaag nog even in turkije. hartstikke leuke mannen die mijn auto prima hebben gemaakt. voor maar 75 eurogulden. nee echt. ik kan het goed vinden met turken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:48 schreef Ragboer het volgende:
Als ik in Marokko wil zijn ga ik naar Kanaleneiland.
Als ik in Turkije wil zijn ga ik naar Kanaalstraat.
Nee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Anama kuddum.
Siktirlan
sherefsis
Senisikern ofzoeiets?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Anama kuddum.
Siktirlan
sherefsis
Maar ik ben nog bezig voor mijzelf heb je geduld?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
zoek wel een leuke meid uit dan he
Jahoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik ben nog bezig voor mijzelf heb je geduld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |