Boks eh sahbi. Kom naar Amerikalaan.quote:
heb jij bakkebaarden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
haha ik moet toegeven die is goed
ze zien er sowieso wel lekker uit. ook met hoofddoek en strakke jeans en veel make up. het enige nadeel is dat ze een vreemde lichaamslucht hebben. zeker als je na de seks aan je lul ruikt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
Hier zitten anders wel een paar mooie Marokkaanse meiden bij hoor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zien er sowieso wel lekker uit. ook met hoofddoek en strakke jeans en veel make up. het enige nadeel is dat ze een vreemde lichaamslucht hebben. zeker als je na de seks aan je lul ruikt.
Ik kan ze hier nooit regelen, je weet broers enzo van die meisje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zien er sowieso wel lekker uit. ook met hoofddoek en strakke jeans en veel make up. het enige nadeel is dat ze een vreemde lichaamslucht hebben. zeker als je na de seks aan je lul ruikt.
Jij bent Turkse?quote:
Dat wordt een ban gozer.quote:
quote:
Apenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
en meisjes van koerdische afkomst zijn helemaal ontstellend mooi. die mag je trouwens ook gewoon in hun kut neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beurt? ik wel hoor. anders wist ik dat soort dingen niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef marokkaaanse het volgende:
Degene die dingen zeggen zoals lichaamsgeur,snor enz. zijn nog nooit bij een marokkaanse in de eurt gekomen.
Daten? Ik lijk op een Turk, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:36 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Het is gewoon de harde waarheid.
ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boks eh sahbi. Kom naar Amerikalaan.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Apen?
ik zou turkse meisjes geen apen willen noemen. maar koerdische meisjes zijn echt heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
En Turkse, rook je? En drink je? Of mag dat niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:38 schreef Poemgirl het volgende:
Ohja, Turks eten is ook veel lekkerder.
ja heel erg serieus. en wij kaaskoppen maar zeuren bij onze kaaskop vriendinnen om het een keer anaal te mogen doen...quote:
Noorwegen is nog mooier.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef Poemgirl het volgende:
Ohja, Turkije is ook nog mooier. Marokko is één en al berg en zand.
Utreg boven alles!quote:
Ben je ooit naar marokko geweest?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef Poemgirl het volgende:
Ohja, Turkije is ook nog mooier. Marokko is één en al berg en zand.
tetouanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
Ben je ooit naar marokko geweest?
echt niet. en die jurk maakt alles heerlijk koel.quote:
Ik wel. En er is idd veel zand en het is er erg droog.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef marokkaaanse het volgende:
[..]
Ben je ooit naar marokko geweest?
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wel. En er is idd veel zand en het is er erg droog.
Het is wel te warm in Turkije.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt niet. en die jurk maakt alles heerlijk koel.
Dan ben je naar de sahara geweest.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wel. En er is idd veel zand en het is er erg droog.
Maat van me was in de zomer voor een dag naar Turkije gegaan, en hij zei dat het 45 graden was toen. Dat vind ik te warm.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Er ligt nu wat sneeuw in Turkije.
Dan moest ie naar het noord-oosten gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maat van me was in de zomer voor een dag naar Turkije gegaan, en hij zei dat het 45 graden was toen. Dat vind ik te warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |