Met een 's' op het einde?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het erge is... mijn overgrootouders zijn Limburganezen en mijn achternaam is HEUL ERG limburgs
Trots op?quote:
Ik geef mijn mening en bedroeftoeter anderen die die niet delen met mij.quote:
Heb jij gister döner gegeten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren met pijn en moeite mn broodje döner naar binnen
weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij kleuter toen elevation uitkwam
Lieverd smaken verschillenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en bedroeftoeter anderen die die niet delen met mij.
Als dat ruzie veroorzaakt zij het zo.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij gister döner gegeten?
Jaquote:
Neger rapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
muziek is puur smaak, ik hou van neger rap en hou niet van die overdreven rock muziek maar ik accepteer het gewoon
Awww manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA
En het was lekker en met teringveel knoflooksaus
Nomnomnomquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww man
Ik lik mijn oog erbij af.
nomnomnomquote:
Ik vind road trippin een geweldig nummer van zequote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Calafornication is ook bazennummer
Truequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Calafornication is ook bazennummer
Dat is vast niet in Emmen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ben trouwens alleen thuis !!!
party bij mij !!
Ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
party bij mij !!
DAT IS PAS EEN BAZENNUMMERquote:
Ik kom allquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
party bij mij !!
Mark Knopfler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mark Knopfler?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel ik sta in je kamerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik heb geen stoep bij mijn huis
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
[..]
Nee.Iemand boven Johnson zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooruitziende blik jwzquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hee ik heb nog geen afscheid genomen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
IK GA ER VANDOOR
FIJNE NACHT
EN TOT MORGEN OFZO
IK HOU VAN JULLIE!![]()
quote:
IK GA ER VANDOOR
FIJNE NACHT
EN TOT MORGEN OFZO
IK HOU VAN JULLIE!![]()
Wel zonder bubbels toch, want mama zegt dat bubbels nog niet goed voor mij zijnquote:
IK GA ER VANDOOR
FIJNE NACHT
EN TOT MORGEN OFZO
IK HOU VAN JULLIE!![]()
Bazendrankquote:
SCHAAM JE!!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel zonder bubbels toch, want mama zegt dat bubbels nog niet goed voor mij zijn
Jimi Hendrix? Man, als 4 jarig jochie vertelde mijn vader al over hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Blijkbaar want ik weet ook niet wie het is,
En dan bestel je een lauwe choco. Boh.quote:
Bullshit Jimi is een stukje geschiedenis. Woodstock bijvoorbeeld, tragische dood, legendarische gitaar enzquote:
Dat dekentjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan bestel je een lauwe choco. Boh.
Ik heb trouwens nu Verkade Extra Puur gehaald zodat ik zelf superlekkere chocomelk kan maken
Ken ik niet, ik heb niet zo met artiesten ken er maar heel weinigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit Jimi is een stukje geschiedenis. Woodstock bijvoorbeeld, tragische dood, legendarische gitaar enz
jawelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Wat is dit ook al weer, ik herken het maaaaar ik kan het niet thuis brengen?
P!ATD? nee he?
Jimi is geen artiest, het is iemand. Een god, een held.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik heb niet zo met artiesten ken er maar heel weinig
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
P!ATD? nee he?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
P!ATD? nee he?
Mij zoon kent al jaren bands en artiesten als U2, Led Zeppelin, Janis Joplin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, The Who.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimi Hendrix? Man, als 4 jarig jochie vertelde mijn vader al over hem
Gaan we volgende keer heenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elders word je zelfs aangekleed met zo'n soort Snuggie!![]()
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij zoon kent al jaren bands en artiesten als U2, Led Zeppelin, Janis Joplin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, The Who.
Goed opgevoed huppelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij zoon kent al jaren bands en artiesten als U2, Led Zeppelin, Janis Joplin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, The Who.
Beter drink je het uit blik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb al 5 flesjes op
ik schaam me
Hou wat over voor de gasten jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb al 5 flesjes op
ik schaam me
Eigenlijk moet ik wat speakers voor je maken, ik heb echt nog wat parelunits liggen.quote:
nog een halve kratquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hou wat over voor de gasten ja
Daarom falen mensen hier, Wij hebben fijne ouders!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet?quote:
Ik snap helemaal niet wat je zegt maar klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik wat speakers voor je maken, ik heb echt nog wat parelunits liggen.
Emosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
'Uit de emo periode van Sharr"
Good Charlotte
Ik kom eraanquote:
daar heb ik nog 2 flessen van orange labelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een krat met sisi mag ik hopen?
21.00 en ik draai een nummer om je luisteraars op te warmen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
Gras, met wat en hoe laat sluit je je show af?
U2 en Pink Floyd klinken bekend maar voor de rest ken ik geen liedjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet?
Je hoeft het niet mooi te vinden maar het zijn wel heel herkenbare artiesten
Silvestre Stalone?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Hoe heet die ene gast ook alweer die 20 jaar geleden zong en neger was maar toen blank werd. Had ook een liedje met Beat Beat ofzo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bob Dylan, Jimi Hendrix, Rolling Stones, Pink Floyd,
Ik lach om elke post van jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Hoe heet die ene gast ook alweer die 20 jaar geleden zong en neger was maar toen blank werd. Had ook een liedje met Beat Beat ofzo.
precies 21:00:00quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
21.00 en ik draai een nummer om je luisteraars op te warmen.
Beschrijf je stijl?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef sharr het volgende:
Ik was geen emo, ik was gewoon een dertienjarige met een eigen stijl die je niet in een hokje mocht plaatsen en gewoon anders was.
Hell yeah.* sharr schaamt
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
U2 en Pink Floyd klinken bekend maar voor de rest ken ik geen liedjes
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waar aat het heen met de jeugd![]()
Jij denkt zeker ook dat dit
Het origineel is?
Ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Waar aat het heen met de jeugd![]()
Jij denkt zeker ook dat dit
Het origineel is?
quote:
JA!!quote:
Volgens mij kan ik met jou best een leuke muziekavond hebbenquote:
Dag jijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
Jonges, ik bent ervandeur! Toedelater!
Ik doe lekker mee luchtgitaren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
what if i say i'm not like the othersssss tralala
* sharr meeschreeuwt
Zekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik met jou best een leuke muziekavond hebben
Just say whenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker
Big in Japan,
Michael Jackson,
Zangeres zonder naam toch?quote:
Nee, ik ben meer van de elektrische muziek kant, dus House, Dance Trance die richtingquote:
Heet jij oceanview?quote:
Ja okay. Maar echt heel veel nummers uit jouw genre zijn gecovered enz van de klassiekersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de elektrische muziek kant, dus House, Dance Trance die richting
nee, maar ik mag toch wel enthousiast reageren op een naam in de hoop dat die gedraaid gaat worden, aangezien ik die niet in mn collectie heb, want ik draai alles op spotify of ik luister radioquote:
Ik heb liever Mahler.quote:
Ben er niet trots op dat ik dat weet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bruce Springsteen, The Boss,
[..]
Ja, Wou even kennis testen.
The Bossquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, maar ik mag toch wel enthousiast reageren op een naam in de hoop dat die gedraaid gaat worden, aangezien ik die niet in mn collectie heb, want ik draai alles op spotify of ik luister radio
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
mozart was laatst nog in Genie in the house
Ik wil jou meetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kent Elvis?
Jailhouse rock, My way, In the getto
In the getto in the gettoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kent Elvis?
Jailhouse rock, My way, In the getto
Dat weet ik wel, meestal kom ik wel achter het origineelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja okay. Maar echt heel veel nummers uit jouw genre zijn gecovered enz van de klassiekers
Echt. Gemis in je opvoedingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, meestal kom ik wel achter het origineel
Ik reed vandaag nog langs jouquote:
die blondequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Genie in the house is echt slecht.
In mijn opvoeding is heel veel mis, maar dat bespreek ik niet graag.quote:
joepie, wanneer ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga voor jou hardcore draaien.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je dit waardeert heb je een kutopvoeding gehad, of gewoon geen.
quote:
Ik hoor dingen van 2 kantenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In mijn opvoeding is heel veel mis, maar dat bespreek ik niet graag.
Wat doe je hatelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn zoon ookquote:
\Nouquote:
Je ouder(s) ook U2 fan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben opgegroeid met U2, Jeff Buckley en dat soort dingen. Vooral U2.
Ga ik doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
popje moet djkoelkast even verwennen want djkoelkast is een bitch nu
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik trek het slecht, slechte muziek. Zeker zo lang achter elkaar
Dan geef ik liever jou billenkoekquote:
Smakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik trek het slecht, slechte muziek. Zeker zo lang achter elkaar
Hoiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:54 schreef Driepink het volgende:
oh trouwens: Hallon sharr, huppelmuts, OV, ajaxman, en de rest
Had hij maar smaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan geef ik liever jou billenkoek![]()
[..]
Smaken
Aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
Ik ben opgegroeid met christelijke indoctrinatie.
Ik met André Hazes, Het Goede Doel en Raymond van het Groenewoud.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ben opgegroeid met Phil Collins en toto
Oeiiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan geef ik liever jou billenkoek![]()
[..]
Smaken
tokkiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik met André Hazes, Het Goede Doel en Raymond van het Groenewoud.
mijn moeder heeft vrij weinig met muziek, maar mijn vader daarentegenquote:
Als jij dat vindt mag dat hoor meid, maar ik zie het aantrekkelijke er niet van in,quote:
Hihiquote:
André Hazesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik met André Hazes, Het Goede Doel en Raymond van het Groenewoud.
Sigur Rosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn moeder heeft vrij weinig met muziek, maar mijn vader daarentegenHij was een van de eerste met sigur ros, sufjan stevens, interpol, editors en dat soort stuff.
Ok, dit is pas emo
quote:
Ik ben gewoon een Hollandse jongen.quote:
concert van jonsiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef Zokunen het volgende:
Sigur ros is inderdaad wel nice, ken ik ook al een aantal jaren, door een IJslandse kennis.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef Zokunen het volgende:
Sigur ros is inderdaad wel nice, ken ik ook al een aantal jaren, door een IJslandse kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |