Met een 's' op het einde?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het erge is... mijn overgrootouders zijn Limburganezen en mijn achternaam is HEUL ERG limburgs
Trots op?quote:
Ik geef mijn mening en bedroeftoeter anderen die die niet delen met mij.quote:
Heb jij gister döner gegeten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren met pijn en moeite mn broodje döner naar binnen
weet ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij kleuter toen elevation uitkwam
Lieverd smaken verschillenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en bedroeftoeter anderen die die niet delen met mij.
Als dat ruzie veroorzaakt zij het zo.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij gister döner gegeten?
Jaquote:
Neger rapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
muziek is puur smaak, ik hou van neger rap en hou niet van die overdreven rock muziek maar ik accepteer het gewoon
Awww manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA
En het was lekker en met teringveel knoflooksaus
Nomnomnomquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww man
Ik lik mijn oog erbij af.
nomnomnomquote:
Ik vind road trippin een geweldig nummer van zequote:
Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Calafornication is ook bazennummer
Truequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Calafornication is ook bazennummer
Dat is vast niet in Emmen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ben trouwens alleen thuis !!!
party bij mij !!
Ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
party bij mij !!
DAT IS PAS EEN BAZENNUMMERquote:
Ik kom allquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
party bij mij !!
Mark Knopfler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mark Knopfler?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel ik sta in je kamerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ik heb geen stoep bij mijn huis
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
[..]
Nee.Iemand boven Johnson zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooruitziende blik jwzquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hee ik heb nog geen afscheid genomen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
IK GA ER VANDOOR
FIJNE NACHT
EN TOT MORGEN OFZO
IK HOU VAN JULLIE!![]()
quote:
IK GA ER VANDOOR
FIJNE NACHT
EN TOT MORGEN OFZO
IK HOU VAN JULLIE!![]()
Wel zonder bubbels toch, want mama zegt dat bubbels nog niet goed voor mij zijnquote:
IK GA ER VANDOOR
FIJNE NACHT
EN TOT MORGEN OFZO
IK HOU VAN JULLIE!![]()
Bazendrankquote:
SCHAAM JE!!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wel zonder bubbels toch, want mama zegt dat bubbels nog niet goed voor mij zijn
Jimi Hendrix? Man, als 4 jarig jochie vertelde mijn vader al over hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Blijkbaar want ik weet ook niet wie het is,
En dan bestel je een lauwe choco. Boh.quote:
Bullshit Jimi is een stukje geschiedenis. Woodstock bijvoorbeeld, tragische dood, legendarische gitaar enzquote:
Dat dekentjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan bestel je een lauwe choco. Boh.
Ik heb trouwens nu Verkade Extra Puur gehaald zodat ik zelf superlekkere chocomelk kan maken
Ken ik niet, ik heb niet zo met artiesten ken er maar heel weinigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit Jimi is een stukje geschiedenis. Woodstock bijvoorbeeld, tragische dood, legendarische gitaar enz
jawelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Wat is dit ook al weer, ik herken het maaaaar ik kan het niet thuis brengen?
P!ATD? nee he?
Jimi is geen artiest, het is iemand. Een god, een held.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik heb niet zo met artiesten ken er maar heel weinig
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
P!ATD? nee he?
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
P!ATD? nee he?
Mij zoon kent al jaren bands en artiesten als U2, Led Zeppelin, Janis Joplin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, The Who.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimi Hendrix? Man, als 4 jarig jochie vertelde mijn vader al over hem
Gaan we volgende keer heenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elders word je zelfs aangekleed met zo'n soort Snuggie!![]()
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij zoon kent al jaren bands en artiesten als U2, Led Zeppelin, Janis Joplin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, The Who.
Goed opgevoed huppelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij zoon kent al jaren bands en artiesten als U2, Led Zeppelin, Janis Joplin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, The Who.
Beter drink je het uit blik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb al 5 flesjes op
ik schaam me
Hou wat over voor de gasten jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb al 5 flesjes op
ik schaam me
Eigenlijk moet ik wat speakers voor je maken, ik heb echt nog wat parelunits liggen.quote:
nog een halve kratquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hou wat over voor de gasten ja
Daarom falen mensen hier, Wij hebben fijne ouders!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet?quote:
Ik snap helemaal niet wat je zegt maar klinkt goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik wat speakers voor je maken, ik heb echt nog wat parelunits liggen.
Emosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
'Uit de emo periode van Sharr"
Good Charlotte
Ik kom eraanquote:
daar heb ik nog 2 flessen van orange labelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een krat met sisi mag ik hopen?
21.00 en ik draai een nummer om je luisteraars op te warmen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
Gras, met wat en hoe laat sluit je je show af?
U2 en Pink Floyd klinken bekend maar voor de rest ken ik geen liedjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet?
Je hoeft het niet mooi te vinden maar het zijn wel heel herkenbare artiesten
Silvestre Stalone?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Hoe heet die ene gast ook alweer die 20 jaar geleden zong en neger was maar toen blank werd. Had ook een liedje met Beat Beat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |