Is dlc niet toegankelijk voor iedereen op een console? Dat werkte met de dlc van Left 4 Dead 2 wel, mijn vriendin en ik deden dat splitscreen en dat gaf geen probleem ondanks dat ze zelf die dlc niet had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Over die nieuwe mappen, mijn vriend heeft extra punten gekocht en als hij ze nu er op zet, kan ik met mijn account daar dan ook op spelen of moet ik zelf ook nog die mappen aanschaffen?
je colombiaanse vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren potje team tactical CTF gedaan met Pierre, Nicklas en mijn Colombiaanse makker. Dat ging verrassend goed. De rest van de avond HQ gepowned met oa Stef en Tilicouz (totdat der inet weer uitviel). Was fun!
Zo ziet ie er ook uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je colombiaanse vrienddat klinkt echt als de lokale drugskoerier
quote:
Ik haal ze altijd hier: http://www.livecodes.nl/microsoft-points.phpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ook maar ff points gedownload.
maximuscards Voor US account was het goedkoopst.
Eu weet ik niet ook of hij het goedkoopst is, wel echt binnen 1 seconden je code!
college skippen geen optie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit ook tot 17:30 vast in de college banken....
Ik voel je pijn man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit ook tot 17:30 vast in de college banken....
Vanavond verder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Fuck die mappackIk ga lekker borderlandsen en join jullie wel weer wanneer ik hier constant lees hoe bagger de nieuwe maps zijn
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |