Ik heb gister Fallout NV gekocht.... en dan krijgen we opeens een double XP weekend voor BOquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
Aaah dan toch dubbel xp.
Dat wordt dus lang bo spelen dit weekend.
Is lang geleden. Speel al 3 weken nog amper.
Tsja dan gewoon afwisselen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb gister Fallout NV gekocht.... en dan krijgen we opeens een double XP weekend voor BO
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:09 schreef KoningStoma het volgende:
In het plaatje hieronder zie je alle damage shit. De rode lijn is zonder silencer en de groene is met. De AK doet wel meer damage dan de famas, maar met een silencer heb je op de lange afstand evenveel schoten nodig om iemand te killen. Daarnaast schiet de famas 25% sneller.
De assault rifles zijn goed gebalanceerd en dat is ook waarom ze allemaal op elkaar lijken. Je hebt een paar wapens met 750 rmp die 40 tot 30 damage doen en een aantal wapens die 937 rpm hebben en 35 tot 25 damage doen.
Het grootste verschil tussen deze wapens is de recoil.Hoe serieus kunnen mensen een spelletje nemen als ze serieus van zulk soort stats gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
is het niet gewoon een plaatje waarop programmeurs konden zien hoe ze moesten programmeren enzulks? dat kan ook nogquote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe serieus kunnen mensen een spelletje nemen als ze serieus van zulk soort stats gaan maken
Heerlijk! Mijn KDR van vorige week was 3.70quote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn KDR van een dagje TDM 3.21 met meer dan 400 kills
Haha tja kan gebeuren, waarschijk wel veel mooie kills gehaald?!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:43 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb m'n KDR aardig omlaag gewerkt door te veel met de tomahawk te willen spelen.
niet met de stakeout dusquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Haha tja kan gebeuren, waarschijk wel veel mooie kills gehaald?!
Een vriend van me heeft net een 22 killstreak gehaald met de stakeout en een chopper met alleen maar knifen. Best strak!
Ik moest op tijd zijn bij mijn sjoelvereniging vandaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren potje team tactical CTF gedaan met Pierre, Nicklas en mijn Colombiaanse makker. Dat ging verrassend goed. De rest van de avond HQ gepowned met oa Stef en Tilicouz (totdat der inet weer uitviel). Was fun!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moest op tijd zijn bij mijn sjoelvereniging vandaar.Haha.
Nee internet viel inderdaad weer uit.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:24 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]!
Ik HAD er nog om gevraagd! Gisteren dus 2x per dag?
Crap torrents verdienen crap internet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]zo ketst hij er ook weer uit aangezien ik torrents weer aan heb staan.
Over die nieuwe mappen, mijn vriend heeft extra punten gekocht en als hij ze nu er op zet, kan ik met mijn account daar dan ook op spelen of moet ik zelf ook nog die mappen aanschaffen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Net even 1200 points gekocht voor ¤12,50 bij 1stoppoints.com. Waren binnen 2 minuten via de mail binnen.
Mappack: HERE I COME!
Goede vraag, geen ideequote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Over die nieuwe mappen, mijn vriend heeft extra punten gekocht en als hij ze nu er op zet, kan ik met mijn account daar dan ook op spelen of moet ik zelf ook nog die mappen aanschaffen?
Is dlc niet toegankelijk voor iedereen op een console? Dat werkte met de dlc van Left 4 Dead 2 wel, mijn vriendin en ik deden dat splitscreen en dat gaf geen probleem ondanks dat ze zelf die dlc niet had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Over die nieuwe mappen, mijn vriend heeft extra punten gekocht en als hij ze nu er op zet, kan ik met mijn account daar dan ook op spelen of moet ik zelf ook nog die mappen aanschaffen?
je colombiaanse vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren potje team tactical CTF gedaan met Pierre, Nicklas en mijn Colombiaanse makker. Dat ging verrassend goed. De rest van de avond HQ gepowned met oa Stef en Tilicouz (totdat der inet weer uitviel). Was fun!
Zo ziet ie er ook uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je colombiaanse vrienddat klinkt echt als de lokale drugskoerier
quote:
Ik haal ze altijd hier: http://www.livecodes.nl/microsoft-points.phpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:54 schreef KneusTeun het volgende:
Ook maar ff points gedownload.
maximuscards Voor US account was het goedkoopst.
Eu weet ik niet ook of hij het goedkoopst is, wel echt binnen 1 seconden je code!
college skippen geen optie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit ook tot 17:30 vast in de college banken....
Ik voel je pijn man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zit ook tot 17:30 vast in de college banken....
Vanavond verder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Fuck die mappackIk ga lekker borderlandsen en join jullie wel weer wanneer ik hier constant lees hoe bagger de nieuwe maps zijn
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |