agossiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
daar heb ik er ook eentje vanalleen dan 3 kwart gekrompen
Dat zal moeilijk kiezen worden, ik hoor het wel als je er uit bent.quote:
Oh oh.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slechte opvoeding, dit krijgt Kwalberto te horen!
heheheh kwalbertoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slechte opvoeding, dit krijgt Kwalberto te horen!
Ik en mijn koetjens en hij en zijn koetjen gaan binnenkort samen gezellig iets doen, lekker met zn vijfjes, heel gezellig en leuk nou groetjensquote:
Ga je het 'm echt vertellen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en mijn koetjens en hij en zijn koetjen gaan binnenkort samen gezellig iets doen, lekker met zn vijfjes, heel gezellig en leuk nou groetjens
Ik heb mijn koe gewoon vrij opgevoed. Ze heeft een eigen mening. Daar kan ik toch niks aan doehoeen.quote:
Dat is slecht nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou, mijn paprikachipjes en fanta zijn op.
Je had wokkels.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou, mijn paprikachipjes en fanta zijn op.
Kan ze zijn er ook in naturel, die zijn lekkahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, ik ben moe. En wokkels zijn toch ook paprika?
Die zijn inderdaad lekkahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kan ze zijn er ook in naturel, die zijn lekkah
Paprika wokkels zijn ook gewoon veel beter dan naturel wokkels.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad lekkah
Hangt van mn 'mood' afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Paprika wokkels zijn ook gewoon veel beter dan naturel wokkels.
Ja, zo van 'Harr, harrrr!'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JanPiraat, ben jij echt een piraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |