Jammer dat ik net geen screenshot kon maken van die man in Iran met zijn foto $1,5 mln reward voor de dood van Mubarakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef Aloulou het volgende:
Toch mooi die positieve reacties vanuit het democratische Iran waar mensen steun betuigen aan het Egyptische volk. ontroerend.
Wat een stoer manneke.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Pien85 het volgende:
http://twitpic.com/3uj0x9
Stoer Egyptisch jongetje
Met domme Egyptische (?) ouders. Als buiten hele meutes aan het plunderen en brandschatten slaan lijkt me het aan de orde om de kinderen binnen te houden... Straks krijgen ze hem thuis met een kogel of wat in zijn falie...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Pien85 het volgende:
http://twitpic.com/3uj0x9
Stoer Egyptisch jongetje
in time, they willquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik snap niet dat nog mensen van de oproerpolitie naar buiten durven.
Zou een overwinning zijn als die homo's de wapens neer zouden leggen.
Ik volg het ook weer vanaf nu.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plunderingen, o.a. door Thugs van Mubarak. Burgers moeten zichzelf beschermen, met hulp van het leger. Nog steeds veel mensen op Tahrir plein.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:47 schreef Aloulou het volgende:
Toch mooi die positieve reacties vanuit het democratische Iran waar mensen steun betuigen aan het Egyptische volk. ontroerend.
Ik denk inderdaad dat Moebarak wel een omkeer maakt als Rutte hem opbelt en aangeeft dat het echt niet langer kan zo, niet zomaar iemand namelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef Paxlie het volgende:
...Alleen als er absurd veel geweld wordt gebruikt geven ze op en dat zullen landen als USA, UK, NL of andere grootmachten nooit goedvinden.
Rutte stuurt er wel even zijn F16's op afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Moebarak wel een omkeer maakt als Rutte hem opbelt en aangeeft dat het echt niet langer kan zo, niet zomaar iemand namelijk.
Vraag maar aan Zahra Bahramiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Moebarak wel een omkeer maakt als Rutte hem opbelt en aangeeft dat het echt niet langer kan zo, niet zomaar iemand namelijk.
Ligt het er direct weer uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Pistolebob het volgende:
'Egyptians have uncountable cell phone videos, photos. Expect unprecedented flood when internet is up.'
Hm. Hopelijk hebben ze morgen trouwens internet :S
En hoe de Egyptische politie binnen 24 uur foetsie is, niemand is meer in uniform en volgens de Al-Jazeera reporter dienen deze agenten nu als thugs.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ZE zitten nu te praten over hoe het leger niet helpt.
Rutte zal hem niet bellen, zijn blackberry is in de wc gevallen. volg jij geen echt nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in time, they will
Ik zie de bevolking niet meer opgeven. Alleen als er absurd veel geweld wordt gebruikt geven ze op en dat zullen landen als USA, UK, NL of andere grootmachten nooit goedvinden.
Hij doet het weer nadat hij de batterij heeft laten drogen, zou je moeten weten als je nieuws volgtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Rutte zal hem niet bellen, zijn blackberry is in de wc gevallen. volg jij geen echt nieuws
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
Rutte zal hem niet bellen, zijn blackberry is in de wc gevallen. volg jij geen echt nieuws
Alsof de chaos nog niet groot genoeg wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef t-8one het volgende:
@AlArabiya_Eng: BREAKING: 700 prisoners escape from #Fayoum prison, Egypt. #Alarabiya #Mubarak #Cairo #Egypt #Jan25
`quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef rakotto het volgende:
15 private jets vertrekken nu van Cairo airport, businessmen... Arabische en Egyptenaren.
Er liepen toch al 18.000 ontsnapte gevangenen rond?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Alsof de chaos nog niet groot genoeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |