Hoe laat moet jij?quote:
Over wie heb je het?quote:
Ik ken dit muziekje alleen maar omdat het hier langskomt. Hou me nooit echt bezig met top40 muziek.quote:
Ik ga hem nu aanzetten op de Wii, dus ben offline hier, ga zo naar je luisterenquote:
ik vind het ook bagger, maar aghquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ken dit muziekje alleen maar omdat het hier langskomt. Hou me nooit echt bezig met top40 muziek.
Heya was 't nog leuk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind alles best hoor maar pleur dat rooster dan ook iets duidelijker op die site. Heb me al 2 keer de pleuris gezocht ernaar
Coolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga hem nu aanzetten op de Wii, dus ben offline hier, ga zo naar je luisteren![]()
Wat? Purmerend?quote:
Je moeder aan de poeder,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
http://teletekst.nos.nl/tekst/404-01.html
Hang je nu weer in Bucket?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Purmerend?
Ja was geniaal![]()
Heb me rotgelachen met en om Ez![]()
Volgens mij mogen wij ook niet meer samen op visite komen bij die gast van de housewarming. Teveel insidejokes tussen ons
Mjuh, ga straks borrelen bij een vriendinquote:
Leuk dat je zoveel energie hebt!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjuh, ga straks borrelen bij een vriendin
Wat? Wie zegt datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom hebben mannen het zo makkelijk met kleding.
Ik moet wachten tot minimaal 9 uur, er is niets in huis, en mijn ouders zitten vast in Duitsland bij de grens met de treinquote:
Was het maar zo simpelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend.
Jeans, shirt, enigste paar schoenen er onder. klaar.
justeatnlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot minimaal 9 uur, er is niets in huis, en mijn ouders zitten vast in Duitsland bij de grens met de trein
nou ik heb meer als 1 paar schoenen zeker wel 7 ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend.
Jeans, shirt, enigste paar schoenen er onder. klaar.
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind alles best hoor maar pleur dat rooster dan ook iets duidelijker op die site. Heb me al 2 keer de pleuris gezocht ernaar
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Was het maar zo simpelals man een goede garderobe hebben vergt ook tijd en goed uitkiezen hoor.
tof.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
nou ik heb meer als 1 paar schoenen zeker wel 7 ofzo
Dat. Ik heb ook iets van 8 paarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:43 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
nou ik heb meer als 1 paar schoenen zeker wel 7 ofzo
Omdat wij niet moeilijk doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom hebben mannen het zo makkelijk met kleding.
Staand plassen en geen ongesteldheid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Jullie hebben het veelste makkelijk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Staand plassen en geen ongesteldheid. niet stuk gaan
Niet te vergeten dat je je nergens aan stoort!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Staand plassen en geen ongesteldheid.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Staand plassen en geen ongesteldheid.
Ik vind mezelf ook heel leuk de laatste dagen. Vet vrolijk enzulksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk dat je zoveel energie hebt!
JAAAAAAAA BOOKMARKED!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Lol zal vast niks meer van kloppenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit nog ?
En is het WW onveranderd ?
Ik heb je een DM gestuurd met gegevens, een uur terug...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit nog ?
En is het WW onveranderd ?
Ik heb het van de wiki af, dus ik hoop het welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol zal vast niks meer van kloppen
I wanted to be surequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurd met gegevens, een uur terug...
Die wordt altijd up to date gehouden (de onzinradio wiki dan, niet de fokwiki)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het van de wiki af, dus ik hoop het wel
Nou maak je het wel erg simpelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:46 schreef Ragboer het volgende:
• Gewoon tegen een boom kunnen pissen.
• Op je hoogtepunten zijn binnen 1,5 minuut
• Weinig irritaties
• Niet hoeven slepen met 20x troep in je tas
• Simpel, gesprekken moeten gaan over bier, vrouwen, voetbal of auto's
Als je homo bent voel je je inderdaad niet aangesproken.quote:
Ik wel.quote:
wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je homo bent voel je je inderdaad niet aangesproken.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foto van graseter op die manboobs moet nu gepost worden
Dat klinkt als een heel goed idee. Alleen hoe gaan we dat doen?quote:
Werk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel goed idee. Alleen hoe gaan we dat doen?
HATERquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Graseter het volgende:
Rofl, DV luistert naar Since you been gone ofzo alleen dan de grunt versie.
Dit?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HATER
dit is a day to remember.
Ja, op het weiland genaamd Drenthe.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik een huisje heb?
DRENTHEEEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, op het weiland genaamd Drenthe.
Geen ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Welk album?
Deze ken ik wel trouwens.
Echt hequote:
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|