Denk je? Zijn daar ook maar enige aanwijzingen voor? Ik bedoel, de Egyptenaren hebben tot nu toe sowieso heel pro-actief gereageerd op eventuele plunderaars, en lijken heel vreedzaam te willen blijven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit is dus voorbereid. Aan het einde van de rit weten we door wie. Ik zet mijn geld in op het Broederschap.
Ik niet, ik gok op baradei en andere prominente activisten/politie figuren, die meer seculier ingesteld zijn dan religeus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dit is dus voorbereid. Aan het einde van de rit weten we door wie. Ik zet mijn geld in op het Broederschap.
quote:To make #Jan25 & #Egypt trend, use them WITHOUT HASHTAGS, like this -> Jan25 Egypt
!!!Note that theTwitter network may simply be overloaded. If you try to avoid censorship and it does not work, see if other people around have working Twitter. Also avoid retweeting old news and vague rumors, this will just overload the network and do no good.
(see also twitter search terms below)
Dat zeggen ze op aja jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Moslimbroederschap-leden opgepakt?
De aanwijzing voor mij is dat in dit soort landen zelden dingen spontaan plaatsvinden op politiek vlak. Deze opstand is misschien geïnspireerd door die in Tunesië, maar ik denk dat er wel degelijk plannen voor klaarlagen (én dat hij steun geniet van buitenlandse mogendheden. Iran is mijn eerste gok)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk je? Zijn daar ook maar enige aanwijzingen voor? Ik bedoel, de Egyptenaren hebben tot nu toe sowieso heel pro-actief gereageerd op eventuele plunderaars, en lijken heel vreedzaam te willen blijven.
hahah de mensen zijn dom zeker.... alsof de moslimbroeders zo'n grote invloed en macht hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, zéér ranzige move van de staat, moslimbroederschap beschuldigen van het plunderen.
Zeer domme en wanhopige zet ook. Nu is het gebeurd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, zéér ranzige move van de staat, moslimbroederschap beschuldigen van het plunderen.
Welnee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De aanwijzing voor mij is dat in dit soort landen zelden dingen spontaan plaatsvinden op politiek vlak. Deze opstand is misschien geïnspireerd door die in Tunesië, maar ik denk dat er wel degelijk plannen voor klaarlagen (én dat hij steun geniet van buitenlandse mogendheden. Iran is mijn eerste gok)
Moslimbroederschap is bij de parlementsverkiezingen van 2010 van 88 naar 1 zetel gegaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Egwelquote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:38 schreef Mwanatabu het volgende:
De aanwijzing voor mij is dat in dit soort landen zelden dingen spontaan plaatsvinden op politiek vlak. Deze opstand is misschien geïnspireerd door die in Tunesië, maar ik denk dat er wel degelijk plannen voor klaarlagen (én dat hij steun geniet van buitenlandse mogendheden. Iran is mijn eerste gok)
check dit ;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |