Geen goeie vergelijking natuurlijk. Djokovic haalde ook nog 2 andere keren de finale.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:28 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
want? Ik schaal Nole hoger in dan Krajicek.
Idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:36 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft die moeder inderdaad een doodskop op dat vest![]()
Ja dat wordt nu wel een beetje sneuquote:Op zondag 30 januari 2011 12:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, Murray hoort in elke GS-finale dat hij 'ooit wel een keer een GS gaat winnen met zijn talent'
volgens mij zei Nole dat Murray 'met zijn talent nog wel meer kansen zou gaan krijgen om een GS te gaan winnen'. Hij zei niet dat hij er een ging winnen. Men krabbelt al terugquote:Op zondag 30 januari 2011 12:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, Murray hoort in elke GS-finale dat hij 'ooit wel een keer een GS gaat winnen met zijn talent'
Indeed, moest tijdens de wedstrijd al aan Lendl denken. It's not over yet.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:02 schreef Norrage het volgende:
Ach, de BBC deed een vergelijking met andere kampioenen die hun eerste GS finales verloren: Lendl en Agassi waren de voornaamste voorbeelden, die wonnen pas bij hun 4e en 5e keer..Murray is nog zeker niet afgeschreven hoor...Maar het is natuurlijk wel een beetje triest dat hij nog niet eens een set heeft kunnen winnen in 3 finales en dat hij klaarblijkelijk steeds zijn slechtste spel van het hele toernooi speelt in de finale.
don't worry, Johannesburg begint morgenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het afkicken is weer begonnen,
Zit weer een in een "zwart gat " ,![]()
Dat heb ik altijd na de australian open
F*ck it,volgende keer beter Andy
Deze postquote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
heb klein stukje gekeken...vind Djoko als persoon irritant, maar betrapte mezelf erop dat bij de uitreiking ik Murray eigenlijk wel een lekker ding vond.
Ga je alleen naar de finale?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk krijg ik op het Abn toernooi de AO winnnaar te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |