quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef Chivez het volgende:
Ik heb niet veel met echt harde techno, dit vind dan wel weer goed!
Zou ik bij willen zijn!
Dit klinkt dan weer wel lekker!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:50 schreef wise het volgende:
Kyuss - 50 Million Year Trip (Downside Up)
Vet nummer. Ook leuk dat de lead zanger in 1 van mijn top10 films ever speelt.quote:
mooooooiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik voel mij altijd een beetje gay als ik naar haar luister maar ik ben zo verliefd op haar stem.
Vertel mij wat. Ik heb dat album van haar grijs gedraaid en nog steeds zet ik hem regelmatig op. Echt een enorm talent waarvan ik nog veel hoop te horen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Chivez het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo mooi en geil nr van KoL horen zingen, LOL
Mooi..gotta love sunday mornings..quote:
Nice.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef xdonbeer het volgende:
'50 cent ft. Jeremih - Down on me' is ook niet slecht. ;o
What the.quote:
quote:
Het hele concert hèquote:
zeker wel..maar dit heeft t meeste attitude.quote:
eindelijk een medestanderquote:
Beetje triest hoe ze wordt neergesabeld op haar gewicht en het niet schrijven van haar liedjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eindelijk een medestander![]()
![]()
ow... dat heb ik dan zeker gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Beetje triest hoe ze wordt neergesabeld op haar gewicht en het niet schrijven van haar liedjes.
Ik vind haar een prachtige vrouw en performer.
Dit is wel een erg lekker progressive nummertje!quote:
Heel vet! Die zette ik van de week zelf nog op. Erg lekker nummer.quote:
ja ik heb m laatste tijd ook weer geluisterd . 7 mei in de Winston in Amsterdam , ik ga er heenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heel vet! Die zette ik van de week zelf nog op. Erg lekker nummer.
Vet hoor!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja ik heb m laatste tijd ook weer geluisterd . 7 mei in de Winston in Amsterdam , ik ga er heen
haha ja die heb ik ook al plat gedraaidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vet hoor!
Mijn favoriete plaat van het moment. Van Nederlandse bodem.
Nog nooit van gehoord maar ik kon niet stil blijven zitten.quote:
Lekkah nr!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Wiebeldak het volgende:
The boxer rebellion - Evacuate
Live!
http://www.kinkfm.com/player/
Ik kreeg ditquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:16 schreef Natalie78 het volgende:
Nog meer George Michael, lekker af en toe. Word alleen nog altijd eng bij het zien van die naald die in die wijsvinger prikt... Zo rond 4:46.![]()
![]()
Ik weet niet of je veel Queen luistert maar een aanrader is het minder bekende werk van Queen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Pas nog een film gezien waar hij als de Underdog word gezien:
'Like he's Simon and I'm Garfunkel".
(...)
'Look at me, I'm f*cking Garfunkel!"
wat een verkrachting van het orgineelquote:
Hoe vaak dat nummer niet is gebruikt op tv/film enz.quote:
Onderschatte band.quote:
Onderschat enkel op dat ene nummer. Voor de rest zijn de Goo Goo Dolls niet zo interessant..quote:
klinkt inderdaad goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:41 schreef sigurros88 het volgende:
beste nummer aller tjden. bij 2:30 als de drums beginnen heb ik echt het gevoel alsof ik leger samurais voor me neus heb staan. fenominale plaat van een fenominale band!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |