O, okee. Je studeert internationaal recht misschien?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:31 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Heb er kort gewoond ja (stage op de ambassade) en probeer nu ook contact te houden met vrienden daar, maar die weten meestal niet meer dan wij.
Dat nieuws las ik op libyafeb17.com, geen idee wat waar is en wat overdreven wordt door demonstranten om support te krijgen, of juist onterecht ontkend door het regime. De filmpjes zijn helaas te gruwelijk om overdreven te worden... Zou de int. gemeenschap niets kunnen doen? Met de komst van die huurlingen is het toch geen strikt intern conflict meer en valt het soevereiniteitgedeelte weg?
Daar is-tie toch mee bezig? Met oplossen?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Kadafi dit gaat oplossen.
Ja, met luchtdoelgeschut op demonstranten schietenquote:Op zondag 20 februari 2011 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar is-tie toch mee bezig? Met oplossen?
Dat is zijn oplossing idd.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, met luchtdoelgeschut op demonstranten schieten
Glocks brengen en Oostenrijkers ophalen zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef Aloulou het volgende:
JessicaWLondon RT @libyanfsl: European sources confirmed that a C130 plane from Austria will land in Malta heading towards Libya with military supplies #Feb17 #Libya
Morgen 9:30 wordt op Twitter gezegd, ook plaats waar het zou moeten landen.
"Business has to go on folks..."
Die discussie is idd ook al voorbij gekomen aan het begin van dit topic; met name angst, gebrek aan vrijheid en mensenrechtenschendingen...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is zijn oplossing idd.
Alleen las ik tusssen de regels door dat er ook generaals de brui geven aan zijn regime en zijn persoon. Lijkt me dan wel een recept voor een burgeroorlog oid...
Overigens van de week op radio1 gehoord dat het met de welvaart in vergelijking met landen in de regio en m.n. ook Egypte wel goed zit in Libi. Dit is dus geen revolte um das Fressen iig.
Kinderachtig om gelijk een note uit te delen. Maarrr... ik slaap er niet minder om Remlof..quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
-niet doen, dit is een serieus topic, hou het zo-
Post morgen gewoon weer mee. We volgen het allemaal. Geen reden tot azijnpisserij omdat iemand over een woord heen leest en al helemaal geen reden om zomaar even te gaan schelden.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinderachtig om gelijk een note uit te delen. Maarrr... ik slaap er niet minder om Remlof..
Succes met je serieuze topic!
Wtf zeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef Aloulou het volgende:
mfirebrand1 RT @jadt65: v @Dima_Khatib Witness tells AlJazeera.net: a plane full of mercenaries leaves Harare Airport in Zimbabwe headed to #Libya #feb17 less than 20 seconds ago via web
Gaan ze heel Afrika importeren?quote:Op zondag 20 februari 2011 02:25 schreef Aloulou het volgende:
mfirebrand1 RT @jadt65: v @Dima_Khatib Witness tells AlJazeera.net: a plane full of mercenaries leaves Harare Airport in Zimbabwe headed to #Libya #feb17 less than 20 seconds ago via web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |