Het valt nog heel erg mee. Het had 100 keer erger kunnen zijn. 2 mummies, een paar kapotte vitrines en naar wat ik zie 1 ander ding op de grond dat kapot is.quote:
"looters" gisterennachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik heb het ff niet kunnen volgen , probeer even weer uptodate te worden , wie heeft nu het museum gemold ? de politie????
Tot dusver is de vernieling in Irak hiermee niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
Een tweede Irak dus wat betreft de vernieling van oude kunstschatten.
QFT, geen fik, geen diefstal, nauwelijks dingen stuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de beelden van het museum (gelukkig) wel meevallen.
ik was er idd ook bang voor dat het nog erger was....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de beelden van het museum (gelukkig) wel meevallen.
Het gaat er gewoon om het idee dat ze aan hun geschiedenis komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef superworm het volgende:
[..]
QFT, geen fik, geen diefstal, nauwelijks dingen stuk.
Aub niet, ik wil nog graag een keer daar heen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef Afketser het volgende:
Zullen de piramides er ook aan gaan?
Zal wel dubbelglas zijn en iets duurder, maar tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef superworm het volgende:
[..]
Glas (10 euro oid?) stuk. Artefact heel.
Hoogstwaarschijnlijk dus (geheime) politie die dit heeft gedaan. Iig hebben demonstranten en leger het museum bewaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om het idee dat ze aan hun geschiedenis komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |