Daarom houden we ook zoveel van haar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat kan je dat toch geduldig uitleggen
Ik had het laatste linkje naar de highlights aangepast (was gewoon tekst en op een of andere manier wordt dat telkens niet mee gekopieerd). Dan kun je als user inderdaad niet meer editen. Ik ontvink eventjes iets, kun je er alsnog aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Cat22, vanwaar die wijziging in opening post, kan niet meer editten.
Nou, ga dan afwassen of zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die demonstraties gebeurt ook al uren niks nieuws.
Hou toch op man. Je hebt niets dus. Paranoïde hitserij, meer is het niet. Klaar, dan weten we dat, dan kan dat onderwerp ook gesloten worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik geloof dat geen enkel bron voor figuren als jou genoeg zullen zijn. De gematigde uitspraken van El-Baradei over Iran en zijn nucleaire aspiraties, zijn goede contacten met Iraanse functionarissen en dergelijke berichten zeggen wat mij betreft genoeg. Je denkt toch niet dat Iran, die in het gehele Midden-Oosten invloed probeer te verkrijgen, te beroerd is om miljoenen te stoppen in een figuur als Baradei? De naïviteit zeg.
Ik heb gisteren nieuwe sokken gekochtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die demonstraties gebeurt ook al uren niks nieuws.
Laat die mensen genieten van hun geromantiseerde beeld over 'change' in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoezo? Dat heeft er ook mee te maken.
Second this.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hebt niets dus. Paranoïde hitserij, meer is het niet. Klaar, dan weten we dat, dan kan dat onderwerp ook gesloten worden.
dat is z'n waakhondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Het hondje is verdomde boos in ieder geval.
Ik heb niets? Bronnen die een dergelijke contact melden, de nieuwe voorzitter van de IEAI die korte metten maakte met het beleid van El-Baradei, etc. Doe je oogkleppen eens af, met je Mossad conspiracy-theorie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef Monidique het volgende:
Hou toch op man. Je hebt niets dus. Paranoïde hitserij, meer is het niet. Klaar, dan weten we dat, dan kan dat onderwerp ook gesloten worden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
Jan25voices
LPC: Now. What is described as heavy automatic fire at Mubarak residence. #Jan25 #Jan28 #Egypt
Open er een topic over, of schrijf het in je dagboek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb niets? Bronnen die een dergelijke contact melden, de nieuwe voorzitter van de IEAI die korte metten maakte met het beleid van El-Baradei, etc. Doe je oogkleppen eens af, met je Mossad conspiracy-theorie.
Ja, nergens politie te zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef Misstique het volgende:
Zeiden ze nou net op AJE dat er geen politie meer is in Cairo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef -jos- het volgende:
Jan25voices
LPC: Now. What is described as heavy automatic fire at Mubarak residence. #Jan25 #Jan28 #Egypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |