I'll take my uniform off and join youquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef Nibb-it het volgende:
Die gast op die tank met z'n megafoon
Looting shops.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Wat zei die gast met die megafoon nou?
Dat hij burgers wilde beschermen, dat er 'thugs' rondlopen die gevaarlijk zijn, dat men savonds binnen moet blijven en dat het leger dan de thugs aanpakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Zou het liefst m'n uniform uittrekken, blijf 's nachts binnen en laat ons handelen met de thugs.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Het lijkt wel op kleur bekennen idd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Laat imo wel zien hoe het leger ertegenover staat.
"Veel eerlijke mannen vragen ons om hulp, omdat er geplunderd wordt". Komt erop neer dat hij achter het volk stond.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Hoezo? Dat heeft er ook mee te maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef Zith het volgende:
Kunnen we in deze topic AUB niet over iran en geloof praten, rot toch op.
Kwam er op neer dat het leger niet kan zien wie de goede demonstranten zijn en wie de thugs zijn. Ze voelen mee met de goeden en zijn 1 van hun, maar ze vragen om begrip en om 's avonds plaats te maken voor het leger om de thugs aan te pakkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:30 schreef Pien85 het volgende:
Plooi als in 'vouw', of ploy als in 'plot'?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat hij burgers wilde beschermen, dat er 'thugs' rondlopen die gevaarlijk zijn, dat men savonds binnen moet blijven en dat het leger dan de thugs aanpakt.
kan prima een plooi zijn.
minimaal tot niet. Het gaat over de opstand om mubarak er uit te werken. Niet over hoe goed of slecht de islam is, en daar ging het bijna naar toe.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo? Dat heeft er ook mee te maken.
de hele dag zag je steeds meer vrouwen overal. vooral AJA liet dat steeds duidelijk in beeld zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef Aphrodyte het volgende:
Wauw, er stond een vrouw bij! Da's de eerste die ik zie in 10 uur nieuws
Doe dat in een apart topic, hier houden we de demonstraties in de gaten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beter kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef Aphrodyte het volgende:
Wauw, er stond een vrouw bij! Da's de eerste die ik zie in 10 uur nieuws
Mja ik heb gisteravond heel lang gekeken en toen zag ik alleen mannen, maar nu idd veel vrouwenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de hele dag zag je steeds meer vrouwen overal. vooral AJA liet dat steeds duidelijk in beeld zien
Ik geloof dat geen enkel bron voor figuren als jou genoeg zullen zijn. De gematigde uitspraken van El-Baradei over Iran en zijn nucleaire aspiraties, zijn goede contacten met Iraanse functionarissen en dergelijke berichten zeggen wat mij betreft genoeg. Je denkt toch niet dat Iran, die in het gehele Midden-Oosten invloed probeer te verkrijgen, te beroerd is om miljoenen te stoppen in een figuur als Baradei? De naïviteit zeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Dit is je bron dat El Baradei omgekocht is door Iran? Een Egyptische krant, die een Arabische zakenman kent. Ik neem het met een badkuip zout tot je met geloofwaardige bronnen komt.
Past prima binnen het subforum 'Midden Oosten', maar niet in demonstraties in egypte topic.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat kan je dat toch geduldig uitleggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
minimaal tot niet. Het gaat over de opstand om mubarak er uit te werken. Niet over hoe goed of slecht de islam is, en daar ging het bijna naar toe.
Laten we ons in deze topicreeks vooral beperken door gewoon te praten over wat we zien op de AJA en AJE beelden enzo.
Die demonstraties gebeurt ook al uren niks nieuws.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe dat in een apart topic, hier houden we de demonstraties in de gaten.
ik heb zo van die momenten....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat kan je dat toch geduldig uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |