Ik had het dan ook over de zichtbare beelden waarbij ze het hebben over 'honderduizenden die onder een brug lopen' terwijl je er 500 tot 1000 zietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op een camera zie je maar een minimaal stukje van een stad hè.
dat is dezelfde als een uur geleden, ze lopen schijnbaar heen en weer met die man. echt is toch om te huilen als je zoiets zietquote:
Er staat 'another victim'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is dezelfde als een uur geleden, ze lopen schijnbaar heen en weer met die man. echt is toch om te huilen als je zoiets ziet
quote:NRC Live:
Tora Prison Camp is now on fire and neighbours in surrounding buildings are hearing shooting fires
http://twitter.com/#!/RamyRaoof/status/31368816004960257
ik herkende hem aan zijn sokken en broekquote:
Is hetzelfde beeldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:12 schreef nattermann het volgende:
Kijk naar de facebook stream, die is betere kwaliteit:
http://www.facebook.com/aljazeera
Ook een manier om het leger uit te schakelen. Gewoon met 50 man op een tank gaan zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Nog een tank, met een hoop mensen erop.
En nog één.
en heeft crisisgesprekkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:14 schreef Onverlaatje het volgende:
Mubarak zit nog steeds in zijn bunker met tvset op batterijen.
lijkt erop dat in het beeld linksboven tanks zijn bijgekomen.quote:
Nee dat hoor je goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Toverheks het volgende:
huh Mubarak is nog in het paleis hoor ik net, die is dus niet gevlucht, ( of hoorde ik het nu verkeerd\??)
Nieuwe versie van een sit-downquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:14 schreef Ryan3 het volgende:
Mensen denken dat Moebarak hem gesmeerd is?
Mooiquote:@sharifkouddous
Muslim Brotherhood chanting Allah Akbar. Crowd stopped them chanting louder: Muslim, Christian, we're all Egyptian #Egypt
Ik denk het niet, anders was dat al onder gelopen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat hoor je goed.
Weten ze dat daar ook?
dat lijkt me niet, want dan trekken ze daar toch naar toe of ben ik nou gek, denk dat ze denken dat hij het land al had verlatenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat hoor je goed.
Weten ze dat daar ook?
Ik zal ze ff smsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat hoor je goed.
Weten ze dat daar ook?
Inderdaad, prachtig. Net zoals gisteren dat de Christenen de Moslims beschermde tijdens het bidden.quote:
vind haar wel goed, ze schakelt steeds over als er weer wat belangrijks gebeurt, vind AJE erg goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat mens bij AJE moet eens niet door iedereen heen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |