Coolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
kiek dan zo'n grote dooosch voor 8 euro
[ afbeelding ]
Stoere doosch voor je jongensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja een verkoudheidje is niet met 3 dagen over he
[..]
Ja... en doe es aardigik ben sielug hoor
Die is zeker tofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trouwens ook welquote:
ja vond ik ook wel, ook gezien het feit dat er zoveel stiften het al niet meer zo goed doen enzo, dus dit was een mooie aanvullingquote:
Thomas de treinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vond ik ook wel, ook gezien het feit dat er zoveel stiften het al niet meer zo goed doen enzo, dus dit was een mooie aanvulling
Waar bovenaan eigenlijk? De KSC of Fok!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vorige jaar had ik er een stuk minder nodig om boven aan te staan
thenksquote:
Een beetje rustig en zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thenks
En hoe is het hier verders? lekker weekend allemaal?
Whaoh! Tof!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vandaag is het inderdaad best stil hierquote:
hier lekker geklust vandaag!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..] thenks
Ja weekend. Want afgewerkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thenks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |