ja een verkoudheidje is niet met 3 dagen over hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Behoorlijk geshopt dus ja... En nog steeds verkouden![]()
?
Ja... en doe es aardigquote:
Dat is ook te gekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed idee
En ze vind het ook te gek om aan m'n been vast te klemmen en op m'n voet te gaan zitten zodat ik met d'r ga lopen
Waarom ben jij sielug?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja... en doe es aardigik ben sielug hoor
of als je een rol behang over hebt dan er op liggen en dat overtrekken en uitknippenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed idee
En ze vind het ook te gek om aan m'n been vast te klemmen en op m'n voet te gaan zitten zodat ik met d'r ga lopen
Wat een ideeënquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of als je een rol behang over hebt dan er op liggen en dat overtrekken en uitknippenzijn nog zoeter.. zo kom je die 2 uurtjes wel door
jij zit vol met ideeënquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of als je een rol behang over hebt dan er op liggen en dat overtrekken en uitknippenzijn nog zoeter.. zo kom je die 2 uurtjes wel door
Speel zequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ick gha maar eensch, Koene Riddersch ende Edelen Jonckvrouwen
Goooooedzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pc loopt weer als een malle![]()
Andere virusscanner geinstalleerd
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben niet voor niets moederquote:
Creatieve moedersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets moederen gastouder
ik ben heul nie creatiefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Creatieve moeders
Dit was 7400
Bis Later TMFquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat voor koekje wil je?quote:
Goed bezig Nijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Creatieve moeders
Dit was 7400
Coolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
kiek dan zo'n grote dooosch voor 8 euro
[ afbeelding ]
Stoere doosch voor je jongensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja een verkoudheidje is niet met 3 dagen over he
[..]
Ja... en doe es aardigik ben sielug hoor
Die is zeker tofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trouwens ook welquote:
ja vond ik ook wel, ook gezien het feit dat er zoveel stiften het al niet meer zo goed doen enzo, dus dit was een mooie aanvullingquote:
Thomas de treinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja vond ik ook wel, ook gezien het feit dat er zoveel stiften het al niet meer zo goed doen enzo, dus dit was een mooie aanvulling
Waar bovenaan eigenlijk? De KSC of Fok!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vorige jaar had ik er een stuk minder nodig om boven aan te staan
thenksquote:
Een beetje rustig en zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thenks
En hoe is het hier verders? lekker weekend allemaal?
Whaoh! Tof!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, vandaag is het inderdaad best stil hierquote:
hier lekker geklust vandaag!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..] thenks
Ja weekend. Want afgewerkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thenks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |