Door de vele posts wilt ie soms zelfs haperen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:12 schreef -jos- het volgende:
Toch mooi dat Fok auto update heeft, kan ik erg waarderen op dit soort momenten
nee hoop het niet, maar er moeten maar 2 gekken militaire tussen zitten en het vuur openen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de bevelhebbers kunnen wel zeggen, alles afschieten wat niet militair is, en dat buiten de avond klok buiten is, maar als de troepen dat niet doen ....
Volk of leger dat het laat zien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
sommige mensen laten incendery munitie zien
Volk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Volk of leger dat het laat zien?
volkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Volk of leger dat het laat zien?
Crap! Zolang ze duwen hebben die militairen niet zo veel reden om te schieten, als er op ze geschoten word gaat het lelijk worden...quote:
Ze laten afgeschoten munitie van de politie zien...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Crap! Zolang ze duwen hebben die militairen niet zo veel reden om te schieten, als er op ze geschoten word gaat het lelijk worden...
Ah op die manier..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ze laten afgeschoten munitie van de politie zien...
dat geen afgeschoten muniti, die kogel zat nog op de hulsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ze laten afgeschoten munitie van de politie zien...
inderdaad; ik moet ook studerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef horned_reaper het volgende:
Stop even met protesteren!!!!! ik probeer te leren!!!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:17 schreef StephanL het volgende:
Ziet er nog best gezellig uit, zou bijna denken dat er een braderie is
Open dag van het legerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:17 schreef StephanL het volgende:
Ziet er nog best gezellig uit, zou bijna denken dat er een braderie is
Jah sommige wel, maar ze hebben geen wapens ofzo om die munitie af te schietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat geen afgeschoten muniti, die kogel zat nog op de huls
Ik moet nog boodschappen doen! Gelukkig geen avondklok hier, en is de coop tot 21 uur openquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef andre347 het volgende:
[..]
inderdaad; ik moet ook studeren
Dat is Beirutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Toverheks het volgende:
zag veel prikkeldraad alles afgezet
Zeer belangrijk gebouw idd, als iemand binnen glipt en op tv kan roepen dat Mubarak weg is....dan gaan 80miljoen mensen de straat opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Als ze nu besluiten om het tv gebouw te bestormen hebben ze gewonnen heb ik het gevoel..
Moet er wel iemand zijn die het gezicht van de coup is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Als ze nu besluiten om het tv gebouw te bestormen hebben ze gewonnen heb ik het gevoel..
hier ook, vrij hinderlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:19 schreef Sloggi het volgende:
Al Jazeera herhaalt zich nogal bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |