dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Symbolisch zodat mubarak in zou kunnen grijpen en men gewaarschuwd zou zijn.
Maar zolang het leger niks doet behalve handjes schudden zal het denk ik rustig blijven.
Gespannen rustig.
Ik hoop alleen dat er geen idioot is die een vlammetje bij deze explosieve situatie gaat houden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:09 schreef -jos- het volgende:
clairesinka Reuters: Looters break into the Egyptian museum in Cairo last night and destroyed 2 Pharaonic mummies.
500 dodenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:10 schreef Black_Ninja het volgende:
ben even weg geweest, niks gebeurd zo te zien?
Zeker de Farao Mubarak uit zijn sarcofaag getrokken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:09 schreef -jos- het volgende:
clairesinka Reuters: Looters break into the Egyptian museum in Cairo last night and destroyed 2 Pharaonic mummies.
Ja er waren ooggetuigenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef andre347 het volgende:
is dat verhaal van de gevangenis al bevestigd?
Ja volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef andre347 het volgende:
is dat verhaal van de gevangenis al bevestigd?
de bevelhebbers kunnen wel zeggen, alles afschieten wat niet militair is, en dat buiten de avond klok buiten is, maar als de troepen dat niet doen ....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef Toverheks het volgende:
staat tv had al gewaarschuwd als de avondklok werd genegeerd werd er ingegrepen door de militairen
Moeten de militairen nog wel hun bevelen op willen volgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef Toverheks het volgende:
staat tv had al gewaarschuwd als de avondklok werd genegeerd werd er ingegrepen door de militairen
Dat kon je aan zien komen helaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Verdomme ik hoop dat het niet waar is
Idd HEERLIJK!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:12 schreef -jos- het volgende:
Toch mooi dat Fok auto update heeft, kan ik erg waarderen op dit soort momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |