muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Hij zegt het zelfquote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!
???quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Moet je hem even aansluiten op je printer.
Het intro van Elevation inderdaad met een wah-wah. Was wel grappig idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Ik vind zelf Engl vaak te koud of kil, als je begrijpt wat ik bedoel... Mesa's zijn overpriced in mijn ogen, Diamond ben ik niet mee bekend.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Fender Hot Rod Deluxe en POD XT live gaan d'r uit, ga een versterker kopen die gemaakt is om te scheuren!![]()
Zat te denken aan een ENGL, Diamond of een Mesa. Eens even goed op onderzoek uit de aankomende tijd!![]()
Vriend van me heeft Blackstar HT-5 ministack gekocht!! Vet ding!
Damn, ik wou dat ik goed was dan was die Hot Rod wel wat voor mij. Erg gaaf ding!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Fender Hot Rod Deluxe en POD XT live gaan d'r uit, ga een versterker kopen die gemaakt is om te scheuren!![]()
Zat te denken aan een ENGL, Diamond of een Mesa. Eens even goed op onderzoek uit de aankomende tijd!![]()
Die HT-5 heb ik lang op geGASt, maar viel vies tegen. Clean hardstikke mat, zonder enige warmte. Overdrive is het helemaal NIET. Ik heb toen mijn zinnen gezet op een Egnater Rebel...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ook cool...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Ik wacht op de marshall class 5 head
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef brother52 het volgende:
Pics gemaakt met mijn trusty, trusty LG omdat mijn Désiré gerepareerd wordt. De camera die daar op zit is toch behoorlijk beter.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!
Het valt me op dat de originele pups toch best wel redelijk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel stoer, kan je perfect vergelijken met een origineel![]()
Het was indertijd natuurlijk ook geen goedkope jongenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het valt me op dat de originele pups toch best wel redelijk zijn.
Vooral clean valt me niets tegen.
Valt nog wel mee. Zo'n 12 jaar geleden was hij nieuw iets van 600 gulden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het was indertijd natuurlijk ook geen goedkope jongen
Dat is vetquote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Ace-of-Spades het volgende:
imma charging mah lazer maar dan anders![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)solar_death_ray.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |