Goed gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een muurtje in de eetkamer in de voorkamer gezet
Krullebol!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke!
wou je m'n hyves nog?
Ging dat goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, met een heuse 'roller' !
Had ik wel gedaan toen we de keuken moesten schilderen, mijn moeder was er die dag niet en mijn vader was even verf halen, toen hij thuis kwam had ik het wel weer netjes weggewerktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zouden m'n ouders niet zo waarderen
Mag ik je toevoegen op hyves?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke!
wou je m'n hyves nog?
waarom niet laten staan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan toen we de keuken moesten schilderen, mijn moeder was er die dag niet en mijn vader was even verf halen, toen hij thuis kwam had ik het wel weer netjes weggewerkt
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zouden m'n ouders niet zo waarderen
quote:
http://leburque.hyves.nl/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen op hyves?![]()
En aaitopa dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
http://leburque.hyves.nl/
niet op de bagger profiel foto letten, dat was een weddenschap
die is wegggggggggggggggggggquote:
Opa doodgeaaid?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is weggggggggggggggggggg
doodgestorvenneergeschoten.
Waarom geen hyves dan?quote:
hyves heb je niet veel aan in Londenquote:
Stu zal toch ook wel Nederlandse vriendjes hebben?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hyves heb je niet veel aan in Londen
dat heb ik dan weer niet.quote:
Te weinig mensen in NL waar ik contact mee heb en geen zin om 2 profielen aan te houdenquote:
Niet echt neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hyves heb je niet veel aan in Londen
en ook wel familiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stu zal toch ook wel Nederlandse vriendjes hebben?
Veel inruim plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef Toekito het volgende:
Toek heeft een Hyves waar alleen familie op staat en Facebook voor iedereen.
Ga nu ff kast weer inruimen, ajuus
Ehm, niet zo gek veel eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stu zal toch ook wel Nederlandse vriendjes hebben?
Kijk, als je nou FB had gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet.
maar met m'n hyves doe ik de laatste maanden ook weinig tot niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |