Graagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het lukt plaats ik een before-after
Okeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag
als ik jou was zou ik het via photobucked doen
Ja, maar dan nog! Dan betaal je belachelijk veel... En het is dan maar de vraag of dat scherm werkelijk het enige probleem isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het scherm voor iets van 50 pond kunt laten vervangen though
Photobucket bedoelt iequote:
Die jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Photobucket bedoelt ie
En Tinypic kan ook, is ook gratis en je hebt geen account nodig
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog! Dan betaal je belachelijk veel... En het is dan maar de vraag of dat scherm werkelijk het enige probleem is
Er is ook goed nieuws gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
Ik ben rijp voor de sloop. Na het relaxen met de dames vandaag weer hard aan de slag. Maar helaas ik zit er beetje doorheen. Straks lekker douche en dan helemaal niks meer doen vandaag!
Het goede nieuws is echter: het laminaat is gekocht!
Dacht ik alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Photobucket bedoelt ie
En Tinypic kan ook, is ook gratis en je hebt geen account nodig
Gaat zeker de goede kant opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
Ik ben rijp voor de sloop. Na het relaxen met de dames vandaag weer hard aan de slag. Maar helaas ik zit er beetje doorheen. Straks lekker douche en dan helemaal niks meer doen vandaag!
Toekjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef Toekito het volgende:
Hej Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ToekjeKnuff
Fijn van het laminaat!![]()
Is je bed ook al bijna binnen?
![]()
Hoi, cool en neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer, net keuken geschilderd, het is best warm buiten eigenlijk!
Geschilderdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef TheFamousMan het volgende:
AC/DC of Nirvana logo op de muur geschilderd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb een muurtje in de eetkamer in de voorkamer gezetquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een muurtje in de eetkamer in de voorkamer gezet
Zouden m'n ouders niet zo waarderenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
AC/DC of Nirvana logo op de muur geschilderd?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hej MarijkeThnx for hugging!
Nee helaas nog niet. En erge is luchtbed is lek kwam ik vannacht achter.
Muck heeft hem wel geplakt dus ben benieuwd!
jaja, met een heuse 'roller' !quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
AC/DC of Nirvana logo op de muur geschilderd?
Marieke!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Da's helemaal kut...Hopen dat het plakken helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |