Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je record verbeterenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik vandaag moet gaan doen
Vergeten aan te passenquote:
Nee nee nee, ik heb je script gehacktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
Ik zat ook in TAL SC
[Red Room #1048] Cheaters never prosper
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, we kunnen niet allemaal zo'n groot hart hebben als jij he
You wish lovequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik heb je script gehackt
je bent er volgens mij al overheenquote:
quote:
quote:
Slotje?quote:
Sorryquote:
quote:
Duidelijkheid ftw.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent wel van de directe benadering he?
Nope, heb er nu 11,898 en het record is 12,007quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent er volgens mij al overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okidoki, ik ga heel dapper naar buiten en dan ontbijtenTot zo
we sturen de brandweer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
12 duizend posts op een dag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, heb er nu 11,898 en het record is 12,007
Eet smakelijk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
12 duizend posts op een dag?
In dat geval:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryHet is zo'n dag... beter van niet zeg maar
Vraag dan wel naar de knapperds ok?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef roeleke92 het volgende:
ik hou ervan om mensen te helpen dat is mij levens motto:)
Mensen helpen door er voor te zorgen of whatever het is fijn als mensen zich op hun gemak voelen en als ik daar een steentje heb bij gedragen.
maandrecordquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
12 duizend posts op een dag?
OMFGquote:
Wat toch al bijna 5 jaar van mezelf isquote:
Daar zijn er erg veel van in Zwollequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag dan wel naar de knapperds ok?
ik ben geen homoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag dan wel naar de knapperds ok?
tosso mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
en nou verbeter je het zelfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat toch al bijna 5 jaar van mezelf is
Ze zijn ook voor mij, niet voor jou!!!quote:
laters lieffiequote:
Maar laat je wel even weten morgen of het gelukt is ben zeer benieuwd:)quote:
Ja, eigenlijk best triest. In eerste instantie wilde ik het ook niet omdat ik het 'leuker' vond om het record van 2006 te laten staan. Maar ach, als ik het verbreek ben ik natuurlijk nog steeds sinds die periode de recordhouder dus het mag mits het onder de 13 duizend blijft want dat is een lelijk getalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou verbeter je het zelf
owwww dat is vervelendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een nieuwe maag?
Deze blijft zich steeds omdraaien, dat is lichtelijk irritant...
Oh, doe je de mijne dan ook meteen even?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef roeleke92 het volgende:
Maar laat je wel even weten morgen of het gelukt is ben zeer benieuwd:)
ik ga zo maar is even de auto wassen mag wel weer is:) en daarna even naar me ouders toe even gedag kijken hoe het met me vader is was gister jarig.
eBayquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik een nieuwe maag?
Deze blijft zich steeds omdraaien, dat is lichtelijk irritant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |