Veel plezier/succes en tot laterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Kally het volgende:
Ik ben er van tussen tot later vanavond
Leuk hoeveel nummers ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
The Police staat hier al de hele dag in repeat
Goede avondquote:
Wie ?quote:
Ehm.. geen idee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk hoeveel nummers ?
Ik vind vooral Don;t stand so close to me werelds, ook tekstueel en onderwerptechnisch.,
Wa denkde zellufquote:
OKee, ik doe deze link even naar een PM versturen. Zit nu niet thuis namelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm.. geen idee.
Gewoon mflow. Muziek -legaal- via internet luisteren.
Misschien vind je het ook wel leuk
http://beta.mflow.com
o ok, mja was hem vanmorgen ook kwijtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wa denkde zelluf
Disse slowchat natuurlijk
Primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ik doe deze link even naar een PM versturen. Zit nu niet thuis namelijk
ZO gedaan, gelukkig heb ik nog ergens een kloon paraatquote:
Een kloon?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZO gedaan, gelukkig heb ik nog ergens een kloon paraat
STUCIEDUCIEquote:
uhuquote:
Hoe is het groentje ?quote:
Veel pret!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu
maar ben zo weer weg want er komt een vriend uit zwolle op bezoek en daarna gai k nog met andere mensen op stap
quote:
Ben je nog live aan het volgen ?quote:
Ehm, nee. eigenlijk nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ben je nog live aan het volgen ?
Ohw... zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]Post er maar heel zelden mee en mocht ik ooit een ban krijgen ga ik er ook niet mee posten.
Jah goed hequote:
okquote:
Woohooquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah goed he
Weer bijna fist tijd
Ja, weet ik, maar ik sta toch onder de kloon ingelogd in IE., zie dus vanavond wel het gele envelopjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... zo
Je kon het ook gewoon naar jezelf doen toch?
Ze lieten beelden van eerder vandaag zien, alexander enzo, ging daar heftig aa ntoequote:
Dan was ik net op tijd met aanzetten, want dat heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze lieten beelden van eerder vandaag zien, alexander enzo, ging daar heftig aa ntoe
ja de geest is daar uit de flesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze lieten beelden van eerder vandaag zien, alexander enzo, ging daar heftig aa ntoe
haha okquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan was ik net op tijd met aanzetten, want dat heb ik ook gezien
Dan mogen ze toch een wens doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja de geest is daar uit de fles
is dat een aanrader ja?quote:
Joah! Ik vind dat de lekkerste chipsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dat een aanrader ja?
ik zie ze altijd liggen als ik moet werken (vakkenvullen) maar heb ze nog nooit gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |