Nee eens, dat is gewoon het hoerig maken en jezelf zo verkopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee,
Maar als je gisteren die 2 meiden zag bij XFA. (die rondemissen) Dat vond ik ook al niet aantrekkelijk meer
Nee ze krijgt geld door er overal mee te verschijnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg geld als ik het mooi ga vinden?!
maar dan moet iemand haar betalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze krijgt geld door er overal mee te verschijnen
Ohw... succesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik moet naar een verjaardag straks
Gelukkig heb ik de jongens dus goed excuus om het niet te belachelijk laat te maken
Ja dat is wel erg jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dan moet iemand haar betalen!
Hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik moet naar een verjaardag straks
Gelukkig heb ik de jongens dus goed excuus om het niet te belachelijk laat te maken
Sterker nog, die is weg, hoera voor tijgerbalsem, paracetamol en na het slapen een hete douchequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... succes![]()
is je hoofdpijn wel een beetje minder?
quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog, die is weg, hoera voor tijgerbalsem, paracetamol en na het slapen een hete douche
Hehehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste vraagt net al, ze hebben wel kipenpootjes he?
Ja nouquote:
Het is bij hun altijd gezellig, maar omdat ik met de jongens ben moet ik met de auto dus kan niks drinkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
Meestal als je geen zin hebt, is het juist gezellig....
Dat heb ik altijd
ow dat is wel minderquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is bij hun altijd gezellig, maar omdat ik met de jongens ben moet ik met de auto dus kan niks drinken
Nou niet echt ver, maar een kind van 6 die moe is 's avonds laat nog laten lopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is wel minder
Is het niet dichtbij dan?
Toch maar dat winkelkarretje van laatstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet echt ver, maar een kind van 6 die moe is 's avonds laat nog laten lopen
En tillen trek ik niet daar is hij te zwaar voor dat eind
Nomnomnomquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:56 schreef Kally het volgende:
Vandaar dat ik rond 10 uur ofzo richting huis ga, kan ik nog lekker aan de wijn
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toch maar dat winkelkarretje van laatst
ow ja dat is niet echt een goed planquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou niet echt ver, maar een kind van 6 die moe is 's avonds laat nog laten lopen
En tillen trek ik niet daar is hij te zwaar voor dat eind
O dat doet zeker pijn, ik had hem ooit in de muis van mijn hand zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja dat is niet echt een goed plan
Ik heb me vandaag gesneden met een plamuurmes..... ddat doet best pijn
Behoorlijk ja, zeker als je er kracht achter zet en hij schiet dan doorquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes. Ik houd niet van gesneden worden (joh). Mede door mijn niet geringe afkeer voor
pleisters
.
ik ook... in de muis van me hand, ik was behang eraf aan het halen, en toen schoot ik uit, tegen me handquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat doet zeker pijn, ik had hem ooit in de muis van mijn hand zitten
Ik vind ze echt enorm vies. Bah. De gedachte aan het woord alleen al doet me soms kokhalzen.quote:
Pleisters.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Yikes. Ik houd niet van gesneden worden (joh). Mede door mijn niet geringe afkeer voor
pleisters
.
Serieus?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze echt enorm vies. Bah. De gedachte aan het woord alleen al doet me soms kokhalzen.
ik heb er geen pleister op zitten nu.... dan blijft de wond smeuiig.... nu droogt hij lekker uit, en heb ik eerder een korstjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
pleisters
.
Een lotgenootquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pleisters.Die dingen zijn zo ongelofelijk ranzig.
Ja. Zelfs ongebruiktequote:
Oh wellquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou
Alhoewel je dan ziet dat het supergezellig is
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
Pleisters
Zeker bij kinderen, vies en smerig en als ze nat zijn ieuwwwwwwwwww
Dan haal ik dat weg dat plakspul desnoods met acetonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
En mensen die pleisters te lang ophouden en die randjes die dan los gaan zitten en helemaal vies worden. Of als zo'n pleister er net af is en het plakspul er niet goed af gaat.Of van die walgelijke zwembaden waar er ineens een pleister drijft.
Ja ziet er inderdaad niet uit. Bij de Peijnenburg moesten we speciale pleisters op wonden doen.Die waren blauw, dat zag er beter uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pleisters.Die dingen zijn zo ongelofelijk ranzig.
De huid die onder een pleister uitkomt is ook altijd zo vies wittig, zacht en stinkt enormquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef Myraela het volgende:
En mensen die pleisters te lang ophouden en die randjes die dan los gaan zitten en helemaal vies worden. Of als zo'n pleister er net af is en het plakspul er niet goed af gaat.Of van die walgelijke zwembaden waar er ineens een pleister drijft.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De huid die onder een pleister uitkomt is ook altijd zo vies wittig, zacht en stinkt enorm...
Oh bah. Ik krijg hier gewoon rillingen van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De huid die onder een pleister uitkomt is ook altijd zo vies wittig, zacht en stinkt enorm...
Dat is zodat je ze beter kan herkennen als ze in het eten vallen. Koks doen dat ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ziet er inderdaad niet uit. Bij de Peijnenburg moesten we speciale pleisters op wonden doen.Die waren blauw, dat zag er beter uit
Volgen mijzit er ook iets magnetisch in, waardoor de magneetscanner begom te loeienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zodat je ze beter kan herkennen als ze in het eten vallen. Koks doen dat ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |