Een DJ die verschillende plaatjes door elkaar gooit en er 1 van maakt.quote:
Ik nietquote:
Ah. Niet geheel mijn smaak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Een DJ die verschillende plaatjes door elkaar gooit en er 1 van maakt.
Voorbeeld:
http://members.quicknet.n(...)t_-_this_is_ymca.mp3
Krijg je geinig feestmuziek van dus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een DJ die verschillende plaatjes door elkaar gooit en er 1 van maakt.
Voorbeeld:
http://members.quicknet.n(...)t_-_this_is_ymca.mp3
Krijg je geinig feestmuziek van dus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah. Niet geheel mijn smaak. Ik ben echt oud.
Die mis ik echt niet.quote:
Moet toch eerst leren tellen en rekenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef borisz het volgende:
Die mis ik echt niet.. Gaan geruchten dat JP wel eens de opvolger van Nout Wellink kan worden als president van de DNB.
Nee nou dit is maar een voorbeeld. Zijn mash-ups zijn net zo divers als muziek divers isquote:
Ik moest al aan je denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Chirurgen luiden noodklok over prothesen
Verbaast me niet![]()
Ik denk ook altijd eventjes aan jou als ik langs de cardio poli loopquote:
Weer thuis na dat harde fietsen?quote:
Jep! Iets minder hard dan vanochtend, had nu geen haastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer thuis na dat harde fietsen?
Hier lekker garnalensoepje en een paar boterhammetjes met hummus als lunch
Ga dan die kippenvleugeltjes ook lekker zelf kruiden en friturenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Uit blik koken
Echte bikkels pureren en condenseren hun tomaten zelf.
Ik ben geen voedselpuristquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga dan die kippenvleugeltjes ook lekker zelf kruiden en frituren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk ook altijd eventjes aan jou als ik langs de cardio poli loop![]()
![]()
Die is wel heel blits Bluezz!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben die ook zo'n mooie nieuwe shiny (ultrakleine) balie
![]()
(de dokter speelde even voor patient)
Alles glimt en we hebben redelijk ruimte achter de balie met allerlei vakjes en 2 kasjes met lades op wieltjes, 2 telefoons en 2 pc's/stickerprinter maar van buiten ziet het er strak uitquote:
Dat dusquote:
Werkt het ook handig denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles glimt en we hebben redelijk ruimte achter de balie met allerlei vakjes en 2 kasjes met lades op wieltjes, 2 telefoons en 2 pc's/stickerprinter maar van buiten ziet het er strak uit
Er blijft een groot probleem op het moment dat we met zijn 3tjes aan de balie zouden moeten zitten, er zijn maar 2 werkplekkenquote:
Handigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er blijft een groot probleem op het moment dat we met zijn 3tjes aan de balie zouden moeten zitten, er zijn maar 2 werkplekkenAchter ons is het secretariaatsgedeelte met 4 werkplekken waar we ook afwisselend zitten natuurlijk... maar blijft een feit dat als er niemand vrij is 1 plek te weinig is
Verder is het afwachten hoe het gaat lopen, ik ben nu vrij tot donderdag, das lekker
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Blitse balie Bluezz![]()
Toetje voor vanaaf gaat niet door.. niet aan gedacht dat perziken nu natuurlijk helemaal niet verkrijgbaar zijnsnugger.. Dus het worden stoofpeertjes met wat bosvruchtensorbet. Ook lekker
Oe! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Maandag eten we trouwens curry en kikkererwtensalade
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:29 schreef LieLie het volgende:
Hier staat chipotle-stoof op, die in zelfgemaakte tortillas terecht moet komen, met wat zure room, guacamole en kaas.
Ik zie ene goeie reden om iemand een dag betaald vrij te gevenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er blijft een groot probleem op het moment dat we met zijn 3tjes aan de balie zouden moeten zitten, er zijn maar 2 werkplekkenAchter ons is het secretariaatsgedeelte met 4 werkplekken waar we ook afwisselend zitten natuurlijk... maar blijft een feit dat als er niemand vrij is 1 plek te weinig is
Verder is het afwachten hoe het gaat lopen, ik ben nu vrij tot donderdag, das lekker
FFt ik fiets niet in de gymquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je nog niet genoeg gefietst dan?
Ik ben daar ook heel slecht in hoor, eten in het seizoen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Toetje voor vanaaf gaat niet door.. niet aan gedacht dat perziken nu natuurlijk helemaal niet verkrijgbaar zijnsnugger.. Dus het worden stoofpeertjes met wat bosvruchtensorbet. Ook lekker
Ja, ik vergeet daar ook gewoon aan te denken. En tegenwoordig zijn we zo verwend met alles uit verre landen zodat het jaarrond verkrijgbaar is.. Ik weet van sommige groentes bijvoorbeeld niet eens meer uit wel seizoen het komt. Alleen wat overduidelijk winter of lente is (of wat mijn schoonouders in de tuin hebben dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heel slecht in hoor, eten in het seizoen.
Ik bepaal meestal op de markt of in de winkel wat we gaan etenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik las daar pasgeleden ergens een leuk stukje overquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Lamsstoofpotje is, na drie uur in de oven, erruggeworden
Dit is een recept van Jamie Oliver wat mag blijven
Toemaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Straks bij ons op het menu: truffelpasta met gemengde (seizoenmelange)paddenstoelen en een gebakken kalfsoestertje.
Dat heeft ie gisteren al voor ons gedaan.quote:
Wrom toemaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef kaasplankje het volgende:
Toemaar![]()
Ik maak een grote pan bolognesesaus waar ik vandaag zelf van eet en de rest vries ik in voor later deze week.
Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft ie gisteren al voor ons gedaan.
Ik bedoel er verder niks mee Bloessiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Wrom toemaar
Het komt uit 1 pak truffelpasta waar we al een paar keer van gegeten hebben
Goed bezig kaassiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee Bloessie![]()
Het huis is intussen weer aan kant, afwasje, stofzuig, flessen en oud papier buitengegooid, die breng ik straks weg en de vuilnisbakken geleegd![]()
Genietze!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm heb mezelf een errug lekkere Cabernet Sauvignon uit 2010 van Lindemans ingeschonkenecht een erg lekkere wijn, per toeval afgelopen week ontdekt.
Zo garnalen pellen en eiernoodels met garnalen () gemengde paddenstoelen, bosui en wat saus maken
Die is lekker kruidigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:21 schreef borisz het volgende:
Hier een Cabernet Sauvignon - Syrah van Oveja Negra
Die is ook goed te doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm heb mezelf een errug lekkere Cabernet Sauvignon uit 2010 van Lindemans ingeschonkenecht een erg lekkere wijn, per toeval afgelopen week ontdekt.
Zo garnalen pellen en eiernoodels met garnalen () gemengde paddenstoelen, bosui en wat saus maken
Toemaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik had bij het eten m'n gewone slobbertje van 2.79 per fles bij de Deka : chileense chardonnay 2010 (Sunny Mountain heet ie) Echt voor bijna niks een heerlijk smaakje.
Moet gewoon goed zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik had bij het eten m'n gewone slobbertje van 2.79 per fles bij de Deka : chileense chardonnay 2010 (Sunny Mountain heet ie) Echt voor bijna niks een heerlijk smaakje.
Nee, babe zit de ganse dag in de sauna en laat zich vertroetelen samen met Isabeau en FreeCell.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Goed bezig kaassieIs den beeb weer werken ?
En over die opmerking : je deed me aan mijn moeder denken die met alles wat ik vertel (-de) altijd dingen zegt als : /toemaar! /wie breed heeft laat breed hangen! /zeker geld teveel! /niet te zuinig zeg! /moet dat? /beetje overdreven vind je niet?
Je raakte een snaartje die ik nog eens moet doorknippen want ik zit meteen op den kast
quote:Soest, 29 januari 2011
Beste auteur,
Vandaag hebben wij een bedrag van ¤ 1,94 overgemaakt op je bankrekening. Dit zijn de royalty's die je in 2010 door de verkopen van je boek hebt verworven.
Vriendelijke groeten,
Boekscout.nl
En nou moest ik lachenquote:
Oh dat heb ik niet meegekregen, weinig teruggelezen latelyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, babe zit de ganse dag in de sauna en laat zich vertroetelen samen met Isabeau en FreeCell.
Ze komt morgen middag pas weer thuis.
Dat hakt er ook wel in natuurlijk, maar ik heb nooit het idee gehad dat mijn moeder dit als achterliggende gedachte had hoorquote:Enne ik ken dat wel hoor, bij ons thuis was 't ook altijd "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!"Vooral mijn pa en m'n grootouders van mijn vader. Maja die hebben de hongerwinter overleefd als arbeidersgezin. Ik weet nog als ik mijn oma belde dat ze continu bezig was een eind te breien aan ons gesprek, ook al had ik haar lang niet gesproken en was ik degene die belde. "Veel te duur!"
Neh.. je houdt altijd het recht op kasten te springen als dat nodig is.. dat is echt niet aan leeftijd gebonden. Alleen het verblijf daar boven neemt in duur uiteraard af, is de bedoelingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik was er al afgesprongen en even boos op mezelf omdat ik zo reageer op mijn 51e moet je toch ooit een keer opgroeien en er geen last meer van hebben
Oh werkt het zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Neh.. je houdt altijd het recht op kasten te springen als dat nodig is.. dat is echt niet aan leeftijd gebonden. Alleen het verblijf daar boven neemt in duur uiteraard af, is de bedoeling
Heb je het dan over mijn moeder of over mezelfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
En de kasten worden minder hoog; hoe ouder hoe milder
Hou ouder hoe moeilijker springen he..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
En de kasten worden minder hoog; hoe ouder hoe milder
Ik haak afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Hou ouder hoe moeilijker springen he..
Ik had het idee dat alles makkelijekr werd en dat je overal een oplossing voor wist...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef TAV74 het volgende:
Als kind had ik toch altijd het romantische idee dat je als je eenmaal volwassen bent niet meer druk maakt om futiliteiten. Ik wacht rustig af tot het zo ver is
Oeh, proeven, altijd leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zometeen een Whisky proeverij
Op het programma staat:
Benriach 12 yrs 43%
Benriach 15 yrs 46% Dark Rum Finish
Benriach 15 yrs 46% Tawny Port Finish
Benriach 15 yrs 46% Pedro Ximinez Sherry Finish
Arran Cask Finish 50% Amarone
Arran Cask Finish 50% Port
Peaty, denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:30 schreef TAV74 het volgende:
Wij gaan vanavond ook een paar aanwinsten van vorige week aanbreken denk ik. Ik ben vooral onwijs benieuwd naar de Destillers edition Lagavulin
Deze: http://www.whiskyvanzuyle(...)aam=Lagavulin&id=139
Lief! En tnxx jij ook een fijn weekend verdersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef DarkElf het volgende:
Bluezz! Ben weinig online dit weekend dus wilde je vast een hele toffe avond morgen wensen. Geniet ervan!!
Hoe was de verwendag met de andere dames?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef freecell het volgende:
Ik had het idee dat alles makkelijekr werd en dat je overal een oplossing voor wist...
Hmmm.
Ik lees ook weinig terugquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Lief! En tnxx jij ook een fijn weekend verders
Optredenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ik lees ook weinig terugWat gaat Bluezz morgen doen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke producten![]()
http://abduzeedo.com/82-clever-and-creative-fred-friends-products
Kaassie zegt toe maar van oh lekker, niet toe maar van doe maar duurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Wrom toemaar
Het komt uit 1 pak truffelpasta waar we al een paar keer van gegeten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
De goedkoopste die wij konden vinden, en goede kwaliteit, hebben er al duizenden flyers, kaarten etc besteld. Zijn ook snel.:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:15 schreef minilot het volgende:
Even een korte vraag - misschien kan iemand van jullie me helpen!
Ik moet ongeveer vijfhonderd kaarten offset (dis niet digitaal) laten drukken, in een beetje puike kwaliteit. Ik heb zoiets nooit eerder laten doen.. Ik heb nu al honderden drukkerij-websites bekeken, maar zie inmiddels door de bomen het bos niet meer!![]()
Iemand hier ervaring mee, en een tip voor een goede drukker?
Oh, kijk aan! Daar heb ik iets aan, want op die websites staat natuurlijk *altijd* dat de kwaliteit goed is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De goedkoopste die wij konden vinden, en goede kwaliteit, hebben er al duizenden flyers, kaarten etc besteld. Zijn ook snel.:
https://www.reclameland.nl/
Voor onze beurs bestellen we alles daar sinds vorig jaar. En wij hebben echt stad en land afgezocht voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, kijk aan! Daar heb ik iets aan, want op die websites staat natuurlijk *altijd* dat de kwaliteit goed is.Dan hoor ik het liever van iemand die er dingen heeft besteld.
Groeten uit de rimboe terug hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
even zwaaien vanuit de bosjesecht.. Ruurlo.. Half uur bos voor je er bent. Van 22u tot 2u dansen. Fijne avond eenieder
Ha, dan tref ik het even met jou! Voorwerk al gedaan. Ik moet al een paar jaar elke januari een berg wenskaarten laten drukken.. We hebben bij verschillende drukkerijen digitaal drukwerk geprobeerd, maar dat was toch vaak bagger. Daarom nu offset. Ik denk dat het 't gaat worden! Hartstikke bedankt dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor onze beurs bestellen we alles daar sinds vorig jaar. En wij hebben echt stad en land afgezocht voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Graag gedaan en succesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dan tref ik het even met jou! Voorwerk al gedaan. Ik moet al ene paar jaar elke januari een berg wenskaarten laten drukken.. We hebben bij verschillende drukkerijen digitaal drukwerk geprobeerd, maar dat was toch vaak bagger. Daarom nu offset. Ik denk dat het 't gaat worden! Hartstikke bedankt dus.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook een super dag gehad
Alleen heb ik geprobeerd alles van de high tea in te voeren in de Eetmeter en FC, niet klikken als je niet wilt schrikken!WaaaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ook als je niet alles hebt opgegeten?
En de sandwiches waren best klein
En ik had geen ontbijt en lunch gehad
Maargoed
Het was ontzettend gezellig en ik was er echt even 'uit'
En dat kwam heerlijk uit moet ik zeggen
Ik kreeg nog de vraag of ik wel wilde gaan, nou, juist wel dus!
En nee Lein, niks staat veilig op onze tafel, maffe poging![]()
Hmmmm...lekker, maar zeker niet zo lekker als die ik hier heb staan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, Golfert: deze Caledonia botteling van Edradour (12yrs) is erg goed![]()
[ afbeelding ]
Nou, dat moeten we nog maar eens haarfijn uitzoeken. Deze ga je zeker waarderen, vanille/caramel in de afdronkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hmmmm...lekker, maar zeker niet zo lekker als die ik hier heb staan.
Wat een verhaal, het is echt een heel leven sinds je haar niet meer gezien hebt. Gaaf hoor, ben benieuwd of en hoe ze reageertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
De speurtocht naar mijn allereerste (Israëlische) vriendinnetje is gelukt.![]()
Heb haar via-via kunnen terugvinden in de USA waar ze al vrij geruime tijd woont. Ze heeft een andere naam (achternaam van man en voornaam is verengelsd) aangenomen, vandaar dat het mij wat moeite kostte.
Ze blijkt een lokaal vrij bekende entertainer/zangeres/schrijfster/aktievoerder te zijn die een aantal muziekalbums heeft uitgebracht, vrij veel heeft opgetreden en een redelijk succesvol boek heeft uitgebracht.
Wat ik wel jammer vind is dat ze nadat ze een vrij ernstig auto-ongeluk heeft overleefd nogal zwaar into de Heere is geraakt en haar leven daar helemaal op is afgestemd. Haar songtekst 'For the love of God' getuigd daarvan en dat nummer is o.a. ook door Patty Labelle op album gezet.
Daarnaast is ze nogal actief als actievoerder en vrouwenrechtenbehartiger.
Toen ik haar foto zag, herkende ik haar wel meteen. Ondanks dat ze nu i.p.v. 17/18 een bijna 53-jarige vrouw is. Nog steeds een aantrekkelijke vrouw, zo te zien.
Ik heb haar maar even een mailtje gestuurd of ze na 35 jaar nog weet wie ik ben.
Toch grappig dat mijn eerste vriendinnetje zingt en een boek heeft geschreven en dat mijn huidige laatste vriendinnetje (vrouw) ook een boek heft geschreven en zingt met als hoogtepunt natuurlijk morgen haar optreden in Haarlem.
De cirkel is rond, zullen we maar zeggen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:24 schreef freecell het volgende:
Wat leuk Golfer!
Ontzettend gaaf dat je haar gewoon gevonden hebt ook nog
En niks mis met mensen in de Heere
ben benieuwd of ze je nog kent
Tof hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
En net in 5 minuten via DLNA mijn TV laten praten met mijn laptop. Nu kan ik dus alle series gewoon op de TV kijken en het kost mij niets extra's aan hardware.
Volgend jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef z80 het volgende:
voor wie dit jaar de 4 daagse in Nijmegen wil lopen van 19 tot en met 22 juli.
31-01-2011 start de inschrijving.
http://www.4daagse.nl/
ja ja stel het maar weer uit.quote:
Yeahquote:
Het was vandaag heerlijk maar goed koud wandelweer, muts is een goed ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
GPS-logger klaar voor morgenBen benieuwd naar die wandelactie door het stuifzand
Neem mijn toffe UNOX-muts maar mee voor de zekerheid. 't Zal niet warm zijn
Ze voorspellen <10% kans op neerslag, windkracht 2-3 en licht bewolktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het was vandaag heerlijk maar goed koud wandelweer, muts is een goed idee
Heerlijk wandelweer dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze voorspellen <10% kans op neerslag, windkracht 2-3 en licht bewolktBen benieuwd
quote:
Meissie toch. Waarom laat je jezelf boeken voor dit soort ongein?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
tof Golfer! Heb paar pag kunnen lezen. Tis hier veels te druk, Zwarte Cross publiek maar dan 14-17 jaar vooral. Irritant volk. Vorig jaar was ik hier ook en toen werd er gevochten. Straks vast ook weer... Ff omkleden en weer op!
Memo is jouw redding tot sociaal doen en visa-versa?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Weer thuis
Gedanst met Memo en L. en nog een vriend bij:
http://www.bonnefanten.nl/nl/educatie/m2live
Inmiddels een factor 10 vaker uitgegaan in Maastricht dan Eindhoven
* klampt zich klemvast aan Memoquote:Op zondag 30 januari 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Memo is jouw redding tot sociaal doen en visa-versa?
quote:
Ik zou 't zonder koffie niet reddenquote:Op zondag 30 januari 2011 08:21 schreef freecell het volgende:
Red ik niet denk ik
Ik heb ook nog wel ergens filterkoffie, maar om nu voor mezelf een hele pot te zetten is ook niet wat.
Thee dan maar?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:21 schreef freecell het volgende:
Red ik niet denk ik
Ik heb ook nog wel ergens filterkoffie, maar om nu voor mezelf een hele pot te zetten is ook niet wat.
jeuk?quote:Op zondag 30 januari 2011 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm.....moet zometeen weer krabben denk ik
ik drink in het weekend eigenljk nooit koffie..Veel te lui om voor mezelf te zetten...quote:Op zondag 30 januari 2011 08:22 schreef kaasplankje het volgende:
Morning!
[..]
Ik zou 't zonder koffie niet redden
Vervelend dat een feestje zo uit de hand loopt (en zeker omdat je het van te voren al aan zag komen wellicht).quote:Op zondag 30 januari 2011 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Tezz!
goedemorgen! nou met mn brakke kop voor de tv; zie ik een rotwedstrijd... kan die Djokovic niet ff wat minder gaan spelen ofzo![]()
overigens was het publiek gisteravond zo vervelend dat de lieve jongens van de tour ons van het podium haalden en naar huis stuurden. Golfer; we kunnen niet zeggen tegen een klant die boekt; 'nee, bij jou willen we niet'. tis gewoon een cafe-restaurant maar dat het boerse publiek echt vreselijk dronken zou worden (waarvan de helft onder de 16 denk) en vervelend zou doen weet ook niemand van tevoren. dus we zien gisteravond gewoon als werk ipv hobby
haha alweer teveel gezopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vervelend dat een feestje zo uit de hand loopt (en zeker omdat je het van te voren al aan zag komen wellicht).
Mijn hoofd is ook brak. Gisteren een bruiloft gehad, pfff........
ik hoop niet dat het de laatste set isquote:Op zondag 30 januari 2011 12:03 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Op tijd wakker om nog de laatste set een beetje te kijken
En wat vervelend FFT!voor Vos
Nee okequote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het de laatste set is
Ik ben voor DJokoquote:Op zondag 30 januari 2011 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop niet dat het de laatste set is
Nee, dat komt pas goed opzetten als we backstage staan te wachten tot we het podium opmoeten rond een uurtje of 21 gok ikquote:
Ik ben elke keer weer jaloers op het badquote:Op zondag 30 januari 2011 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat komt pas goed opzetten als we backstage staan te wachten tot we het podium opmoeten rond een uurtje of 21 gok ik
Ik wil er een relaxte middag van maken... zometeen ff golfers haar knippen, dan lekker in bad met VK magazine, verder in mijn boek en dan om kwart voor 5 naar de soundcheck.
Jaaaaaaaaaa, maar dan vergeet ik het, of ben je al weg, of zo...quote:Op zondag 30 januari 2011 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Tnx Lie, maar het duurt nog zo langggggggggg
Haha ik had een bruiloft. En toen ik klaar was met mijn cateringklus aldaar gleed de rode wijn zoooo gladjes naar binnen dat ik vanmorgen een beetje hoofdpijn had....quote:Op zondag 30 januari 2011 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha alweer teveel gezopen?
zat je toevallig in Ruurlo?
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:29 schreef Bluezz het volgende:
Ok dan![]()
Je mag hier wel een keertje komen badderen hoor
Steer, jij ouwe ENFJquote:
Ja! Heb hem toevallig net weer aangeslingerd. Mijn hele keuken zat onder de havervlokken en mijn dochter zwaaide ook nog eens met haar lepel dolce de leche op en neer dus alles plakte. Bah.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Is bij jullie de vaatwasser ook zo gauw vol
meestal draait hij 6 keer per week schat ik zo. En dat met een enorme vaatwasser.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Is bij jullie de vaatwasser ook zo gauw vol
Ja, m'n stage, ook een soort werkquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Lekker dat je op de fiets naar je werk (?)kan Lie, is dat dat nieuwe gemeentehuis wat je wel eens hebt laten zien?
Oh dus bij jullie ook om de dag ong. hier ook en soms elke dag... met zijn 2tjes
Wat hebben we toch enorm veel afgewassen vroegah dan
Gelukkig was het slobberwhisky, die is er voor bedoeldquote:Op zondag 30 januari 2011 12:59 schreef golfer het volgende:
Fles whisky is half leeg en was nog aan het begin van de avond vol.
Ik begrijp mijn wattige gevoel een beetje nu.![]()
Dat scheelt echt veel zegquote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef LieLie het volgende:
Ja, m'n stage, ook een soort werkEn eerst naar het oude gemeentehuis, maar die staat er vlak naast, en in april gaan we ongeveer verhuizen. In mei is de officiële opening die ik ook mede mag organiseren
En echt ideaal, 't is een kwartiertje fietsen, in plaats van 2 tot 2,5 uur in trein/bus/bus!
Ja, als je uit gaat van 5 dagen per week win ik er zo'n 22 uur meequote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat scheelt echt veel zeg
Ik heb ook nog 3 jaar lang van Bloemendaal naar Utrecht gereisd met de trein voor mijn werk, was ik zonder vertragingen van kwart voor 7 sochtends tot 7 uur savonds onderweg & aan het werk
Nu ben ik in een half uur van deur tot deur met de trein en als ik met mooi weer ga fietsen 10 minuutjes van werk tot de pont en 20 minuten van pont tot huis.
Auto is 20 minuten.
Dat was echt soms zo klote ja, met donker weg en thuiskomen in het donker... maar gelukkig heeft het 'maar' 3 jaar geduurd eer ik deze baan in de buurt had gevonden.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:08 schreef LieLie het volgende:
Ja, als je uit gaat van 5 dagen per week win ik er zo'n 22 uur mee
En 7 tot 7 zijn ook dagen van niks zeg, zeker in de winter.
Geen hulp bij nodig gehad dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Naja, vacatures zo nog even bekijken. CV heb ik geupdate
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Hai Bluezz
Jammer FFT... niet zo'n interessante finale dus?
oh das zeker heel voedzaam! Ik ga volgend feestje jouw knakworstjes en hamkaastaart proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha ik had een bruiloft. En toen ik klaar was met mijn cateringklus aldaar gleed de rode wijn zoooo gladjes naar binnen dat ik vanmorgen een beetje hoofdpijn had....
Zojuist maar even een flink voedzame lunch gemaakt (yoghurt, muesli, fruit, gebrande noten en dolce de leche).
Mag ik zeggen dat ik je een beetje dom vind als je G. met zijn expertise niet mee laat denken. Of ga je dat nog doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoop dat ie goed is, weet niet hoor
Domme mensen bestaan niet, we zijn allemaal even intelligent en kunnen allemaal naar de universiteit. Ook FF.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je een beetje dom vind als je G. met zijn expertise niet mee laat denken. Of ga je dat nog doen?
ik had ooit dezelfde mening tot ik een schoonzus kreeg.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Domme mensen bestaan niet, we zijn allemaal even intelligent en kunnen allemaal naar de universiteit. Ook FF.
Bij die knakworstjes moet je wel een stukje ontbijtspek en een likje mosterd meerollen, anders is het wat flauw....... Succes!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh das zeker heel voedzaam! Ik ga volgend feestje jouw knakworstjes en hamkaastaart proberen
Flauwquote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Domme mensen bestaan niet, we zijn allemaal even intelligent en kunnen allemaal naar de universiteit. Ook FF.
Dat heb ik net ook zitten doen! Bente krijgt binnenkort haar Eerste Communie, maken we ook maar weer een feestje van he! En inderdaad: adressenschrijven met een kater (in mijn geval) is niet zo slim...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weer een berg enveloppen geschreven, wat een klotewerk toch. Maak echt bij ieder adres wel een fout lijkt wel, gebrek aan concentratie![]()
Maar goed, grootste bulk is dan ook weg.
Ben je voor die beurs bezig?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, weer een berg enveloppen geschreven, wat een klotewerk toch. Maak echt bij ieder adres wel een fout lijkt wel, gebrek aan concentratie![]()
Maar goed, grootste bulk is dan ook weg.
garpje. ?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die kans lijkt me vrij geringquote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Doet SOL eigenlijk ook weer mee, of is die uit beeld?
denk niet dat SOL nog wil (mag) komen na ze me voor domme koe heeft uitgemaaktquote:Op zondag 30 januari 2011 13:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ben je voor die beurs bezig?
Doet SOL eigenlijk ook weer mee, of is die uit beeld?
Nou, je mag me best dom noemen hoor, heb ik niet zo veel moeite meequote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik je nu voor een slimme koe uitmaak, mag ik dan wel komen ?.
Aha. Nee, dan zou ik daar ook geen trek meer in hebben nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
denk niet dat SOL nog wil (mag) komen na ze me voor domme koe heeft uitgemaakt![]()
![]()
Maar ja, ben voor de beurs in de weer. Morgen ochtend weer een berg promotiemateriaal op de bus doen..
Neuh.. niet bepaald. We werken louter met vrijwilligers en de belangrijkste eis is: gezond verstand, betrouwbaarheid en een gezellig/leuk karakterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aha. Nee, dan zou ik daar ook geen trek meer in hebben nee.
Kamasutra.quote:
We proberen te laten zien dat Kamasutra ook laagdrempelig en gewoon leuk kan zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kamasutra.
Sun en TAV zijn daar heel enthousiast over.
Dan val ik ook afquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Neuh.. niet bepaald. We werken louter met vrijwilligers en de belangrijkste eis is: gezond verstand, betrouwbaarheid en een gezellig/leuk karakter![]()
Wat een wereldreisquote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
Goed, weer offline. Mag nu een uurtje lopen en wachten op een fokking veerboot om op mijn eindbestemming te komen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Duderella het volgende:
Kamasutra.
Een mooi streven dat getuigt van een grote passie en gedrevenheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We proberen te laten zien dat Kamasutra ook laagdrempelig en gewoon leuk kan zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Duderella het volgende:
Een mooi streven dat getuigt van een grote passie en gedrevenheid.
Goed dat er mensen zijn zoals jullie, die erotiek toegankelijk willen maken voor tokkies.
Achterop, dat ziet hij toch niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan val ik ook af![]()
Ik schrok me net kapot, ik scheer golfers haar altijd heel kort achter en opzij en ik knip de rest.
Maar we hebben een nieuwe draadloze tondeuse, opzetstuk op dezelfde afstand als die oude gedaan, scheer ik dus een hele baan bijna helemaal weg achterop![]()
![]()
![]()
ik heb het kunnen verdoezelen door achterop het verder over de kam te scheren zonder opzetstuk maar ik stond helemaal te trillen van schrik
Tokkies en de minder valide medemens, want ook daar ligt nog een groot aantal taboes en vooroordelen als het om Kamasutra gaat. Ook als je niet ondersteboven aan een tak kunt hangen blijven er nog genoeg interessante mogelijkheden over.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een mooi streven dat getuigt van een grote passie en gedrevenheid.
Goed dat er mensen zijn zoals jullie, die erotiek toegankelijk willen maken voor tokkies.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tokkies en de minder valide medemens, want ook daar ligt nog een groot aantal taboes en vooroordelen als het om Kamasutra gaat. Ook als je niet ondersteboven aan een tak kunt hangen blijven er nog genoeg interessante mogelijkheden over.
Dat is dan ook precies mijn belangrijkste bijdrage aan het festijnquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij kan echt zo de folder schrijven!
pardon? wat is dit nou weer?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik je een beetje dom vind als je G. met zijn expertise niet mee laat denken. Of ga je dat nog doen?
Dat moet ze natuurlijk helemaal zelf weten of ze daar gebruik van wil maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TAV74 het volgende:
FFT, als je twijfelt en er behoefte aan hebt stuur dan die CV maar gewoon even op naar mij dan kijk ik nog even naar wat mogelijke verbeterpunten.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
hoop dat ie goed is, weet niet hoor
dat wilde ik vragenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet ze natuurlijk helemaal zelf weten of ze daar gebruik van wil maken.
[..]
FFT, als je twijfelt en er behoefte aan hebt stuur dan die CV maar gewoon even op naar mij dan kijk ik nog even naar wat mogelijke verbeterpunten.
jaa ik had je recept gelezenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij die knakworstjes moet je wel een stukje ontbijtspek en een likje mosterd meerollen, anders is het wat flauw....... Succes!
Ga je hier nu verontwaardigd over doen ja?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pardon? wat is dit nou weer?
ik vind het hartstikke tof van Golfer dat hij het aanbiedt en had hem gepm'd voor een afspraak. op de dag dat jullie een meet hadden in Delft heb ik dat cv aangepast.
hahahah Bluezz!!! gelukkig goedgekomen en het groeit weer gauw bijquote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan val ik ook af![]()
Ik schrok me net kapot, ik scheer golfers haar altijd heel kort achter en opzij en ik knip de rest.
Maar we hebben een nieuwe draadloze tondeuse, opzetstuk op dezelfde afstand als die oude gedaan, scheer ik dus een hele baan bijna helemaal weg achterop![]()
![]()
![]()
ik heb het kunnen verdoezelen door achterop het verder over de kam te scheren zonder opzetstuk maar ik stond helemaal te trillen van schrik
ja was nogal een vooroordeel van jequote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga je hier nu verontwaardigd over doen ja?
Oh ja, goed punt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja was nogal een vooroordeel van je
en al zou ik het uit mezelf doen; wat dan nog? misschien had ik Golfer nooit gekend net als veel mensen die niet iemand kennen die daar veel verstand van heeft. die moeten het ook zelf doen
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt.
Succes er maar mee verder.
doe niet zo maf..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt.
Succes er maar mee verder.
Ik ben niet boos, ik ga hier gewoon echt niet serieus over discussiëren.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe niet zo maf..
ga je ff boos worden om iets wat je niet eens weet of ik dat wel of niet heb gedaan
quote:Mag ik zeggen dat ik je een beetje dom vind als je G. met zijn expertise niet mee laat denken. Of ga je dat nog doen?
begin er dan ook niet over. ik vind het ook dom om over te 'discussieren', alleen die uitleg al van me hoefde ik niet eens te maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ga hier gewoon echt niet serieus over discussiëren.
Hi Krak!!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben benieuwd wat voor week het wordt, mijn planning ligt nu al overhoop.
Ja, want iedereen hier is tegen jequote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
begin er dan ook niet over. ik vind het ook dom om over te 'discussieren', alleen die uitleg al van me hoefde ik niet eens te maken.
als ik nu zeg dat ik een domme koe ben, zijn we dan allemaal tevreden?
Oh dat had ik nog niet meegerekend. Ze zou komen, maar ze kwam niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi Krak!!
hoe was het bij SOL? of was je daar nog niet geweest?
niet afgezegd ook?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet meegerekend. Ze zou komen, maar ze kwam niet.
Nee, nog niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog wel later contact gehad dan met haar?
nou lekker dan. weet niet precies hoe en wat en of de afspraak echt stond maar gewoon jou laten zitten....quote:
Ik kijk naar eigen club.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef TAV74 het volgende:
Wel een dilemma, je eigen clubje kijken of toch kijken of Feyenoord zichzelf nog dieper in de nesten werkt tegen Twente....
Ik ga me er niet druk om maken, dat verandert niks.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou lekker dan. weet niet precies hoe en wat en of de afspraak echt stond maar gewoon jou laten zitten....
Same here, 0-1 was een mooie assist van Leonardoquote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk naar eigen club.
Eigen volk eerst....je weetz!
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
naar Wageningen, verjaardag vieren
gelijk inquote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken, dat verandert niks.
Ahh kijk dat heb ik nou nooit gewetenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kamasutra.
Have fun!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
naar Wageningen, verjaardag vieren
Goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |