Een DJ die verschillende plaatjes door elkaar gooit en er 1 van maakt.quote:
Ik nietquote:
Ah. Niet geheel mijn smaak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Een DJ die verschillende plaatjes door elkaar gooit en er 1 van maakt.
Voorbeeld:
http://members.quicknet.n(...)t_-_this_is_ymca.mp3
Krijg je geinig feestmuziek van dus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een DJ die verschillende plaatjes door elkaar gooit en er 1 van maakt.
Voorbeeld:
http://members.quicknet.n(...)t_-_this_is_ymca.mp3
Krijg je geinig feestmuziek van dus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah. Niet geheel mijn smaak. Ik ben echt oud.
Die mis ik echt niet.quote:
Moet toch eerst leren tellen en rekenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef borisz het volgende:
Die mis ik echt niet.. Gaan geruchten dat JP wel eens de opvolger van Nout Wellink kan worden als president van de DNB.
Nee nou dit is maar een voorbeeld. Zijn mash-ups zijn net zo divers als muziek divers isquote:
Ik moest al aan je denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Chirurgen luiden noodklok over prothesen
Verbaast me niet![]()
Ik denk ook altijd eventjes aan jou als ik langs de cardio poli loopquote:
Weer thuis na dat harde fietsen?quote:
Jep! Iets minder hard dan vanochtend, had nu geen haastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer thuis na dat harde fietsen?
Hier lekker garnalensoepje en een paar boterhammetjes met hummus als lunch
Ga dan die kippenvleugeltjes ook lekker zelf kruiden en friturenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
Uit blik koken
Echte bikkels pureren en condenseren hun tomaten zelf.
Ik ben geen voedselpuristquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga dan die kippenvleugeltjes ook lekker zelf kruiden en frituren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk ook altijd eventjes aan jou als ik langs de cardio poli loop![]()
![]()
Die is wel heel blits Bluezz!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben die ook zo'n mooie nieuwe shiny (ultrakleine) balie
![]()
(de dokter speelde even voor patient)
Alles glimt en we hebben redelijk ruimte achter de balie met allerlei vakjes en 2 kasjes met lades op wieltjes, 2 telefoons en 2 pc's/stickerprinter maar van buiten ziet het er strak uitquote:
Dat dusquote:
Werkt het ook handig denk je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles glimt en we hebben redelijk ruimte achter de balie met allerlei vakjes en 2 kasjes met lades op wieltjes, 2 telefoons en 2 pc's/stickerprinter maar van buiten ziet het er strak uit
Er blijft een groot probleem op het moment dat we met zijn 3tjes aan de balie zouden moeten zitten, er zijn maar 2 werkplekkenquote:
Handigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er blijft een groot probleem op het moment dat we met zijn 3tjes aan de balie zouden moeten zitten, er zijn maar 2 werkplekkenAchter ons is het secretariaatsgedeelte met 4 werkplekken waar we ook afwisselend zitten natuurlijk... maar blijft een feit dat als er niemand vrij is 1 plek te weinig is
Verder is het afwachten hoe het gaat lopen, ik ben nu vrij tot donderdag, das lekker
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Blitse balie Bluezz![]()
Toetje voor vanaaf gaat niet door.. niet aan gedacht dat perziken nu natuurlijk helemaal niet verkrijgbaar zijnsnugger.. Dus het worden stoofpeertjes met wat bosvruchtensorbet. Ook lekker
Oe! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Maandag eten we trouwens curry en kikkererwtensalade
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:29 schreef LieLie het volgende:
Hier staat chipotle-stoof op, die in zelfgemaakte tortillas terecht moet komen, met wat zure room, guacamole en kaas.
Ik zie ene goeie reden om iemand een dag betaald vrij te gevenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er blijft een groot probleem op het moment dat we met zijn 3tjes aan de balie zouden moeten zitten, er zijn maar 2 werkplekkenAchter ons is het secretariaatsgedeelte met 4 werkplekken waar we ook afwisselend zitten natuurlijk... maar blijft een feit dat als er niemand vrij is 1 plek te weinig is
Verder is het afwachten hoe het gaat lopen, ik ben nu vrij tot donderdag, das lekker
FFt ik fiets niet in de gymquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je nog niet genoeg gefietst dan?
Ik ben daar ook heel slecht in hoor, eten in het seizoen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Toetje voor vanaaf gaat niet door.. niet aan gedacht dat perziken nu natuurlijk helemaal niet verkrijgbaar zijnsnugger.. Dus het worden stoofpeertjes met wat bosvruchtensorbet. Ook lekker
Ja, ik vergeet daar ook gewoon aan te denken. En tegenwoordig zijn we zo verwend met alles uit verre landen zodat het jaarrond verkrijgbaar is.. Ik weet van sommige groentes bijvoorbeeld niet eens meer uit wel seizoen het komt. Alleen wat overduidelijk winter of lente is (of wat mijn schoonouders in de tuin hebben dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heel slecht in hoor, eten in het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |