Goedemorgen meneer eendquote:
Van Garbage heb ik een paar albums nog origineel, kan wel weer eens wat downloaden, goed ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een heel album van Garbage op cd... Version 2.0... en de rest op mp3.
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WoehoetMorgen dus even m'n shirt met het beste decolleté uitzoeken
Of neem je laptop/USB-stick mee volgende weekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer eend
[..]
Van Garbage heb ik een paar albums nog origineel, kan wel weer eens wat downloaden, goed idee
Ik trouw met iedereenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow, gingen we trouwen dan?![]()
En dat alcohol drinken doe ik ook, maar ik bedoel meer andere drugs.
Wanneer was jij ook alweer in NL?quote:
Marijkes tieten zijn onder welke omstandigheden dan ook niet te versmadenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post er even foto's van, wij beoordelen wel even.
Over 2 wekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer in NL?![]()
Downloaden gaat snellerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of neem je laptop/USB-stick mee volgende week.
Slet!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trouw met iedereenIk ben zo gemakkelijk
Ik houd ook niet van drugs hoor. Vroeger wel eens een jointje gerookt, maar is niet mijn ding
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijkes tieten zijn onder welke omstandigheden dan ook niet te versmaden
quote:
Een vrouw heb je nooit helemaal voor je alleenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Slet!!En ik maar denken dat ik je voor mij alleen had.
![]()
Ik heb nog helemaal nooit gerookt.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren jonguh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Slet!!En ik maar denken dat ik je voor mij alleen had.
![]()
Ik heb nog helemaal nooit gerookt.
Een week te laatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer was jij ook alweer in NL?![]()
Maak jij even foto's dan, dan kan ik dat zelf even beoordelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |