ik denk dat ik morgen gewoon even gaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
ben vandaag nog vrij moet iets doen voor de meden mens:)
doe het met alle plezier:)
Ja, dus jij bent erger dan ikquote:
Ik last ons huwelijk wel afquote:
Lekker duidelijk ook allemaalquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen gewoon even ga
Zo ben ik soms of heel vaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ook allemaal
Wel het slimste om er gewoon op af te stappen waarschijnlijk zondags ook geen receptie aanwezig dus krijg je voor 99% zeker iemand van het korps direct te spreken:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen gewoon even ga
quote:
Ik ben ook brandweermanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Brandweermannen kijken
Garbage!quote:
Jaaaaaa! Die in Zwolle zijn echt vet lekker manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik mee
Brandweermannen kijken
Ik heb een heel album van Garbage op cd... Version 2.0... en de rest op mp3quote:
Oh really?quote:
Woehoetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Die in Zwolle zijn echt vet lekker man![]()
![]()
Ow, gingen we trouwen dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik last ons huwelijk wel afIk drink soms alcohol en vaak koffie
Ik ga gewoon met mijn neus tegen het glas staan en heeeeeeeeeeeeeeel blij en smekend kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Wel het slimste om er gewoon op af te stappen waarschijnlijk zondags ook geen receptie aanwezig dus krijg je voor 99% zeker iemand van het korps direct te spreken:)
Ik hoop dat het je lukt!
wil je het mij wel even laten weten via een pm:)
dan lees ik het wel op het werk moet zelf namelijk werken morgen dus kijk niet in het topic waarschijnlijk.
zou helemaal top zijn voor de kleine man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |