Ja, schandalig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:32 schreef Daniel1976 het volgende:
bla bla bla criminelen bla bla bla criminelen bla bla bla
dit ongeveer
Nog 48 doodmakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie net op al jazeera dat er 53 doden zijn...
Gister zeiden ze 5 doden... Hoe kan dat?
na 22.00 kwamen er al snel updates over meer doden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Legers richten zich doorgaans op hetgeen buiten de grenzen gebeurt, ze verdedigen het land tegen externe invloeden. De politie is gericht op de burger.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:34 schreef t-8one het volgende:
Waarom is het leger in deze situatie neutraler dan de politie? En wordt er zelfs een beetje van het leger verwacht (o.a. door de egyptenaren) dat het leger de kant van de bevolking kiest?
Het leger krijgt toch betaald door dezelfde partij als de politie?
Geen minister, geen orders, iedereen doet maar watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer af te vragen wat die politie nou denkt en doet. Volgens mij is de politie op dit moment gevaarlijker voor het volk dan het leger...
Heb je de beelden gezien? Probeer maar echte getallen te hebben in zo'n chaos.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Al-Jazeera: Protesters capture police persons stealing items from National museum and deliver them to the army forces. #jan25quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Het enige waar ik ze voor prijs is het cordon om het egyptisch museum.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
Al-Jazeera: Protesters capture police persons stealing items from National museum and deliver them to the army forces. #jan25
Wat!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
Al-Jazeera: Protesters capture police persons stealing items from National museum and deliver them to the army forces. #jan25
Dat waren officiële cijfers van de regering gisteren. Dus niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
Gaat prima. Oma is erg boos dat Mubarak nog steeds niet weg is en mijn neef gaat zo weer demonsteren in Alexandrië. Hoop dat het goed gaat.quote:
WTF!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat!
Politie steelt nu objecten uit het museum?!
Dat doen ze zodat ze de demonstranten de schuld kunnen geven. Gebeurde ook in Tunesië.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat!
Politie steelt nu objecten uit het museum?!
Maar wel weer mooi dat de demonstanten ze oppakken en overleveren aan het leger.quote:
misschien brengen ze die dingen in veiligheid??/ ja kan toch en dat daar niet eerder aan gedacht is.quote:
En waar brengen ze het dan naar toe? Dit is allemaal eigen gewin, niks minder...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien brengen ze die dingen in veiligheid??/ ja kan toch en dat daar niet eerder aan gedacht is.
Vertrouw de politie daar voor geen cent.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien brengen ze die dingen in veiligheid??/ ja kan toch en dat daar niet eerder aan gedacht is.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat ze de demonstranten de schuld kunnen geven. Gebeurde ook in Tunesië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |