abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92093591
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

nog zo'n onwetende :N
Ik wil het graag weten! Dus laat eens zien waar die informatie vandaan komt.
pi_92093908
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom niet onverwachts ? Dus iedere Nederlander die in dat land iets zegt dat de regering niet bevalt wordt opgehangen ?

:P
Nee, maar als je publiekelijk een vuist durft te maken tegen de machthebbers dan loop je nou eenmaal de kans dat ze je te grazen nemen. Dat hoeft niet in alle gevallen te gebeuren maar ik denk dat mevrouw Bahrami wel degelijk op de hoogte was van de risico's. En als ze zo'n afloop had willen uitsluiten had ze niet een grote mond moeten hebben tegen 'de baas'.
Conscience do cost.
  zondag 30 januari 2011 @ 20:25:21 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_92094128
Goed punt, hetzelfde gold natuurlijk voor Theo van Gogh en nu Geert Wilders. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 30 januari 2011 @ 20:34:58 #154
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_92094804
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik wil het graag weten! Dus laat eens zien waar die informatie vandaan komt.
uit een beschrijving van haar leven, een kennis van haar die ook danseres was vertelde dat ze nooit alcohol gebruikte en ook niets met drugs had.

Maar ja als je risico's neemt in gevaarlijke landen dan kan het fout aflopen
Maar men zegt dat Iran vooral Nederland wilde irriteren, als klein landje zijnde met veel kritiek op Iran en een grote Fan van de USA
.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_92094959
Het Iraanse volk heeft destijds zelf gekozen voor een islamitisch bestuur. Dat hebben ze nu, en dat zal niet voor iedereen een pretje zijn. ik zou zelf ook maken dat ik wegkwam en nooit meer teruggaan, gezien de brede steun onder de bevolking voor dat regerende tuig.
pi_92097040
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:37 schreef stekelzwijn het volgende:
Het Iraanse volk heeft destijds zelf gekozen voor een islamitisch bestuur. Dat hebben ze nu, en dat zal niet voor iedereen een pretje zijn. ik zou zelf ook maken dat ik wegkwam en nooit meer teruggaan, gezien de brede steun onder de bevolking voor dat regerende tuig.
Die brede steun valt wel mee hoor heb ik het idee.
pi_92097164
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Die brede steun valt wel mee hoor heb ik het idee.
ik hoop oprecht dat ik het mis heb
pi_92102021
Ik ken deze man niet.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:34:42 #159
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_92104615
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef tong80 het volgende:
Het ministerie van Buitenlandse Zaken
van Iran heeft de Nederlandse
ambassadeur op het matje geroepen.Hem
is verteld hoe Iran omgaat met
drugshandelaars en waarom er nooit een
tweede rechtszaak is geweest tegen de
Iraans-Nederlandse Zahra Bahrami.

Gisteren werd bekend dat Zahra Bahrami
is geëxecuteerd.Volgens Iran mag de
executie geen invloed hebben op de
relatie tussen Iran en Nederland.

Minister Rosenthal van Buitenlandse
Zaken heeft gisteren alle ambtelijke
contacten met Iran bevoren en hij raadt
Nederlanders met een Iraans paspoort af
om naar dat land te gaan.

:P
OH NOES
straks raken we nog in oorlog met Iran. ;(
Ik ga maar vast een noodpakket aanschaffen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 31 januari 2011 @ 01:51:25 #160
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92110810
Wat is het draagvlak onder de bevolking van Iran voor de sharia en de lutsers die daar de macht hebben?

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat Iran een Nederlandse burger executeert n.a.v. een schijnproces. Maar je doet er niks aan. Verschrikkelijk gewoon. Een groter onrecht bestaat niet.

Bah. :r
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_92111030
Tsja, het is gewoon een vreselijk eng land met hele enge mensen, maar er valt inderdaad niks aan te doen. Betrekkingen bevriezen raak je ze echt niet mee, en nu krijg je ook dat gezever dat de ambassadeur op het matje geroepen word nadat eerst die van hen op een Nederlands matje moest verschijnen. Het zijn net een stel kleine kinderen die hun knikkers zijn afgepakt soms.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_92115706
De steun voor dat regime is echt NIET groot. Iran is een prachtig land met hele vriendelijke inwoners maar is gewoon verneukt door religieuze fundi's. Diep triest :r
pi_92117145
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 02:11 schreef Hathor het volgende:
Tsja, het is gewoon een vreselijk eng land met hele enge mensen, maar er valt inderdaad niks aan te doen. Betrekkingen bevriezen raak je ze echt niet mee, en nu krijg je ook dat gezever dat de ambassadeur op het matje geroepen word nadat eerst die van hen op een Nederlands matje moest verschijnen. Het zijn net een stel kleine kinderen die hun knikkers zijn afgepakt soms.
of dat iran om elk wissewasje om toestemming moet vragen, :{ , daar raak je Iran echt niet mee
pi_92117686
Bovendien zullen zij misschien nu ook de Nederlandse ambassadeur voor elke uitspraak van Geert op het matje gaan roepen. Zo'n kinderachtig spelletje wordt er dan over en weer gecreëerd.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:41:13 #166
154052 RobertVH
I am your father
pi_92122672
quote:
Op 6 december 2010 verklaarde de advocaat van Bahrami in NRC Handelsblad dat de Nederlandse staat niets doet voor Bahrami:

Bahramis advocaat zegt dat geen enkele Nederlandse vertegenwoordiger met haar of de rechtbank contact heeft opgenomen. Niemand vraagt hoe het gaat, er is geen enkele druk op de rechters, zegt ze. Ik zou verwachten dat de Nederlandse staat meer om zijn burgers zou geven. Ze zouden ten minste kunnen laten zien dat de zaak hun aan het hart gaat.
quote:
Maar sinds de komst van het kabinet-Rutte, waarbij Uri Rosenthal als minister van Buitenlandse Zaken aantrad, lijkt Nederland verscheidene kansen te hebben laten schieten om Bahramis zaak bij de Iraanse autoriteiten te bepleiten. Zo zegden de Nederlandse autoriteiten, onder druk van Iraanse actievoerders in Nederland, op het laatste moment twee belangrijke bezoeken uit Iran af: een onderminister en het hoofd van de Iraanse staatstelevisie konden hun vlucht annuleren. Vorige week zou de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Mottaki Nederland bezoeken voor een internationale bijeenkomst in Den Haag. Daar zou ook een ontmoeting plaatsvinden met Rosenthal. Maar nadat eind november het Centrum Informatie en Documentatie over Israël (CIDI) had geprotesteerd tegen deze geheime bijeenkomst, zegde Mottaki plotseling af. Mogelijk had Rosenthal ook al besloten af te zien van de ontmoeting maar zijn ministerie ontkent dat.
Ook wilde BuZa pas financieel helpen nadat er de doodstraf zou worden uitgesproken.

Misschien had Meneer Corronel iets meer zijn best moeten doen voor de veroordeling, mogelijk onderhandelen met Iran over uitlevering, ipv erna toneel te spelen en moord en brand te schreeuwen.

Officiële verklaring van Iran;
''She was also a member of an international drug trafficking organization. It is worth mentioning in this context that she has been travelling to various countries using three different Iranian, Dutch and Spanish passports with different personal information in each passport."

3 paspoorten met verschillende informatie, en ze woont in geen van de drie landen maar in Engeland. Hoeveel man heeft serieus 3 verschillende nationaliteiten...

Het leuke media plaatje van een onschuldige huismoeder die alleen haar dochter opzoekt klopt niet helemaal meer, niemand weet de details maar op een of andere manier is iedereen er van overtuigd dat Iran fout zit. :?
pi_92122761
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef RobertVH het volgende:
maar op een of andere manier is iedereen er van overtuigd dat Iran fout zit. :?
Het kan me niets schelen of ze schuldig is. Iran zit sowieso fout door z'n doodstraf.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 31 januari 2011 @ 15:43:00 #168
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92125181
Stel je voor je was haar dochter ;(
Sisco Certified
  maandag 31 januari 2011 @ 16:03:19 #169
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_92126149
Kan me hier totaal niet druk om maken. Deze vrouw zie ik niet als Nederlandse, ze woonde bovendien voor haar 'vakantie' al jaren in Engeland.
:-)
  maandag 31 januari 2011 @ 18:00:34 #170
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92131847
Het gaat sowieso niet over of de vrouw Nederlands was of niet, het gaat om de kanker regime in Iran. Wat maakt de nationaliteit nou uit, feit is dat deze vrouw onterecht een gruwelijke straf heeft gekregen.

Ook al heeft ze drugs gesmokkeld, alsnog is doodstraf veel te zwaar.
Sisco Certified
  maandag 31 januari 2011 @ 20:26:40 #171
104871 remlof
Europees federalist
pi_92140342
Onze rechtse regering heeft haar eerste slachtoffer gemaakt met haar rücksichtloze pro-VS en pro-Israël beleid. Te schandalig voor woorden :r
pi_92141234
quote:
Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
Onze rechtse regering heeft haar eerste slachtoffer gemaakt met haar rücksichtloze pro-VS en pro-Israël beleid. Te schandalig voor woorden :r
Ja, het zal Iran inderdaad boeien wat voor kabinet we hebben. :z

Nou, als Femke premier was had ze evengoed de strop gehad.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 31 januari 2011 @ 20:50:34 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_92142000
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, het zal Iran inderdaad boeien wat voor kabinet we hebben. :z

Nou, als Femke premier was had ze evengoed de strop gehad.
Dan had de minister van Buitenlandse Zaken gewoon een onderhoud met zijn Iraanse ambtsgenoot gehad begin december en was er wel alles op alles gezet om deze Nederlandse bij te staan.

Dat is nu niet gedaan, wat Rosenthal ook beweerd. Hij zou een motie van wantrouwen aan z'n broek moeten krijgen morgen, de schoft.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:55:30 #174
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_92142306
Remlof heeft wel gelijk, ik weet zeker dat door meer diplomatieke druk Bahrami gered had kunnen worden. Het is schandalig dat door laksheid een moeder van twee kinderen is opgehangen op basis van valse beschuldigingen.
pi_92142327
De sancties tegen Iran zijn er natuurlijk niet voor de lol, ik vind het wel verstandig dat die gehandhaafd worden. De politiek moet zich niet door individuele gevallen laten leiden. De enige schuldigen zijn die idioten in Iran.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')