dag stommertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:37 schreef Stokstaart het volgende:
Was die dicht
Nou toedelssssssss.... Enne Martinovibes... Bedankt weerSterkte de komende tijd als ik je niet meer spreek
Nu echt weg
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
stokstaat sorry wat ik net zei ik meende het niet echt niet zoek maar een lekker mokkel dat verdien je trusten
slaap lekker.. moet jij mij niet ook nog even lelijk noemen? dan hebben we het rijtje gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:39 schreef Martinovibes het volgende:
Thanx stokstaart we lullen nog wel als ik de Mic erbij heb !
Voordat ik eruitga draai ik eerst dat plaat van Robyn nog ff , vind ik gewoon mooi
Knetterkrankjorum Ook to de volgende keer
Quasimodo , vergeet je klokken niet........zo goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker.. moet jij mij niet ook nog even lelijk noemen? dan hebben we het rijtje gehad
Nu kan ik met een gerust hart slapen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:41 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Quasimodo , vergeet je klokken niet........zo goed
is niet meer goed te maken.. dit neem ik mee in mijn dromen vanmorgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
jij verdient ook een lekker mokkel
zo goed?
I just can't waaaaaaaaait.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maandags in de foute show van trolololo
ik zal nog eens vriendelijk tegen je zijn, gvd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is niet meer goed te maken.. dit neem ik mee in mijn dromen vanmorgen
sorry hoor hoef je niet gelijk zo boos te doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik zal nog eens vriendelijk tegen je zijn, gvd!jaja een afkorting van de keer
maar ik wilde stokstaat alleen een beter gevoel geven, het was niet mijn bedoeling om jou te kwetsen - eerlijk niet!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry hoor hoef je niet gelijk zo boos te doenmaar erg lief was je niet.. of wel?
vooruit dan maar.. tis dat ik zo lief benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
maar ik wilde stokstaat alleen een beter gevoel geven, het was niet mijn bedoeling om jou te kwetsen - eerlijk niet!!
zullen we de strijdbijl begraven?
Niks, maar muziek uit mijn jaar komt langs en natuurlijk reclame voor onzin radio en mijn show, in ieder geval dat had ik hem gemaild:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:09 schreef Beach het volgende:
Oh. Dat is best wel leuk.
Wat ga je precies doen?
Tuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel [ afbeelding ]
Bakkie pleur voor mevrouw Popje
mijn keel en neus zitten al 2 dagen dichtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmorgen
M'n ogen zitten nog een beetje dichtgeplakt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
huppelmuts heeft een cupje F
een amsterdams accent, haar benen worden klef
ja ga ik een keer vroeg naar bed en dan mis ik allesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat the fuck heb ik allemaal gemist gisteravond? Ik heb ook eens een keer een sociaal leven en meteen mis ik van alles verdomme
Heb jij hem ook gemist?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ga ik een keer vroeg naar bed en dan mis ik alles
wat is er allemaal gebeurt dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij hem ook gemist?
Dat doet me wel goed, gedeelde smart enz
Koelkast heeft een meesterlijke rap gerapt geloof ikquote:
ik doe het normaal ook echt nooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft een meesterlijke rap gerapt geloof ik![]()
Ik ga even nog meer teruglezen. Topics teruglezen doe ik normaal nooit, uitzondering nu
ikkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:43 schreef Franneh het volgende:
Mumford & Sons wie draait deze heerlijke muziek?
Ik ook niet en als graseter me geen pm had gestuurd had ik het ook niet gewetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef dragems het volgende:
[..]
ik doe het normaal ook echt nooit
wat is het toch een aardige koequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet en als graseter me geen pm had gestuurd had ik het ook niet geweten
Nou enormquote:
denk het niet maar heb nog 10 min voor koelkast er isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems? Heb je anouk met nobody's wife?
doe maar je stinktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik uit bed stappen en douchen... Of... Niet?
Omdraaien en verder slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik uit bed stappen en douchen... Of... Niet?
huh wezen stappen met eze?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
U2![]()
En ik kan hem niet harder zetten want Ezje slaapt nog.
Ik ga wel koffie zetten voor hem
lolquote:
We hadden een housewarming van een vriend. Maar die housewarming was in Purmerend. Dus ben ik bij Ez blijven slapenquote:
aaaah wat lief dat dat mochtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden een housewarming van een vriend. Maar die housewarming was in Purmerend. Dus ben ik bij Ez blijven slapen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij dit nummer moet ik elke keer aan Ben Saunders denken
ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
mag ik ookquote:
Oeh, dan ben je in de buurt van mij, als je nog in Purmerend bent natuurlijk. Zo'n 32 km van mij vandaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden een housewarming van een vriend. Maar die housewarming was in Purmerend. Dus ben ik bij Ez blijven slapen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Staat ie al online? Kan je de tekst even pmen/msnen?
Kusje
Ja daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
4 sec overtijdquote:
Die was zo bazigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gisteren heb ik je avond uitzending al gemist, moet ik zo ook weer weg.![]()
Mjah ben nog in purm. Ga over paar uur naar huis.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, dan ben je in de buurt van mij, als je nog in Purmerend bent natuurlijk. Zo'n 32 km van mij vandaan
Wrijf het er even inquote:
van watquote:
Het gaat om het proces, niet per sé het eindresultaat. Ik heb me stukgelachen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik hoorde een stukje rap op het einde.. maar heb niet alles kunnen volgen.
lol hier klonk het hoe het hoortquote:
ja dat heeft nu lekker veel zinquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan er vanavond niet bijzijn geloof ik.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
De rap was toch nog niet af![]()
Ik neem vanavond wel op, volgens mij moet ik voor rockiejj invallen 23-00 uur
sociaal leven is voor mietjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mooi want ik heb vanavond weer een sociaal leven
Omdat de rap dan af is en die moet wel in z'n geheel onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Maar vanavond neemt ie het wel op blijkbaar.
Ik ga vanavond comazuipen jongequote:
wat ga jij doen vanavond?quote:
Ik ben benieuwd dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat de rap dan af is en die moet wel in z'n geheel online![]()
Ik heb wel de Paulrap en Heloefrap, maar die hebben Paul en Heloef zelf ingerapt
Met de radio spelen en daarna met popje natuurlijk.quote:
goed zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vanavond comazuipen jonge
ja, ik heb het verknipt en op de beat gezetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha dit had ie toch gewoon voorgelezen?
Jazeker. Zit er nu van te genieten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Heb je nog koffie gekregen van huppel
Ik was te laat, hij was al uit bedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Heb je nog koffie gekregen van huppel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was te laat, hij was al uit bed
Dag strandje zet hem aan dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef Beach het volgende:
Ik heb de radio niet aan, ik mis nu zeker de leuke dingen
tiga jat van iedereen dus dat kanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Is het raar als ik bij dit nummer de hele tijd aan You gonna want me van ik geloof Tiga denk?
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Is het raar als ik bij dit nummer de hele tijd aan You gonna want me van ik geloof Tiga denk?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef Franneh het volgende:
Oke toch kutlied nu dus ik ben pleitos
Aju![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals Ez zou zeggen: Hupsje dit is uit jouw tijd
Is het ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoals Ez zou zeggen: Hupsje dit is uit jouw tijd
Uhuhquote:
die eerste toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Althans. Niet jouw jeugd natuurlijk, want toen was het nog oorlog
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jongen toen liepen er nog dino's rond, kroegen bestonden nog niet en de buurman probeerde het wiel uit te vinden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:De Perzische Golfoorlog van 1990-1991 (aanvankelijk Tweede Golfoorlog geheten omdat men de oorlog tussen Iran (Perzië) en Irak als Eerste Golfoorlog beschouwde
Mooie reddingquote:
Knetter was het telefoonnummer van de buurman vergeten. 3quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen toen liepen er nog dino's rond, kroegen bestonden nog niet en de buurman probeerde het wiel uit te vinden.
Toen bleek dat iemand die 3 heuvels verderop woonde dat al had gedaan
Niet dood gaan, dan kan ik geen grappen meer over je makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:37 schreef dragems het volgende:
ik ga echt ff kijken of ik de trap nog af kan
ja is goed Dr. koelkastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In bed liggen jij. Hele dag radio luisteren.
robotquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vraag je vrienden robot of hij sinaasappels voor je perst
en niet roken, ook geen menthol
jouw show of een show over je geboortejaar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn eigen show op KX Radio
Oh godquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de monsterhit nog niet gehoord koelkast
Kale kanoquote:
Timing jijquote:
Gewoon jij zegt mogguh en trololololololo deuntje in 8-bit op de radioquote:
Oh, ik luister nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon jij zegt mogguh en trololololololo deuntje in 8-bit op de radio
Ik had niet anders verwachtquote:
Dit is goede muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n vader zit hier achter
"Wat is dit?!"
quote:
De dikke lul bandquote:
Mijn vriendin heeft een tattoo van een schelp - aan de binnenkant van haar dijbeen. Als je je oor d'r tegenaan legt, ruik je de zee.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets met tattoo op binnenkant dijbeen van een schelp
Gewoon iets waar ik opeens aan moet denken
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo van een schelp - aan de binnenkant van haar dijbeen. Als je je oor d'r tegenaan legt, ruik je de zee.
Jaquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Goeiemorgen lieverdjens. Ik kom wel op een goed moment binnen, dit nummer
1 2 3 4 5 | Time: Sat Jan 29 06:17:42 2011 +0100 IP: 78.157.224.152 (RU/Russian Federation/-) Failures: 5 (sshd) Interval: 300 seconds Blocked: Permanent Block |
NAAR DE SCHUILBUNKERS!!1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:16 schreef Pizzalucht het volgende:
De russen vallen aan
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik ben ook een beetje verliefd op de stem van koelkast
Kutkind ben je ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Man, Hupsje was al moeder toen dit uitkwam.
Schop hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Dude volgens Ez is alles wat oud is uit mijn tijd![]()
Dat broekie is me al sinds gisteren aan het pesten, hard ook.
En ik ben zo lief voor hem he
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Man, Hupsje was al moeder toen dit uitkwam.
Dat probeert ze al de hele tijd. Ze doet zichzelf alleen meer pijn dan mijquote:
Weet je wat er gebeurd als ik dat doe?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat probeert ze al de hele tijd. Ze doet zichzelf alleen meer pijn dan mij
Laat maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat er gebeurd als ik dat doe?
Dan doe ik iets verkeerd waardoor ik verga van de pijn en Ez me staat uit te lachen, hard ook.
Het is dus echt geen afgesproken werk hequote:
Echt, ik denk dat onze moeders bezwangerd zijn door dezelfde melkboerquote:
quote:
Zo oud is Hupsje ook weer nietquote:
Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna een nummer uit de jaren '40, hups kent die nog wel van toen ze zwanger was.
Goedenmorgen. Ik moet vandaag echt PWS doen want ik loop 5 weken achter ofzoquote:
En ze is nu een kopje suiker komen halen bij me?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of het geile buurjongetje
Wellichtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ze is nu een kopje suiker komen halen bij me?
Ik nie snapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef Watertornado het volgende:
Huppel, dat is dus de reden waarom naaldhakken gedragen worden.
Buurman wat doet u nu?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ze is nu een kopje suiker komen halen bij me?
Weet je hoeveel pijn je kan veroorzaken met een goedgemikte hieltrap met een naaldhak?quote:
Is goed, lieven schatjen. Je klonk al wat minder enthusiast zoals normaal. Maar succes ermeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goedenmorgen. Ik moet vandaag echt PWS doen want ik loop 5 weken achter ofzoDus eerst nog geen spammen in dezen topikreeks. Misschien vanmiddag
Koffie drinkenquote:
Aww liefquote:
Mezelf kennende. Wil ik Ez dan trappen, maak ik een verkeerde beweging, zak ik door mn enkel, pleur ik op mn bek en staat Ez in zn broek te zeiken van het lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je hoeveel pijn je kan veroorzaken met een goedgemikte hieltrap met een naaldhak?
Lekker bakkie?quote:
Ja man ik dacht het is niet slim om hier met mijn gewoonlijke bombarie binnen te komen en dan gelijk weer weg te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is goed, lieven schatjen. Je klonk al wat minder enthusiast zoals normaal. Maar succes ermee
Prima.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja man ik dacht het is niet slim om hier met mijn gewoonlijke bombarie binnen te komen en dan gelijk weer weg te gaan
Ik zeg ProfielWerkStuk.quote:
quote:
Ow wij hadden zo'n mini RC helikoptertje en gingen daar de rotorbladen van vervangen met zelfgemaakte en kijken wat het met de liftkracht deedquote:
Jijquote:
Hakkuh uurtjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het prima. Ik wil wel tot 13u
Dan mogen jullie kiezen: 12:00-13:00 uur foute muziek of hakkuh uurtje live in the mix
doe dan maar foute muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Dan mogen jullie kiezen: 12:00-13:00 uur foute muziek of hakkuh uurtje live in the mix
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ongesteld met een omgekeerde M ?
Stnk dus (stuk met een omgekeerde u)
Foute muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Foute muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Arme Ezpapaquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ongesteld met een omgekeerde M ?
Stnk dus (stuk met een omgekeerde u)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |