Land of Down under uit mijn hoofd, komt uit 1983 soberzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:54 schreef qltel het volgende:
Goed muziekjaar!
Dat heeft hij voor mij ook al een keer gedaan, paar jaar geleden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Land of Down under uit mijn hoofd, komt uit 1983 soberzo
Eigenlijk moet je met zo een hoofd op de tv,alles van jou straalt "ik heb er zin in" en "brabantse nachten zijn lang "quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ afbeelding ]
KX radio draait van 12 tot 14 uur alleen maar muziek uit mijn geboortejaar (1983) omdat ik morgen jarig ben. Presentatie: Ewald van Liempt. Luisteren dus: http://kxradio.nl/
Ik ben dat niet hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef rubje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je met zo een hoofd op de tv,alles van jou straalt "ik heb er zin in" en "brabantse nachten zijn lang "![]()
succes kerel!
Bijna 30quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Ragboer het volgende:
30 januari 1983... 28 jaar, ouwe bok. Met een been al in je graf.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
je eigen showHet blijft de show van van Liempt hoor
Spijtig dat Sony en EMI inmiddels de meeste videos alweer verwijderd hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:38 schreef qltel het volgende:
Deze trouwens ook ():
Om er maar een paar te noemen..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
je eigen showHet blijft de show van van Liempt hoor
Hm, ik kan ze allemaal bekijken. Maar wellicht zijn ze in Nederland geblokkeerd, ik woon in het buitenland.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:51 schreef funrider het volgende:
[..]
Spijtig dat Sony en EMI inmiddels de meeste videos alweer verwijderd hebbenIk dacht dat er al de nodige deals tussen YouTube en de platenmaatschappijen waren afgesloten en dat ze ook verdienen aan die video's door reclame die erbij staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |