dag stommertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:37 schreef Stokstaart het volgende:
Was die dicht
Nou toedelssssssss.... Enne Martinovibes... Bedankt weerSterkte de komende tijd als ik je niet meer spreek
Nu echt weg
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
stokstaat sorry wat ik net zei ik meende het niet echt niet zoek maar een lekker mokkel dat verdien je trusten
slaap lekker.. moet jij mij niet ook nog even lelijk noemen? dan hebben we het rijtje gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:39 schreef Martinovibes het volgende:
Thanx stokstaart we lullen nog wel als ik de Mic erbij heb !
Voordat ik eruitga draai ik eerst dat plaat van Robyn nog ff , vind ik gewoon mooi
Knetterkrankjorum Ook to de volgende keer
Quasimodo , vergeet je klokken niet........zo goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker.. moet jij mij niet ook nog even lelijk noemen? dan hebben we het rijtje gehad
Nu kan ik met een gerust hart slapen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:41 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Quasimodo , vergeet je klokken niet........zo goed
is niet meer goed te maken.. dit neem ik mee in mijn dromen vanmorgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
jij verdient ook een lekker mokkel
zo goed?
I just can't waaaaaaaaait.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maandags in de foute show van trolololo
ik zal nog eens vriendelijk tegen je zijn, gvd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is niet meer goed te maken.. dit neem ik mee in mijn dromen vanmorgen
sorry hoor hoef je niet gelijk zo boos te doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik zal nog eens vriendelijk tegen je zijn, gvd!jaja een afkorting van de keer
maar ik wilde stokstaat alleen een beter gevoel geven, het was niet mijn bedoeling om jou te kwetsen - eerlijk niet!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry hoor hoef je niet gelijk zo boos te doenmaar erg lief was je niet.. of wel?
vooruit dan maar.. tis dat ik zo lief benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
maar ik wilde stokstaat alleen een beter gevoel geven, het was niet mijn bedoeling om jou te kwetsen - eerlijk niet!!
zullen we de strijdbijl begraven?
Niks, maar muziek uit mijn jaar komt langs en natuurlijk reclame voor onzin radio en mijn show, in ieder geval dat had ik hem gemaild:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:09 schreef Beach het volgende:
Oh. Dat is best wel leuk.
Wat ga je precies doen?
Tuurlijk welquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel [ afbeelding ]
Bakkie pleur voor mevrouw Popje
mijn keel en neus zitten al 2 dagen dichtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goedenmorgen
M'n ogen zitten nog een beetje dichtgeplakt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
huppelmuts heeft een cupje F
een amsterdams accent, haar benen worden klef
ja ga ik een keer vroeg naar bed en dan mis ik allesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat the fuck heb ik allemaal gemist gisteravond? Ik heb ook eens een keer een sociaal leven en meteen mis ik van alles verdomme
Heb jij hem ook gemist?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ga ik een keer vroeg naar bed en dan mis ik alles
wat is er allemaal gebeurt dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij hem ook gemist?
Dat doet me wel goed, gedeelde smart enz
Koelkast heeft een meesterlijke rap gerapt geloof ikquote:
ik doe het normaal ook echt nooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft een meesterlijke rap gerapt geloof ik![]()
Ik ga even nog meer teruglezen. Topics teruglezen doe ik normaal nooit, uitzondering nu
ikkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:43 schreef Franneh het volgende:
Mumford & Sons wie draait deze heerlijke muziek?
Ik ook niet en als graseter me geen pm had gestuurd had ik het ook niet gewetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef dragems het volgende:
[..]
ik doe het normaal ook echt nooit
wat is het toch een aardige koequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet en als graseter me geen pm had gestuurd had ik het ook niet geweten
Nou enormquote:
denk het niet maar heb nog 10 min voor koelkast er isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dragems? Heb je anouk met nobody's wife?
doe maar je stinktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik uit bed stappen en douchen... Of... Niet?
Omdraaien en verder slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zal ik uit bed stappen en douchen... Of... Niet?
huh wezen stappen met eze?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
U2![]()
En ik kan hem niet harder zetten want Ezje slaapt nog.
Ik ga wel koffie zetten voor hem
lolquote:
We hadden een housewarming van een vriend. Maar die housewarming was in Purmerend. Dus ben ik bij Ez blijven slapenquote:
aaaah wat lief dat dat mochtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden een housewarming van een vriend. Maar die housewarming was in Purmerend. Dus ben ik bij Ez blijven slapen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij dit nummer moet ik elke keer aan Ben Saunders denken
ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
mag ik ookquote:
Oeh, dan ben je in de buurt van mij, als je nog in Purmerend bent natuurlijk. Zo'n 32 km van mij vandaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden een housewarming van een vriend. Maar die housewarming was in Purmerend. Dus ben ik bij Ez blijven slapen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Staat ie al online? Kan je de tekst even pmen/msnen?
Kusje
Ja daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
4 sec overtijdquote:
Die was zo bazigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gisteren heb ik je avond uitzending al gemist, moet ik zo ook weer weg.![]()
Mjah ben nog in purm. Ga over paar uur naar huis.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oeh, dan ben je in de buurt van mij, als je nog in Purmerend bent natuurlijk. Zo'n 32 km van mij vandaan
Wrijf het er even inquote:
van watquote:
Het gaat om het proces, niet per sé het eindresultaat. Ik heb me stukgelachen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik hoorde een stukje rap op het einde.. maar heb niet alles kunnen volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |