Nee hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent je papa gewoon aan het indoctrineren?
Het huis hier schuinbeneden is verkocht. Gisteren de overdracht. Dat zal ook wel een paar weken herrie gaan wordenquote:
Beetje daartussen. Was wel echt een restaurant maar geen viergangenmenu's.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker sfeerverhogend![]()
egyptisch restaurant als in vier gangen eten, of als in veredelde shoarmatent?
quitequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het huis hier schuinbeneden is verkocht. Gisteren de overdracht. Dat zal ook wel een paar weken herrie gaan worden
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje daartussen. Was wel echt een restaurant maar geen viergangenmenu's.
Maar ze hadden wat traditionele egyptische muziek eerst op en dat zakte wat af en dan opeens zo'n carnavalsmuziekje erdoor.
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
UhuhIk wist dat die kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Door jou zie ik op dumpert alleen maar Wehkampreclame met polyester broeken en slipblouses.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader is een grote emoDie jankt eerder dan ik
Maar o wee als ie boos is...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jou zie ik op dumpert alleen maar Wehkampreclame met polyester broeken en slipblouses.
Gimme a breakquote:
Bedoelde er ook verder niets mee, het was gewoon droogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gimme a breakIk ben nu weer door de week thuis, dus ik zal stukje bij beetje het echt netjes maken
Een ex noemde dat altijd stofzuigen voor de koninginquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Bedoelde er ook verder niets mee, het was gewoon droogen herkenbaar
o, dat wist ik niet.quote:
wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef vencodark het volgende:
Ik moet echt eens leren mijn afspraken beter/duidelijker af te spreken.
Zou met vriend in de middag naar R'dam gaan. Hij moest eerst sporten en zou op tijd laten weten welke trein we pakken, waarschijnlijk die van rond 1. Daar mocht ik ook vanuit gaan.quote:
bellen/smsen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou met vriend in de middag naar R'dam gaan. Hij moest eerst sporten en zou op tijd laten weten welke trein we pakken, waarschijnlijk die van rond 1. Daar mocht ik ook vanuit gaan.
Nu heb ik nog niets gehoord en ik begin me toch af te vragen hoe en wat. Nu zit ik in dubio of ik indd. naar Goes al moet of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |