proeesssststtttquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Omdat mijn fietsband lek is zit ik even te kijken naar een bandenplakset, maar ik vraag me toch echt af of dit setje wel voor banden is en niet voor wat anders.
dat had mijn papa ook, en nu heet Thijs naar hem (zijn tweede naam)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom ik aan met alleen Peter....
Maar nu weet je ook wie ik ben want ik sta bij ST wel in d'er vriendenlijstjequote:
Geen 2e of 3e naam??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom ik aan met alleen Peter....
nee ik heb serieus maar 1 naamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen 2e of 3e naam??
Arme jij
ik moet ook een nieuwe in de mijne zetten...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Trevland het volgende:
Oh ja,![]()
![]()
Ik heb vandaag een nieuwe videokaart voor mijn PC besteld
![]()
![]()
Ik dus binnen kortquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet ook een nieuwe in de mijn zetten...
KTPquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Omdat mijn fietsband lek is zit ik even te kijken naar een bandenplakset, maar ik vraag me toch echt af of dit setje wel voor banden is en niet voor wat anders.
Ja, hang ook het VVD predikaat maar openlijk aan mequote:
nou, die Mark heeft voor mij afgedaan, hij likt de ballen van Obama en heeft zelf geen kloten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hang ook het VVD predikaat maar openlijk aan me
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik heb serieus maar 1 naam
Ik had het niet eens in de gaten. Gelukkig gaat dat vanzelfquote:
Ik heb er niet zo'n last van eigenlijkquote:
smartassquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik het niet mee eens, want zonder scripts geen fok
Forum Opties | |
---|---|