Kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een naam als je die gaat Googlen dat niet snel Fok naar boven komt
Ik ga je in vervolg echt aanspreken met uwe hoogheid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne helemaal niet erg hoor, dat WW nou ineens denkt dat ik een Russische prinses ben
Anastasia?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de mijne helemaal niet erg hoor, dat WW nou ineens denkt dat ik een Russische prinses ben
ik weet hem ongeveer weer en hij staat er weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah ik weet mijn sig van toen niet meer, die was wel leuk
Gelukkig heet ik niet zo *RIL*quote:
Ik snap ook echt niet wat er nou grappig aan is hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die doopnaam ja.
Oh wat slecht, nu ga ik erom lachen terwijl ik weet hoe vervelend het kan zijn.
Sorry Suikertaartje.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En natuurlijk koninklijk meervoud.
Een naam maakt in feite geen zak uit. Als je een leuke naam hebt maar een rot karakter asocieer ik dat bij die naam. Piet kan dus voor sommige mensen heel tof zijn en voor anderen een grote klootzak. Naam is wat mij betreft minor detailquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik niet zo *RIL*
Weet zo even niet welk stukje jij bedoeldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken je dat stukje van Herman Finkers niet?
Neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anastasia?
De schoonma van mijn liefste din heet Tatiana
ik vind het echt een geweldige naam en ze was ook een geweldige meidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik niet zo *RIL*
"Wij, koningin der Nederlanden...."quote:
Dat is waar, en ook belangrijk: je hebt je naam zelf niet gekozen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een naam maakt in feite geen zak uit. Als je een leuke naam hebt maar een rot karakter asocieer ik dat bij die naam. Piet kan dus voor sommige mensen heel tof zijn en voor anderen een grote klootzak. Naam is wat mij betreft minor detail
Aha, ik dus voor 3quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
"Wij, koningin der Nederlanden...."
Genoeg blauw bloed in je aderen en je telt voor twee.
Dan is natuurlijk nu de hamvraag.. Waar associeer jij Piet mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een naam maakt in feite geen zak uit. Als je een leuke naam hebt maar een rot karakter asocieer ik dat bij die naam. Piet kan dus voor sommige mensen heel tof zijn en voor anderen een grote klootzak. Naam is wat mij betreft minor detail
Dus een stukje stom gezeikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pluralis_majestatis
Dit principe dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |